عطر زیپو zippo

در این مقاله می خوانید :

عطر زیپو zippo

کشور: امریکا
فعالیت اصلی: Accessories
شرکت مادر: Mavive SpA


درباره برند:

برند زیپو یک برند لوازم جانبی (اکسسوری) است که از ابتدا شروع به ساخت و طراحی فندک های زیبا با نقش هایی منحصر به فرد کرد و دارای موزه ای برای فندک های عتیقه ی خود و نیز ماشین های به همین نام نیز است. در سال ۲۰۱۰ با تولید اولین ادکلن زیپو وارد دنیای عطریات شد. برند Zippo در بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ دارای ۸ محصول در کارنامه عطری خود می باشد. برند زیپو بیشتر از عطر زیپو به فندک های خود معروف است و به این علت محصولات خود را به صورت فندک طراحی کرده است.

عطرهای این برند با فندک های زیبایش مدت چندانی نیست که در ایران جای خود را باز کرده اند . اما آنچه که باعث شده تا این برند در بین خریداران جای خود را باز کند ، ظاهر جذاب فندک مانند و قیمت های مناسب این محصولات است . پیش از این Zippoکار خود را با تولید مدل Original یا نقره ای رنگ آغاز کرد ، سپس On The Road را تولید نمود و در حال حاضر مشغول عرضه ی آخرین محصول خود In To The Blue می باشد . در این میان ، تولیدی جالب نیز صورت گرفت و آن Zippo های رنگی بودند که برای مردان طراحی شدند . زیپو ها در چهار رنگ مختلف اما با یک رایحه تولید شدند . سفید – نقره ای ، آبی فیروزه ای ، صورتی و سبز روشن . نکته جالب در مورد زیپوهای رنگی ، شباهت تقریبی آنها در سبک بویایی ( تلخ و شیرین ) با Pegasus مارلی است . رایحه این عطر طعمی کم شیرین از وانیل ملایم ، تلخ شده با چوب کشمیر دارد و پس از ماندگاری رایحه ای گرم ، ملایم ، تمیز و شامپو مانند از اسطوخودوس و تلخ از آن به جا می ماند . دوستداران Wood Silver و همان طور YSL La Nuit عطرهای وانیلی و شیرین ، یا عطرهایی با طعمی تلخ و دارویی این محصول را خواهند پسندید

بیشتر بخوانید:  تاریخچه برند Botz Choquin

زیپو آن د رود مردانه

رایحه این عطر جدید کمپانی Zippo خنک با رایحه جنگلی بوده که در سال ۲۰۱۱ مخصوص آقایان طراحی شده است  و مناسب استفاده در روز می باشد . پس از نسخه برتر فندک اصلی که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده بود نسخه محدود آن نیز تولید گردید . این عطر برای ماجراجویان و افرادی که لذت بردن از زندگی با تمام توانشان را دوست دارند طراحی شده است . عطر نمادی از قدرت و نشاط است ، برجسته از آمیزه ای از طعم ها و چاشنی های مدیترانه ای و جذاب برای ایجاد یک ترکیب به یاد ماندنی . رایحه این عطر از گریپ فروت ، سیب سبز و قطره لیمو ، گل نیلوفر آبی و چرم و مشک است همچنین در اسانس آخر آن نعناع هندی و چوب ترمه به خوبی قابل مشاهده خواهد بود .

ادکلن مردانه زیپو ( Zippo Dresscode Black Zippo Fragrances for men ) با رایحه تند و ماندگاری نسبتا بالا روانه بازار شد که مورد تایید و استفاده آقایان بین ۲۵-۵۰ سال قرار گرفت این محصول همچنین مناسب استفاده در ساعات پایانی روز میباشد .

نت های بویایی ادکن مردانه Zippo Dresscode Black Zippo Fragrances عبارتند از :

رایحه اولیه : لیمو ، درمنه ، میخک
رایحه میانی : اسطوخودوس ، یاسمن ، لادن
رایحه پایه : نعناع هندی، چوب صندل

ادکلن مردانه زیپوفیل زون ( zippo feel zone for him EDT ) با رایحه ای جدید از چوب تند مورد استقبال بسیاری از آقایان قرار گرفت که در رتبه بندی ارائه شده توسط یک سایت معروف یکی از پرفروش ترین ادکلن های سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ بوده است .

بیشتر بخوانید:  پیپ و زبان بدن

نت های بویایی ادکن مردانه zippo feel zone for him EDT عبارتند از :
رایحه اولیه : ترنج ،هلو ،فلفل صورتی ،توت سیاه
رایحه میانی : گل سنبل ، جوز ، گل بنفش و چوب
رایحه پایه : شکوفه درخت پرتقال،گیاه مریم گلی ، خس خس

فیلزون زنانه

برند زیپو این بار هم عطر زنانه ی فندکی شکلی به بازار ارائه کرد که بدلیل دارا بودن رایحه ای ازمیوه ها و گل های تازه مورد استقبال بسیاری از بانوان زیبا قرار گرفت. این محصول با رایحه ی غالب و بسیار لطیف هلو مخصوص بانوانی جوانی است ، که با تکنولوژی برتر دنیا سرو کار دارند و برای یک طرح مدرن و جذاب تلاش می کنند . فیل زون  همانند دسته ای از گل های رنگارنگ و میوه های آبداری است که بسیار خوشمزه و هوس انگیز بوده و دنیایی از شادی و انرژی را با خود به ارمغان می آورند .

محصولی شیک از Zippo که بسیار شبیه فندک های این برند معتبر می باشد و با رایحه ای خنک و ملایم خود طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده است . رایحه های تشکیل دهنده این عطر Woody که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار گردیده است ترنج ، گریپ

فروت ، سیب قرمز ، اسطوخودوس ، گل شمعدانی ، دانه تونکا ، فلفل ، رایحه خس خس ، نعناع هندی ، چوب کشمیر ، سدر ویرجینیا و وانیل تشکیل داده اند

عطر زیپو zippo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *