روش طعم دار کردن خانگی یا سنتی توتون

در این مقاله می خوانید :

گفتار کوتاه در مورد هنر ماسترو رحیمی

آیا علاقه مند به یادگیری تکنیک های اساسی برای مخلوط کردن تنباکو را دارید ؟
در مورد تنباکوهای مختلف و کشف نحوه ترکیب آنها برای به دست آوردن مخلوط های خارق العاده در خانه البته برای شما اسموکر حرفه ای Home Blending پیشنهاد میشه اما کتابهایی که بتوانند به روشنی هنر مخلوط کردن را توضیح دهند نیست و یا کم هست “ترکیب خانگی”این هنر در دست معدود افرادی حرفه ای در دنیا می باشد و خدا رو شکر ماسترو رحیمی و استاد کامران به این دانش دست یافته اند در مورد نوع توتون ، فرآیندهای ترکیب شخصی ، ترکیب مخلوط موجود در بازار ، مواد تکمیلی طبیعی بدون افزودنی و با روش های سنتی هنری یونیک در ایران استفاده از تنباکوهای چاشنی و بیس و ترکیب با روش های خاص کهنه کردن توتون ها تأملاتی در مورد فشردن، پرس کردن کهنه کردن و پختن تنباکو!
کلماتی عجیب و پیچیده با منشا علمی دانش خاص استاد رحیمی
اگر می خواهید دوستان خود را با ترکیب های منحصر به فرد ماسترو رحیمی شگفت زده کنید ، شما قادر به استفاده از تکنیک های مخفی بهترین میکسر ایران در سایت فروشگاهی مجموعه استفاده کنید و از اسموک خود لذت ببرید پیشنهاد می کنیم روش طعم دار کردن خانگی را بدون تحقیق و بررسی کامل انجام ندید و کار را به کاردان بسپارید .

میخواهیم نحوه طعم دار کردن توتون رو آموزش بدم.

اول اینکه شاید بپرسید طعم دار کردن توتون یعنی چی؟ روش های مختلفی برایی معطر کردن و طعم دار کردن توتون استفاده می شود .بین بلند کردن و طعم دار کردن توتون تفاوت هایی وجود دارد.پیچیدگی دنیای توتون و تنوع آن خارج از تصور است.
برای طعم دار کردن توتون به وسایل زیر نیازمندید:
۱- توتون ساده بدون اسانس
۲- ۲ یا ۳ قاشق شکر
۳- قهوه جوش معمولی (همون شیر جوش)….
۴- کاغذ شمعی
۵- ۲ تکه چوب که حداقل به اندازه کف دستتون باشه
۶- فر یا اون (منظورم به هیچ وجه مایکروفر نیست)
خوب. اول ۲ یا ۳ قاشق شکر رو توی قهوه جوش میریزید و میزارید روی شعله بلند گاز. وقتی که شکر کارامل شد، یعنی کاملا سیاه شد، ۳ قاشق آب جوش روی اون میریزید.۱۰۰ گرم توتون ۱۰۰٪ طبیعی خالص رو روی روزنامه پهن کنید و مایع کارامل رو روی اون بریزید. حالا کاملا با دست ورزش بدید که توتون به هم نچسبه. این کار رو ۵ دقیقه ادامه بدید.بعد نوبت به محکم کردن توتون میرسه. اونو لای ۲ تا چوب بذارید و با گیره محکم ببندینش. اگه از گیره صنعتی هم استفاده کنید بد نیست. یا چند تا کتاب روی چوبها بذارید.بعد از گذشت ۲ ساعت توتون رو از لای چوبها بیرون بیارید و بذارید توی کاغد شمعی و توی یک جعبه قابل پلمب قرار بدین. حالا فر یا اون رو روشن کنید و روی دمای ۱۲۰ یا ۱۴۰ تنظیم کنید و بذارید تا ۱۰ دقیقه گرم بشه. بسته رو توی فر یا اون قرار بدین و بذارید ۵ دقیقه بمونه.بعش فر رو خاموش کنید ولی توتون رو تا ۲۴ تا ۴۰ ساعت بذارین اون تو بمونه.بعد از تقریبا ۱۲ ساعت توتون شما آماده استفاده است. می تونید اونو به دیگران هم تعارف کنید تا اونها هم امتحانش کنن و نظر بدن.
ماسترو رحیمی توتون های مختلفی رو فقط با اسانس های طبیعی و به روشی سنتی بلند می کنند و در امور کهنه کردن توتون شماره یک هستند.
ایشان با سالها تجربه با همکاری تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و استاد کامران و علاقمندی مشتریان توتون های مختلفی را تهیه وعرضه نمودند .از بلند های معروف و فرآوری های خاص توتون های خاص ایشان می توان ویرجینیا فلیک و میکس لاتاکیا و روپ سنگین رو نام برد همچنین جهت علاقمندان توتون های معطر کاپتان مولد و یونیک آرما مورد توجه معطر پسند ها قرار گرفتهاست .همچنین توتون های کیک ایشان مورد توجه همگان قرار گرفته است

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ بورکومریف
روش طعم دار کردن خانگی يا سنتی توتون

1 دیدگاه دربارهٔ «روش طعم دار کردن خانگی یا سنتی توتون»

  1. تا وقتی که وکیوم هستند خوبن
    اما وقتی باز میشن به ماه نرسیده شروع به خشک شدن میکنن
    من که بیشتر از ده عدد از جارهای مخصوص نگه داری توتوناز شما خرید کردم
    و توتون هامو با خیال راحت نگهداری میکنم
    ممنونم بابت درج مقالات آموزندتون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *