توتون پیپ وینتیج لاتاکیا | مک بارن

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ وینتیج | Mac Baren HH Vintage Latakia :

توتون پیپ وینتیج ارائه ای از سری تولیدات :HH کمپانی مک بارن که این بار توسط یکی از اساتید تهیه توتون یعنی : per Jensen به جهت جایگزینی نمونه قدیمی همین محصول که با استفاده از لاتاکیای سوری تولید شده بود با بهره مندی از وجود لاتاکیا قبرسی به بازار مصرف ارائه شده است .

توتونی خاص مختص دوستداران خانواده محصولات بالکان با طعم و عطری ناشی از ترکیبی از توتون‌های لاتاکیا قبرسی ، برلی ، ویرجینیا ، ترکیش / اورینتال و کنتاکی .

توتون پیپ وینتیج علاوه بر طعم و مزه مختص ویرجینیا و خنکی و سبکی ناشی از برلی کمک شایانی به خودنمایی و درک پررنگ‌تر طعم و عطر لاتاکیا های قبرسی که شامل نت های دودی و چوبی است ، می‌کند .
همچنین توتونهای ترکیش / اورینتال نت های فلفلی و ادویه ای را به این محصول اضافه کرده اند .

همانند سایر تولیدات این سری از محصولات کمپانی مک بارن ، این توتون نیز افزودنی ندارد و هر چه هست ناشی از حضور ترکیبات موجود در این محصول می باشد .

جالب است بدانید که بعد از اتمام ذخیره توتون لاتاکیای سوری تصمیم گرفته شد که این محصول با استفاده از لاتاکیا قبرسی پس از مدتی غیبت ، مجدد به بازار مصرف ارائه شود .

لازم به ذکر است که در سوریه از چوب بلوط سوری ، کاج سرخ و …. بعنوان ماده سوختنی برای ایجاد آتش استفاده می شود و در منطقه قبرس از چوب درخت سرخ دار، کاج سرخ، نوعی سرو کوهی و …. !

بعد از گذشت زمان دود حاصل از سوختن چوب ها، برگ های معلق توتون را اشباع کرده و باعث تغییر رنگ و سیاه و تیره شدن آنها میگردد و همچنین مزه و عطری مشخص و خاص به آنها میدهد .

بیشتر بخوانید:  مروری بر توتون Spring Water - Exotic cut

لاتاکیای سوری دارای عطر و مزه ای دلچسب و خاص است و لاتاکیای قبرسی گیرایی و شدت و عطر و مزه دودی بیشتری دارد .

لاتاکیا یکی از اجزا اصلی در صنعت توتون است بخصوص برای تولید ترکیبات انگلیش ، بالکان و همچنین به مقدار ناچیزی در برخی ترکیبات آمریکایی و …

با توجه به جزئیات گفته شده به این نتیجه می رسیم که با توتونی گیرا و قوی رو به رو هستیم پس به جهت اندکی تلطیف فضا ، مقداری توتون از خانواده ترکیش / اورینتال به آن اضافه شده است و در ادامه برای پایین آوردن دمای سوختن توتون به آن برلی افزوده شده است ، البته شاید بتوانید حضور کمرنگی از ستاره کوچک این نمایش که همان کنتاکی می باشد را نیز حس کنید .

در کل محصولی است مناسب دوستداران خانواده بالکان با گیرایی و حسی قوی و ترکیباتی بسیار متنوع که به طرز استادانه ای در کنار هم قرار گرفته اند .

فروشگاه خرید توتون پیپ

توتون پیپ وینتیج لاتاکیا مک بارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =