توتون پیپ پترسون | Peterson

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ پترسون |Peterson’s Perfect Plug

اگر به دنبال تنباکوی پیپ گیرا ، میوه ای و قوی هستید ، بد نیست که پترسون پرفکت پلاگ (۳P’s) را امتحان کنید .

توتون پیپ پترسون بصورت پلاگ است ، به این معنی که باید قبل از اسموک آن را برش دهید و جهت بارگذاری آماده کنید . برخی از افراد پیپ کش از این فرآیند به عنوان بخشی از مراسم اسموک ، لذت می برند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را بسیار خسته کننده یا وقت گیر بدانند .

در این بررسی ، اطلاعاتی را در مورد این تنباکو به اشتراک می گذاریم و نکاتی را در مورد طرز تهیه و اسموک آن به شما ارائه می دهیم توتون پیپ پترسون Peterson’s Perfect Plug ترکیبی از تنباکوهای ویرجینیا و برلی از آفریقا و برزیل است . تنباکوها قبل از خشک شدن ، فشار دادن و حرارت دادن به مدت دو هفته کمی با طعم میوه ای پوشانده می شوند. نتیجه یک پلاگ قهوه ای تیره است که رایحه ای شیرین و ترش دارد . طعم دهنده فوق العاده نیست ، بلکه طعم طبیعی تنباکو را افزایش می دهد .

خرید پیپ توتون پیپ پترسون

توتون پیپ معطر با اسانس انواع گل پلاگ ۵۰ گرمی

برای کشیدن این توتون پیپ پترسون به یک چاقوی تیز و یک تخته برش نیاز دارید . می‌توانید برش‌های نازک را از روی پلاگ جدا کرده و با دست مالش دهید، یا از کاتر یا رنده تنباکو برای خرد کردن پلاگ به قطعات کوچک‌تر استفاده کنید. شما باید اندازه و ضخامت برش ها را آزمایش کنید تا بهترین ابعاد و فرم را برای خود پیدا کنید.

تنباکو نسبتاً مرطوب است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از بارگذاری پیپ ، اجازه دهید مدتی خشک شود و هوادهی انجام دهید .

تنباکو به آرامی و یکنواخت می سوزد ، اما نیاز به توجه و آرامش دارد . دودی غلیظ و خامه ای تولید می کند که طعمی غنی و میوه ای دارد . تنباکوهای ویرجینیا مقداری شیرینی و درخشندگی را به ترکیب اضافه می کنند ، در حالی که تنباکوهای برلی مقداری نت خاکی و قدرت بیشتر را به توتون می بخشند . سطح نیکوتین بالا است، بنابراین برای یک اسموک رضایت بخش آماده باشید . رایحه محیطی دلپذیر و ملایم است ، با کمی میوه .

این نوع توتون پیپ پترسون برای مبتدیان یا کسانی که ترکیبات ملایم یا معطر را ترجیح می دهند نیست . این تنباکو برای پیپ کش های با تجربه بیشتر توصیه می شود که از دود قوی و خوش طعمی که برای مدت طولانی دوام می آورد لذت می برند .

همچنین تنباکویی است که به خوبی کهنه می شود ، زیرا طعم آن با گذشت زمان پیچیده تر و ملایم تر می شود .

اگر به دنبال چالش و جایزه هستید ، بهتر است که پترسون پرفکت پلاگ را امتحان کنید !

توتون پیپ پترسون | Peterson
توتون پیپ پترسون | Peterson

توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر |Peterson Deluxe Mixture

توتون پیپ پترسون یک برند شناخته شده در دنیای توتون پیپ است و یکی از محبوب ترین ترکیبات آن ها ، این محصول است .تنباکویی معطر با گیرایی متوسط است که توتون های ویرجینیا ، برلی و بلک کاوندیش را با طعم وانیل ملایم در خود جای داده است .

در این مقال، توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر :Peterson Deluxe Mixtureرا بررسی و اطلاعات لازم را از نظر طعم ، عطر و کیفیت آن به شما ارائه میدهیم .

اولین چیزی که در مورد توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر توجه را جلب می کند ظاهر تنباکو است . ترکیبی از رنگ ها و برش های مختلف است که از زرد روشن تا قهوه ای تیره متغیر است. تنباکو بیشتر بصورت روبانی برش خورده است، با چند تکه درشت سیاه کاوندیش . سطح رطوبت آن کشیدن مناسب و نت متصاعد شده از قوطی دلپذیر و جذب کننده است. می توانید طعم وانیل را استشمام کنم، اما زیاد یا مصنوعی نیست .

تنباکو به راحتی روشن می شود و گرمای مناسب روشن می ماند. اسموک صاف و کرمی است، بدون گزش زبان. طعم آن در سراسر مدت زمان اسموک ثابت است و بین شیرینی طبیعی تنباکوهای ویرجینیا و برلی و طعم وانیل اضافه شده ، قطعه ای هارمونیک در حال نواختن. میزان حضور نت وانیل خیلی قوی یا خیلی ضعیف نیست و متعادل است.

خرید توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر

توتون ۵۰ گرمی |توتون پیپ بسیار معطر

رایحه توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر نیز بسیار مطبوع و لذت بخش است. رایحه ای گرم و دلپذیر دارد که شما را به یاد غذاهای پخته شده یا شمع های وانیلی می اندازد. مدت زیادی در هوا یا روی لباس من نمی ماند، اما تأثیر خوبی بر روی شما و اطرافیانتان می گذارد .

کیفیت توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر همانطور که از برند معتبری مانند پترسون انتظار می رود بسیار عالی است . تنباکو به خوبی ترکیب شده و طعم خوبی دارد ، بدون ساقه و گرد و غبار . قوطی محکم است و به راحتی باز و بسته می شود .

به طور کلی، به احتمال زیاد شما را تحت تاثیر قرار میدهد . یک ترکیب معطر صاف و خوش طعم است که کام و بینی شما را با حضور خود شاد میکند . یکی از تنباکوهای مورد علاقه بسیاری ، برای کشیدن در عصر یا در یک روز آرامش بخش . آن را به همه کسانی که از تنباکوی معطر متوسط با طعم ملایم وانیلی لذت می برند ، توصیه می کنیم .

توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر
توتون پیپ پترسون دلوکس میکسچر

توتون پیپ پترسون |بالکان میکسچر

اگر به دنبال یک ترکیب تنباکوی غنی و پیچیده هستید که جوانه های چشایی و حواس شما را به وجد آورد، حتما Peterson Balkan Mixture را امتحان کنید.یک مخلوط کلاسیک به سبک انگلیسی است که تنباکوهای ویرجینیا، ترکیش اورینتال و لاتاکیا قبرسی را به روشی متعادل و هماهنگ ترکیب می کند.

سعی میکنیم :توتون پیپ پترسون بالکان میکسچر (Peterson Balkan Mixture ) را بررسی و اطلاعات برداشتی را از نظر طعم ، عطر ، قدرت و کیفیت آن به شما ارائه دهیم.

توتون پیپ پترسون بالکان میکسچر در یک قوطی ۵۰ گرمی با طراحی ساده و زیبا عرضه می شود. رایحه بسته بندی آن دودی ، تند و شیرین است و رایحه هایی از چرم ، چوب و میوه های خشک دارد . تنباکو عمدتا قهوه ای تیره و سیاه است، با برخی از لکه های طلایی ویرجینیا برش روبان مانند است و به راحتی بارگذاری می شود. سطح رطوبت جهت اسموک مستقیم از بسته بندی معمولا مناسب است .

اولین چیزی که وقتی مخلوط توتون پیپ پترسون بالکان میکسچر را روشن می کنید جلب توجه می کند اسموک ملایم و لطیف آن است . خامه ای و مخملی است ، بدون نیش و گزش . طعم کامل و پیچیده است ، با لایه هایی از تفاوت های ظریف که در سراسر کاسه تغییر می کند . ویرجینیا پایه ای شیرین و علفی را فراهم می کند ، در حالی که ترکیش اورینتال مقداری ادویه و لطافت می افزاید.

لاتاکیا ستاره نمایش است که نت دودی و چوبی را ارائه می دهد که غالب است ، اما بر اجزای دیگر غلبه نمی کند . این ترکیب همچنین دارای ته رنگ‌های گلی و میوه‌ای است که عمق و جذابیت بیشتری به کیفیت اسموک شما می‌دهد .

رایحه این توتون دلپذیر و دلنشین است . خیلی قوی یا غلیظ نیست ، بلکه ظریف و لطیف است . رایحه ای کلاسیک به سبک انگلیسی دارد که شما یاد یک شومینه دنج یا صندلی راحتی چرمی می اندازد . بعید است که اطرافیان شما را آزار دهد ، مگر اینکه به دود تنباکو بسیار حساس باشند .
قدرت این توتون متوسط تا کامل است .

ترکیبی برای مبتدیان یا کسانی که تنباکوهای ملایم را ترجیح می دهند نیست . دارای میزان نیکوتین رضایت بخش است که می تواند در بدن و ذهن احساس شود ، شدید یا سرگیجه آور نیست ، بلکه آرامش بخش و تحریک کننده است . ترکیبی است که می توان آن را در هر زمانی از روز ، به ویژه در عصر یا بعد از غذا میل کرد.

کیفیت این توتون عالی است. به خوبی آمیخته و کهنه شده و بدون ساقه و ناخالصی است . به طور یکنواخت و آهسته می سوزد ، خاکستر ، خاکستری رنگی در کاسه به جا می گذارد و در صورت اسموک مناسب ، رطوبتی از خود باقی نمی گذارد.

بیشتر بخوانید:  مختصری درباره توتون سولانی : TROPICAL MANGO FLAKE

این توتون را به کسانی که عاشق تنباکوهای پیپ به سبک انگلیسی هستند ، به شدت توصیه می کنم. این یک ترکیب کلاسیک است که تجربه ای غنی و پیچیده از اسموک را ارائه می دهد که کام و حواس شما را به وجد می آورد . این یکی از ترکیب های محبوب از پیترسون است. اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، باید آن را امتحان کنید. پشیمان نخواهید شد.

توتون پیپ پترسون بالکان میکسچر


توتون پیپ پترسون | Peterson Holiday

توتون پیپ پترسون که توسط کمپانی خولخازه تهیه و بلند شده است. ترکیبی آروماتیک از بلک کاوندیش، برلی و ویرجینیا. با عطر و طعم شاه توت و کنیاک.
به تعداد محدود و برای تعطیلات سال نو ۲۰۱۵ تولید شده است و دیگر تولید نخواهد شد.
مناسب دوستاداران توتون های آروماتیک با عطر کاملا محسوس شاه توت.
روم نت مناسب و نسبتا بالا. به صورت ریبون کات شده است.
در صورت داشتن رطوبت بالا هوادهی قبل از بارگذاری فراموش نشود.


توتون پیپ پترسون | Peterson Sunset Breeze

ترکیبی عالی از ویرجینیا، بلک کاوندیش و برلی با عطر و بوی آمارتو (نوعی نوشیدنی الکلی با بوی بادام ).
محصولی مناسب باب طبع آروماتیک پسندان. توسط کمپانی خولخازه آلمان تهیه و بلند شده و بصورت ریبون برش داده شده است.
ترکیبی آروماتیک به سبک اروپایی کاملا ملو و ملایم با عطری دل انگیز از بادام که هم به مشام میرسد و هم در دهان حس می شود اگر چه در طول مدت اسموک میزان آن کم و زیاد می شود.
ترکیبی از شیرینی ملیح ویرجینیا در کنار بلک کاوندیش و برلی بهمراه عطر و طعم بادام می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هم خود لذت ببرند و هم اطرافیان.
این نوع توتون پیپ پترسون مناسب برای استفاده روزانه. هوادهی قبل از بارگذاری در صورت نیاز فراموش نشود.
اسموک ملایم و مناسب را نیز به یاد داشته باشید.


توتون پیپ پترسون | Peterson Gold Blend

ترکیبی متوازن و ملایم از بلک کاوندیش، ویرجینیا و عطر و بوی برلی با رایحه مست کننده گردو، وانیل و دارچین.
بلند شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوی. با ظاهری چشم نواز از ترکیب ویرجینیای روشن تا تیره در قطعات کوچک و بزرگ و با عطری دلپذیر.
اگر طرفدار توتون های آروماتیک هستین حتما این توتون را امتحان کنید.
با طعمی شبیه بستنی آجیلی و شاید کمی عسل و با روم نتی بسیار جذاب.
پیشنهاد می شود حتما این توتون پیپ پترسون را امتحان کنید.
توصیه های همیشگی:
– هوادهی قبل از بارگذاری در صورت نیاز
– داشتن اسموکی آرام برای لذت بردن و ترک بیشتر و بهتر توتون.


توتون پیپ پترسون | peterson irish flake

همانطور که در مطلب مربوط به معرفی برلی گفته شد برای عمل آوری توتون برلی از سه روش معمول استفاده میشود:
air cured
flu cured
dark fired
در تهیه این ترکیب از هر سه نوع برلی عمل آوری شده البته با مقدار مساوی و با روش ها و ریزه کاری های مخصوص استفاده شده است.
ترکیبی است با خلوص بالا از طعم و عطر مختص برلی با گیرایی نسبتا بالا در کنار توتون کنتاکی.
این نوع توتون پیپ پترسون, توتونی است با طعمی اجیلی مخصوص برلی و دودی و چوبی به دلیل وجود برلی dark fired و طعم و عطری سیگار گونه و تند به علت حضور کنتاکی.
توتونی است قوی و گیرا مناسب برای دوستداران خاص خود، البته پیشنهاد میکنم به جهت نیکوتین و گیرایی نسبتا بالا بعد از وعده غذایی استعمال شود.
محصول برند پترسون، ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین، حاوی برلی و کنتاکی، برش خورده بصورت فلیک، در بسته بندی قوطی ۵۰ گرمی.
به یاد داشته باشید به دلیل کات فلیک و رطوبت بیشتر حتما قبل از مصرف هوادهی لازم را انجام دهید تا اسموک خشک تری داشته باشید و لذت بیشتری ببرید.


توتون پیپ پترسون | peterson signature flake

عضوی از خانواده سه گانه توتون پیپ پترسون که به پاس بزرگداشت بنیانگذاران این شرکت Charles Peterson , Henry Kapp , Fredrick Kapp در صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت تولید شده است.
ترکیبی خالص از ویرجینیا و هدیه ای از پترسون برای دوستداران ویرجینیا که از طعم و مزه و عطر آن لذت می برند و سیر نمی شوند.
ترکیب رنگی از توتون ویرجینیا از قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن و طلایی که در قالب ورقه های منظم فلیک در کنار هم پرس و همنشین یکدیگر شده اند.
طعم و عطر دلنشین ویرجینیا را حس خواهید کرد اما ملایمتر از توتو های نظیر فول ویرجینیا سامویل گاویث و یا HAL O THE WYND رتریز.
آرام میسوزد و خبری از سوزش زبان هم نیست.
توجه داشته باشید به علت فلیک و ویرجینیا بودن حتما پیش از مصرف هوادهی لازم به منظور رسیدن به رطوبت مناسب، انجام گیرد.


توتون پیپ پترسون | peterson luxury blend

توتون آروماتیک دیگری از توتون پیپ پترسون.ترکیبی لوکس و هنرمندانه از ویرجینیای طلایی و نارنجی، شیرینی و ملاحت بلک کاوندیش، عطر و مزه برلی که رایحه پایدار و همیشگی وانیل و عسل آن را از ابتدا تا انتها همراهی می کند.مناسب برای دوستداران توتون های آروماتیک با عطر و بویی مناسب و دلنشین با طعمی و بویی از وانیل و عسل و شاید تا حدودی پرتقال.

محصول شرکت پترسون، ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین، محتوی ویرجینیا، بلک کاوندیش، برلی با طعم وانیل و عسل که به صورت ریبون برش خرده است.

مناسب برای کسانی که طعم و بوی محسوس و مشخص میطلند به طوری که از همان لحظه ابتدایی باز کردن درب قوطی ، بو و رایحه خاص این توتون توجه شما را جلب خواهد کرد


توتون پیپ پترسون | peterson sherlock holmes

ترکیبی از وبرجینیا و برلی از این شرکت (توتون پیپ پترسون)شاید معرف حضور خیلی از دوستداران توتون های آروماتیک باشد.
با این که در دسته ترکیبات ویرجینیا قرار می گیرد ولی در عین حال آروماتیک نیز محسوب می شود.ترکیبی قدیمی متعلق به قرن نوزده محتوی برگ توتون قرمز و نارنجی ، برلی از برزیل و ویرجینیا.

توتونی میوه ای و مرکباتی که هواداران و دوست داران خاص خود را دارد.شاید تا حدی پرحرارت بسوزد، پس مراقب اسموک های خود باشید.
محصول شرکت پترسون، ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین، محتوی ویرجینیا و برلی، با طعم میوه و مرکبات که به صورت ریبون برش داده شده است.


توتون پیپ پترسون | peterson de luxe mixture

یکی از بهترین توتون های آروماتیک محصول توتون پیپ پترسون.به طور کلی بر پایه کاوندیش تولید شده است.
کاوندیشی تهیه شده از توتون های ویرجینیای دست چین شده از مناطق برزیل و افریقا که با بلک کاوندیش ملو لوز کات برش خورده در کنار هم به طرز استادانه ای ترکیب شده اند.

توتونی آروماتیک با طعم و عطری مناسب برگرفته از وانیل و گردو و عسل و بهمراهی خانواده ای از عرقیجات.محصولی از خانواده آروماتیک های کلاسیک دانمارکی شرکت پترسون.

ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین، حاوی ویرجینیا و بلک کاوندیش، همراه با عطر وانیل و گردو و عسل و عرقیجات که به صورت میکس ریبون برش داده شده است.
دوستادارن و هواداران توتون های آروماتیک تجربه مصرف این توتون را از دست ندهید.


توتون پیپ پترسون | peterson founder’s choice

عضوی دیگر از خانواده سه گانه توتون پیپ پترسون که به پاس گرامی داشت بنیان گذاران این شرکت در صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت تولید شده است.
ترکیبی آروماتیک و خاص. ترکیبی از ویرجینیا و برلی و اورینتال که باهم میکس و پرس شده و بصورت مکعب برش خرده اند بهمراهی بلک کاوندیش و به اضافه عطر و طعم رام و انبه و وانیل.در هنگام مصرف شاید تجربه ای از طعم و عطر سالاد میوه را داشته باشید.

در این ترکیب برلی نقش اصلی را ایفا میکند و در پشت صحنه ویرجینیا و اورینتال به ایفای نقش میپردازند.محصولی مناسب برای دوست داران توتون های آروماتیک.


توتون پترسون | peterson hyde park

قوطی فلزی و برچسب زیبایی که روی آن نصب شده، شاید اولین خوشامدگویی این نوع توتون به چشم کنجکاو و مشتاق شماست.
از نوشته روی برچسب بر می آید که ترکیب انگلیسی از ویرجینیا و برلی و ایندین است و اضافاتی دارد از جمله رام، و شکری که گویا از جوشاندن شیره افرا بدست می آید.
قوطی را که باز کنید میبینید که توتون در یک پوشش نایلونی نیمه باز درون قوطی جای داده شده و توتون به فرم فلیک شکسته و روبانی درشت است و رنگ قهوه ای روشن و زیبایی در کنار قهوه ای تیره تر به چشم می خورد. توتون بسیار مرطوب است و لازم به نظر میرسد که قبل مصرف کمی خشک شود.

بیشتر بخوانید:  معرفی توتون پیپ بربیا | Brebbia

بوی تخمیری و اندکی تند و ترش دارد. کمی بویی شبیه فول ویرجینیا می دهد و گاهی شبیه بوی ایلستد اوون کلاسیک.

شروع به کشیدن که بکنید خوش سوخت است و کمی در ابتدا طعم تلخی می دهد که رو به انتها این تلخی کمتر و کمتر می شود. توتون گیرایی است و حرارت اسموک آن نیاز به کنترل دارد.

منتظر عطر یا طعم خاصی نباشید چرا که ظاهرا این توتون از جهت طعم و عطر بسیار ساده است. البته گاهی به نظر میرسد کمی عطر شکلاتی در محیط به جا می گذارد. اما در فاصله بعیدی از یک توتون آروماتیک است.
پیپ مورد استفاده: پترسن سنت پاتریک دی ۲۰۱۳


توتون پترسون | Peterson Perfect Plug

شاید بتوان گفت تنها توتون با کات پلاگ در بازار فعلی ایران است.
یک توتون سبک انگلیش البته از نوع قدیم و در عین حال تا حدودی آروماتیک!

ترکیبی عالی از برگ های ویرجینیای آفریقایی و برلی مالاوی که قبل از خشک شدن مزه دار شده, سپس فشرده و پوش شده, بعد از آن به مدت ۲ هفته انبار شده و در آخر بصورت برشهای پلاگ درآمده اند.محصولی با عطر و طعمی میوه ای به سبک قدیم انگلیش.

با بازکردن درب قوطی با یک مکعب تیره با خطوط روشن که در روکشی پلاستیکی قرار گرفته مواجه خواهید شد با رایحه و بویی خاص.
محصول برند پترسون, ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین, محتوی ویرجینیا و برلی با عطر و بویی میوه ای به سبک قدیم انگلیش.


توتون پترسون | Peterson University Flake

توتونی از خانواده ترکیبات ویرجینیا, محتوی ویرجینیا و برلی.
در ابتدا توسط کمپانی Murray در ایرلند تولید می شد ولی اکنون در کمپانی مک بارن در دانمارک بسته بندی می شود .
توتون شیرین و دلنشین از ویرجینیا و برلی که با طعم و رایحه آلو ترکیب شده است. شیرینی و طعم و بوی ویرجینیا و گاه گاهی تلنگری از حضور برلی را حس خواهید کرد در کنار طعم و بوی آلو.

برای طرفداران ترکیبات ویرجینیا می تواند گزینه مناسبی باشد و حتی برای خیلی از دوستداران ویرجینیا یکی از توتون های مورد علاقه به حساب می آید.
به علت فلیک بودن و رطوبت موجود حتما قبل از بارگذاری, هوادهی لازم صورت گیرد.

محصول برند پترسون, ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین, حاوی ویرجینیا و برلی با طعم و رایحه آلو.


توتون پترسون بالکان دیلایت | Peterson Balkan Delight

ترکیب شده توسط گروه تنباکوی اسکاندیناوین
محتوی: ویرجینیا، لاتاکیا، پریک
نوع کات: ریبون
این توتون یک نمونه عالی از تزکیبات لاتاکیا میباشد. بر خلاف نام این توتون ” بالکان دیلایت ” اثری از توتون اورینتال و ترکیش دیده نمیشود! اگرچه عدم وجود اورینتال دلیل بر نبود طعم اسپایسی نیست چون به دلیل وجود پریک شاهد طعمی فلفلی و اسپایسی بسیار دلچسب در کنار شیرینی آشنای ویرجینیا ، هستیم. طعم دودی و اسموکی لاتاکیا از همان ابتدا قابل حس است.

در کنار هم قرار گرفتن طعم دودی لاتاکیا و فلفلی و تا اندازه ای آجیلی پریک و شیرینی دلپذیر ویرجینیا یک سمفونی دل انگیز از طعم و عطر برای دوست داران این نوع ترکیب، به اجرا گذاشته است.

کات ریبون باعث راحتی بارگذاری توتون شده است و شاهد ترکیب رنگی از قهوه ای طلایی تا بلوطی تیره هستیم . به آسانی آتش میگیرد و روشن نگه داشتن آن نیز راحت و بدون زحمت است.یک هارمونی از تجمیع اضداد !!!

عطر خارج شده از قوطی ترکیب عطر دودی و اسموکی کاج و افرای لاتاکیا به همراه تندی و تیزی پریک در کنار شیرینی ویرجینیا میباشد .
به دلیل نوع خاص این ترکیب پیشنهاد میکنم بعد از صرف وعده غذایی، استعمال شود.

شاید بتوان این توتون را با توتون دانهیل نایت کپ مشابهت داد ولی با عطر بیشتر. برخلاف دانهیل نایت کپ که تمام اجزای ترکیب در یک سطح هستند در این توتون ترکیب لاتاکیا و بخصوص پریک، غالب هستند.
گیرایی: ۴ از ۵
مزه: ۴ از ۵
روم نت: مثل همیشه باید از اطرافیان پرسید !!!


توتون پترسون سامر تایم ۲۰۱۵

این توتون ترکیبی تازه و بدیع حاوی توتونهایی از دو اقلیم و قاره مختلف می باشد. ویرجینیا و برلی که از آفریقا و آمریکای جنوبی آورده شده اند و به روش منحصر بفردی ترکیب شده اند.
در صدر این ترکیب نوعی ویرجینیای خاص که از کشور برزیل آمده نقش آفرینی می کند که به روش خاص به بلک کاوندیش تبدیل شده با طعمی ملایم و شیرین و در این توتون مورد استفاده قرار گرفته است.

در هنگام استفاده از این توتون طعم واقعی توتون بهمراه اشاره ای گذرا از میوه های مناطق حاره احساس خواهید کرد.بلند شده توسط شرکت خولخازه آلمان, با طعم میوه ای و مرکباتی که کات این توتون بصورت میکسچر میباشد.

بنا بر تجربه دوستان دارای روم نت مناسب و خوشایند است که یادآور تابستان و میوه های آن است.توتونی مناسب جهت دوستداران توتونهای آروماتیک.


توتون پترسون اسپشیال ریزرو | Peterson Special Reserve

این توتون پیپ پترسون در ادامه سنت پترسون در تولید توتون اسپشیال ریزرو که هر ساله بعنوان یک ترکیب استادانه تحت این نام عرضه میشود, در سال ۲۰۱۵ ارائه شده است و این بار به مناسبت جشن صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت این ترکیب لاکچری که شامل ویرجینیای لوز کات و بلک کاوندیش شیرین و ملایم و برلی است از این توتون رونمایی شده است.
طعم های طبیعی موجود در این توتون که بطور استادانه و با ظرافتی خاص با مزه های میوه ای و مرکباتی و با شیرینی خاصی ترکیب شده اند به همراه رون نت دلچسب آن, همگی نشان از یک ترکیب با کیفیت و لوکس می باشند .

اسپشیال ریزرو ۲۰۱۵ ترکیبی از ویرجینیای لوز کات شده به رنگ قهوه ای روشن با برشهای درشت تر و در زیر آن برشهای ریبون قهوه ای خرمایی رنگ و در سطحی پایین تر برشهای قهوه ای تیره بهمراه تکه های به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و همچنین مشکی, می باشد.

به محض بازکردن درب قوطی رایحه میوه های تابستانی و مرکباتی مشام شما را نوازش میکند.
ترکیبی بسیار لوکس و زیبا, مهیا شده برای اشموک شما. براحتی آتش میگیرد و میسوزد و تا انتها میتوانید از مصرف این توتون در آرامش کامل لذت ببرید.
توجه داشته باشید اگر قصد خرید این توتون را دارید سریعتر اقدام کنید چون این توتون در تعداد کم به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد شرکت تولید شده.


توتون پیپ پترسون | Peterson Perfect Plug

محصول دیگری از توتون پیپ پترسون این بار در سبک انگلیش که توسط خود کمپانی تهیه و بلند و بسته بندی شده است.
بصورت ریبون کات شده است.
ترکیبی از لاتاکیا ، بلک کاوندیش به سبک انگلیش، ترکیش / اورینتال و ویرجینیا.
مناسب دوستداران توتون های سبک انگلیش.
مناسب فصل سرما.

البته به سنگینی و گیرایی توتون های فول انگلیش همانند نایت کپ نیست آن هم به دلیل وجود کاوندیش که طعم و عطر شیرین و دلچسبی بوجود آورده است بهمراه بوی چوبی و دودی لاتاکیا و شیرینی مخصوص ویرجینیا.ترکیب بی نظیری د ر این سبک که از توتون های مورد علاقه خودم نیز هست.پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

دوستانی که توتون my mixture 965 را امتحان کرده اند حتما شباهت هایی بین این دو محصول خواهند یافت.
بخوبی آتش میگیرد و می سوزد پس مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.


توتون پیپ پترسون : Peterson My Mixture 965

توتون های دانهیل تا دهه ۷۰ میلادی توسط کمپانی دانهیل تولید می شده است پس از آن تولید آنها به کمپانی :Murrey’s & Sons انگلستا سپرده شد و از سال گذشته توتون های پیپ دانهیل از جمله همین توتون به کمپانی پترسن زیرمجموعه‌ای از :Scandinavian Tobacco Group دانمارک سپرده شده است.

توتونی گیرا تشکیل شده از لاتاکیا به مقدار اندک از نوع قبرسی آن ، ترکیش / اورینتال به خصوص توتون ویرجینیای روشن مقدونیه ای به دلیل شیرینی خاص آن و همین طور کوندیش قهوه‌ای به منظور طعم و عطر به آن .در حقیقت همان توتون دانهیل :My Mixture 965 می باشد شاید با اندکی تفاوت که البته طبیعی است .

بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره پیپ کشیدن

پیشنهادی برای دوستداران و طرفداران سبک انگلیش (اسکاتیش) .

محصولی که به جرات میتوان گفت کاندیدایی سربلند و لایق برای عضویت در تالار مشاهیر توتون پیپ می باشد.ترکیبی بی نظیر از لاتاکیای خوش عطر و طعم بهمراه ویرجینیای مقدونیه ای روشن و شیرین و ترکیش اورینتال و کاوندیش قهوه ای که در کنار هم محصولی با کیفیت و دلچسب به مصرف کننده هدیه داده است.با طعمی آجیلی و دودی و چوبی و چرمی و در عین حال شیرینی میلیحی که بخاطر وجود ویرجینیاست.

. ترکیبی بی نظیر از عطر و طعم های در کنار هم . براحتی بارگذاری می شود و به آسانی میسوزد.بر روی درب قوطی با کلمه COOL برخورد خواهیدکرد ! با توجه به تجربه شخصی هر دو معنی این کلمه قابل برداشت است !

هم توتونی باحال و دلچسب است و هم به واقع خنک و آرام میسوزد بطوریکه اگر اسموکی آرام و مناسب داشته باشین به هیچ وجه با حرارت و گرمای بدنه پیپ مواجه نخواهید شد .بهترین برگ های ویرجینیای طلایی، منتخبی از بهترین های ترکیش / اورینتال و حضور حجمی دقیق و به اندازه از لاتاکیای قبرسی و در آخر ورود کاوندیش قهوه ای که ملاحت خاصی به این محصول افزوده است .

در هنگام مصرف دنیایی از طعم ها را حس خواهید کرد ! شیرینی خاص ویرجینیا، طعم آجیلی و فلفلی و تندی و تیزی خاص ترکیش / اورینتال، طعم و رایحه منحصر به فرد دودی و مطبوع (البته از نظر دوستداران) توتون لاتاکیا ملاحت و شیرینی ظریف و لطیف ناشی از وجود کاوندیش قهوه ای ! هارمونی کلاسیک و بی نقص از برندی به معنای کلمه کامل !

در انتها به یاد داشته باشید در هنگام مصرف این توتون پیپ پترسون آرامش و صبر و تامل بسیار را چاشنی کار کنید تا لذتی چند برابر عایدتان شود !
تجربه استفاده از این توتون را از دست ندهید !


خرید توتون پیپ اصل


توتون پیپ دانهیل ارلی مورنینگ یا پترسون ارلی مورنیینگ | Peterson Early Morning

اگر به دنبال یک ترکیب انگلیسی ملایم و ملایم برای شروع روز خود هستید ، پیشنهاد می کنیم این تنباکو را امتحان کنید .

توتون پیپ دانهیل ارلی مورنینگ یا پترسون ارلی مورنیینگ | Peterson Early Morning

یک مخلوط کلاسیک است که بیش از یک قرن است که وجود داشته است و نسل های زیادی از پیپ کش ها از آن لذت می برند . در این جا ، اطلاعاتی در مورد این تنباکو به اشتراک می گذاریم و اطلاعاتی در مورد تاریخچه ، ترکیب و طعم آن به شما می دهیم

Peterson Early Morning در اصل توسط آلفرد دانهیل در سال ۱۹۱۲ به عنوان ترکیبی لطیف از تنباکوهای ویرجینیا و ترکیش اورینتال ، با رنگ و بویی نشات گرفته از حضور لاتاکیا جهت اسموک ایجاد شد . طراحی شده بود که ” نخستین وعده پیپ ” روز باشد و کام را برای لذت های بیشتر روز برانگیزد .

این ترکیب بعداً به Dunhill Early Morning تغییر نام داد و تا سال ۲۰۱۷ توسط Murray’s and Sons در بریتانیا تولید می شد .

زمانی که دانهیل تولید تنباکو خود را متوقف کرد خوشبختانه ، کمپانی پترسون وارد عمل شد و حقوق تولید ترکیبات توتون پیپ دانهیل را به نام خود ، با استفاده از همان دستور العمل ها و تنباکوهای همان کارخانه به دست آورد.

تنها تفاوت این است که بسته بندی ها اکنون نشان پیترسون را به جای نشان دانهیل دارند . آثار هنری کلاسیک و توضیحات نوشته شده بر روی بسته بندی و همچنین کیفیت و طعم تنباکو تا حد امکان بدون تغییر باقی مانده است .

پیترسون ارلی مورنینگ مخلوطی از ویرجینیاهای طلایی و قرمز ، تنباکوهای ترکیش اورینتال و مقدار کمی لاتاکیای قبرسی است .

رایحه برخاسته از قوطی شیرین و تند است و کمی دودی است . توتون به راحتی بارگذاری شده و روشن می شود و به طور یکنواخت و خنک می سوزد. حاصل آن اسموکی ملایم و صاف است ، با رایحه محیطی دلپذیر .

طعم آن لطیف و متعادل است و هیچ جزء واحدی بر سایرین غالب نیست . ویرجینیاها پایه ای از شیرینی و عطر و بوی علفی را فراهم می کنند ، در حالی که ترکیش اورینتال ها مقداری نت ادویه و آجیلی به آن اضافه می کنند.

لاتاکیا بسیار محتاطانه است و فقط کمی نت دودی و چرمی را به پس زمینه اضافه می کند . ترکیبی پیچیده یا غنی و در عین حال ساده و رضایت بخش است . زبان را گاز نمی‌گیرد یا تحریک نمی‌کند و طعمی تمیز به جا می‌گذارد .

این توتون یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند یک ترکیب انگلیسی را بدون غرق شدن در لاتاکیا و طعم و عطر های غلیظ تجربه کنند . همچنین برای کسانی که می خواهند اسموکی ملایم داشته باشند که نیازی به توجه یا تفکر زیادی ندارد ، انتخابی عالی است . به خوبی با قهوه یا چای جفت می شود و در هر زمانی از روز می توانید از آن لذت ببرید .

این تنباکو را به هر کسی که از یک ترکیب کلاسیک انگلیسی که ملایم و خالص است ، لذت می برد ، توصیه می کنیم . اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، باید به آن فرصت دهید . ممکن است خود را مجذوب سادگی و ظرافت آن پیدا کنید !

لازم به ذکر است که جذب نیکوتین این تنباکو به دلیل توتون های به کار رفته در تهیه آن و نوع فرآوری ، بسیار بالاست پس در هنگام اسموک آن مخصوصا در اسموک صبحگاهی خود ، آرامش و احتیاط را رعایت کنید .

ترکیبات :
Latakia, Oriental / Turkish , Virginia
تعداد محدود
Notes: Alfred Dunhill’s blending has produced for this ‘Early Morning Pipe’ a tobacco that will charm away the cobwebs-leave one aroused and eager for the day’s round. A delicate blend of gentle Virginia and flavourful Turkish. – late 1970’s.
توتون بی نظیر و ساده
Oriental tobacco is carefully blended with bright and red Virginia, pressed and lightly stoved, enhanced by medium fired latakia. -1985
Previously released by Murray’s and Sons, UK.
Formerly known as Dunhill Early Morning Pipe, STG has changed the brand name from “Dunhill” to “Peterson”


توتون نایت کپ پترسون | Peterson Night Cap

اگر به دنبال یک تنباکوی پیپ رضایت بخش و آرامش بخش برای لذت بردن در عصر هستید ، حتما این توتون را امتحان کنید .

توتون نایت کپ پترسون | Peterson Night Cap

یک ترکیب کلاسیک انگلیسی است که تنباکوهای ویرجینیا ، لاتاکیای قبرسی ، پریک و ترکیش اورینتال را برای ایجاد طعمی غنی و پیچیده در خود جای داده است . در این مطلب ، این را بررسی می کنیم و اطلاعاتی در مورد این تنباکو به شما ارائه می دهیم :

این توتون  در حجم ۵۰ گرمی عرضه می شود که طراحی ساده و زیبایی دارد . رایحه برخاسته از قوطی آن  دودی و تند است ، به همراه نت هایی از چرم و چوب .

تنباکو عمدتاً ارای ترکیب رنگی قهوه ای تیره و سیاه و دارای تکه های طلایی است . بصورت روبانی برش خورده است و رطوبت آن مناسب است . به راحتی بارگذاری می شود و به طور یکنواخت می سوزد .

اولین چیزی که با روشن کردن متوجه می شوید حضور قوی لاتاکیا است . این تنباکوی دودی و خاکی است که به ترکیب خاصیت متمایزی می بخشد و در مشخصات طعمی آن غالب است . ویرجینیا مقداری شیرینی و لطافت را اضافه می کند، در حالی که Perique مقداری طعم ادویه و فلفلی به محصول میدهد، ترکیش اورینتال نیز کمی پیچیدگی و ظرافت را با نت های گلی و آجیلی اضافه می کند .

یک تنباکوی کامل و طعمدار است که مقدار نیکوتین رضایت بخشی را نیز ارائه می دهد . شتید برای افراد تازه کار نسبتا قوی باشد ، بهتر است آن را در یک پیپ کاسه بزرگ و با سرعت آهسته و در آرامش مصرف کنید . به خوبی با یک نوشیدنی قوی مانند قهوه جفت می شود. همچنین رایحه محیطی دلپذیری دارد که دودی و معطر است.

یکی از تنباکوهای پیپ مناسب برای عصرانه است . یک ترکیب کلاسیک است که آزمون زمان را پس داده است ، متعادل و خوش ساخت است ، محتوی تنباکوهای با کیفیت و طعمی ثابت . تنباکویی است که می توان آن را به هر کسی که ترکیب انگلیسی دوست دارد توصیه کرد . اگر به دنبال تنباکوی پیپ هستید که به شما آرامش دهد و در پایان روز شما را راضی کند ، حتما این محصول را امتحان کنید .

توتون پیپ پترسون | Peterson

1 دیدگاه دربارهٔ «توتون پیپ پترسون | Peterson»

  1. شاید به جرات بتوان گفت بعد از اینکه کمپانی دانهیل تولید توتون رو متوقف کرد تنها گزینه که میتونست توتونی نه کامل مثل دانهیل ولی حداقل نزدیک به آن تولید کنه پترسون باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها