باید ها و نباید های دنیای سیگار

در این مقاله می خوانید :

باید ها و نباید های دنیای سیگار

یکم :

سیگارهای خریداری شده به صورت آنلاین و یا حضوری خود را با خود به فروشگاه دیگری نبرید چه برای اسموک و چه به منظور های مختلف دیگر .

دوم :

در مورد برند سیگار خود فخر فروشی و یا تعریف و تمجید و بازارگرمی نکنید ، اینکه سیگار شما چقدر قیمت دارد و یا در دنیای سیگار چه رتبه و جایگاهی دارد برای کسی اهمیت ندارد .

سوم :

در هنگام حضور در یک فروشگاه و اسموک سیگار رعایت ادب و نزاکت الزامی است ، اگر سیگار شما از هم باز شده به احتمال زیاد به روش درستی آن را کات نکرده‌اید و یا اگر ساختار سیگار شما از هم پاشیده است ، شاید به درستی آن را روشن نکرده باشید ، در هر صورت ، خود را کنترل کنید و از به کار بردن الفاظ نادرست در محیط و تخریب سیگار مورد نظر در جمع خودداری کنید .

چهارم :

استفاده درست از سیگار . به عنوان مثال : اینکه سیگاری با سایز دابل کرونا را تهیه کنید و آن را به دو نیم تقسیم کنید و نیمه دیگر را برای اسموک در زمان دیگری نگهداری کنید ، عمل پسندیده و درستی نیست و به نوعی توهین به سیگار مورد نظر می باشد .

پنجم :

سیگار های خود را به درستی نگهداری کنید . انتخاب و خرید هومیدور مناسب از واجبات نگهداری سیگار است ، این کار احترام به تمام افراد و زحماتی است که برای تولید سیگار کشیده شده است .

ششم :

درباره قیمت سیگار اظهار نظر نکنید ! قیمت سیگار در هر فروشگاه بسته به عوامل مختلفی از جمله هزینه های انجام گرفته ، موقعیت جغرافیایی فروشگاه ، شهر ، استان و کشوری که سیگار را از آنجا تهیه می کنید و بسیاری مسائل دیگر ، متفاوت خواهد بود . اگر از قیمت ارائه شده ناراضی هستید در کمال احترام فروشگاه را ترک کنید و به دنبال خرید سیگار با قیمت مورد نظر خود در فروشگاه دیگری باشید .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو

هفتم :

رعایت ادب و احترام و حفظ کلاس و شخصیت والا ، از جمله خصایص و ویژگی‌های دنیای سیگار و دوستداران آن می باشد ، پس در حفظ ادب و احترام و شخصیت همواره کوشا باشید چرا که شما به عنوان عضوی از این جامعه و نماینده آن به شمار می‌آید .

هشتم :

هیچگاه با نیت دستیابی به سیگار رایگان به فروشگاه ای وارد نشوید . اگر امکان و توانایی تهیه و خرید سیگاری را ندارید بهتر است از ورود به فروشگاه خودداری کنید و حتی اگر سیگار و یا خدماتی رایگان به شما ارائه شد ، ادب حکم می کند که در قبال این لطف و متناسب با آن ، کالایی را از فروشگاه خریداری کنید .

نهم :

هرگز گول سیگارهای تقلبی را نخورید ! مطمئن باشید اگر سیگاری را با قیمتی نازل خریداری کرده‌اید آن سیگار تقلبی است . طمع نداشته باشید ، چرا که با خرید این چنین سیگارهایی خود را در جمع دوستداران سیگار به سخره گرفته‌اید .

دهم :

سعی کنید در صورت امکان همواره سیگار اضافی با خود به همراه داشته باشید ، چرا که هیچ گاه نمی دانید که در چه زمانی با دوستی سیگار دوست همانند خود مواجه خواهید شد و چه راهی بهتر از تعارف سیگار برای یافتن دوستان جدید و یا تحکیم و گرم کردن دوستی های قدیم در دنیای سیگار .

باید ها و نباید های دنیای سیگار

2 دیدگاه دربارهٔ «باید ها و نباید های دنیای سیگار»

  1. برای منی که تشنه ی پیپ و سیگار و دانششون و تاریخچه ی اون هستم
    این مقالات حکم طلارو داره از شما ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =