پایانی بی آغاز ! سیگار ، سیگاربرگ ، سیگار برگ

در این مقاله می خوانید :

پایانی بی آغاز ! سیگاربرگ ، سیگار برگ

تمام افراد درگیر در دنیای سیگار ، تحت هر عنوانی ، این ماجراجویی را از جایی شروع کرده اند ، نکته قابل توجه در اینجا طول مدت این ماجراجویی است ! برای برخی طولانی و برای بعضی شاید بسیار کوتاه بوده باشد .

سعی ما در اینجا این است که بتوانیم تا حد امکان مدت زمان این ماجراجویی را برای شما طولانی تر و در عین حال لذت بخش تر کنیم .

راه های زیادی در جهت عکس این هدف وجود دارد که می تواند باعث شود که ورود به دنیای سیگار قبل از شروع ، خاتمه پیدا کند و ما در این مقاله سعی می‌کنیم به بیان تعدادی از این پیشنهادات مرگبار و نابود کننده ، بپردازیم تا از انجام آن ها پرهیز کنید :

پیشنهاد یک سیگار با گیرایی بالا Full Body Cigar یکی از رایج ترین اشتباهات در ورود به دنیای سیگار است ! اگر قصد نابودی داشتن یک تجربه لذت بخش در دنیای سیگار را برای کسی دارید این پیشنهاد می تواند مفید باشد ، به احتمال بسیار زیاد طرف مقابل ، دود حاصل از کام اول و یا دوم را داخل ریه فرو می دهد و تمام !

شروع به سرفه می‌کند و رنگ پریده می شود و حتی شاید دچار عوارض جانبی شدیدتری نیز شود !

به شما تبریک می گویم ، به همین سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن ، ماجراجویی یک نفر در دنیای سیگار را به نابودی کشاندید.

توصیه ما به شما این است که اگر قصد راهنمایی و تشویق کسی جهت ورود به دنیای سیگار دارید را ، حتماً برای شروع سیگار های ملایم با گیرایی متوسط را به وی پیشنهاد دهید مانند Hoyo de Monterrey Epicure No 2 با این کار شما به فرد مذکور اجازه درک گیرایی و لذت بردن از اسموک سیگار را در طول مدت کشیدن سیگار می دهید و باعث به وجود آمدن یک تجربه لذت بخش برای او خواهید شد .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ پارتاگاس

پیشنهاد سیگاری با فرمت Double Corona یکی دیگر از پیشنهادات اشتباه به افراد مبتدی جهت ورود به دنیای سیگار به عنوان اولین تجربه از اسموک سیگار می باشد .

پایانی بی آغاز ! سیگاربرگ ، سیگار برگ

این سایز سیگار به طور معمول ابعادی با طول ۷.۶۰ اینچ و رینگ گیج ۴۹ دارد ! مشاهده می کنید که سیگاری با این ابعاد به طور منطقی مناسب افراد مبتدی و تازه‌وارد به دنیا سیگار نمی باشد .

این سایز سیگار دربرگیرنده مقدار زیادی توتون است و شاید در برخی موارد گیرای ملایم در ابتدای اسموک داشته باشد و فرد را به اشتباه بیندازد که تا آخر اسموک همین روال را پیش رو خواهد داشت ، اما این چنین نیست ! در سیگار های با طول زیاد هرچه به میانه و آخر اسموک سیگار نزدیک شوید گیرایی افزایش می یابد .

همچنین ماهیچه های فک و صورت شما به عنوان یک تازه وارد ، آمادگی اسموک سیگاری با این رینگ گیج را ندارد و می تواند بعد از اسموک آن احساس ناخوشایندی را در ناحیه فک و دهان و صورت خود تجربه کنید .

برای شروع سیگارهایی در سایز Robusto می‌تواند مناسب باشند .

پایانی بی آغاز ! سیگار ، سیگاربرگ ، سیگار برگ

اسموک در محیطی شلوغ و هوای پر از دود :

حقیقتی که تمام دوستداران دنیای سیگار با آن آشنا هستند این است که دود سیگار را به داخل ریه ها فرو نمی دهیم ، کاملاً درست است اما توجه داشته باشید که اگر در محیط سربسته با تعداد زیادی افراد سیگاری و مشغول به اسموک حضور دارید شاید دود سیگار خود را به داخل ریه‌ها فروند دهید اما دود حاصل از اسموک دیگران ، پراکنده در محیط را حتماً در هنگام تنفس به داخل ریه ها فرو خواهید داد !

بیشتر بخوانید:  پیپ و سیگار برگ

توجه داشته باشید که باقیمانده یک سیگار بعد از اسموک به دو حالت است :
یک قسمت جامد : Solid State که همان خاکستر حاصل از سوختن توتون است
و دیگری حالت گاز : Gas State که دود حاصل از سوختن تنباکو است .

خاکستر سیگار مشکل ما نیست اما دود پراکنده در محیط حاوی نیکوتین است و اگر شما فردی مبتدی و تازه وارد به دنیای سیگار هستید از حضور در چنین اماکنی که مملو از دود سیگار است ، خود داری کنید .

اما از طرفی تجربه اسموک در جمع نیز لذت بخش است که شاید شما را وسوسه کند !

توصیه ما به شما این است اگر وارد محیطی بسته شدید و متوجه شدید که فضای داخل ابری تر از فضای بیرون است ! سعی کنید بیرون بمانید تا تجربیات تلخ از ورود به دنیای سیگار نداشته باشید .

در آرامش کامل سیگار بکشید :

هرگز در اولین تجربه اسموک سیگار خود عجله و سرعت به خرج ندهید در تمام مراحل اسموک از ابتدا تا انتها .

در حقیقت هیچ گاه در اسموک سیگار عجله نکنید حتی اگر در این زمینه فردی با تجربه هستید .

به یاد داشته باشید که یک سیگار قرار است که زمان و خاطره ای آرامش بخش برای شما به ارمغان بیاورد و نه صرفاً حجمی از نیکوتین !

بین کام های خود صبر و ملایم داشته باشید و از هر کامی که میگیرید نهایت لذت را ببرید ، نگران خاموش شدن سیگار نباشید ، می توان آن را دوباره روشن کرد .

اگر در بین کام های خود تأمل و درنگ نداشته باشید و کام های سریع بگیرید ، سیگار با حرارت بالا می سوزد و شما قادر نخواهید بود طعم ها و مزه هایی که قرار است تجربه کنید را درک کنید ، همچنین می تواند در تنفس شما مشکل ایجاد کند و باعث ایجاد تپش قلب شود ! در این حالت ناخواسته در حین اسموک به علت نیاز بدن شما به اکسیژن ، دود حاصل را به داخل ریه ها فرو می دهید و اتفاقی که نباید بیفتد خواهد افتاد !

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ ترینیداد غلاف دار کوبایی

اسموک سیگار با معده خالی :

اگر در اول صبح و ناشتا بعنوان یک مبتدی ، سیگار بکشید احتمال از حال رفتن شما بسیار است چرا که بدن شما در تمام مدت طول شب در حالت خاموش بوده و اگر اولین چیزی که در هنگام بیدار شدن وارد بدن می کنید دود سیگار باشد می تواند تمام آن را جذب کند و به احتمال فراوان تجربه لذت بخشی را پیش رو نخواهید داشت .

همچنین در تمام زمان های دیگری که بدن شما برای مدتی گرسنه می‌ماند نیز این احتمال وجود دارد ، پس توصیه می شود که حتماً قبل از اسموک سیگار ، عده مناسب غذایی و مقدار آب و مایعات لازم را به بدن برسانید .

در هر صورت اگر در اولین تجربه اسموک خود به دلیل خالی بودن معده دچار شوک گیرایی سیگار شدید می توانید به بدن خود مقداری قند به صورت نوشابه و … برسانید !

کات کردن نا مناسب سیگار :

اگرچه کات کردن نامناسب سیگار آسیبی به بدن شما نمی رساند اما تصور کنید که دهان شما در اولین تجربه اسموک سیگار مملو از تکه های توتون باشد !

اگر سیگار خود را بیش از اندازه کات کنید لایه بیرونی استحکام مناسب را نخواهد داشت و در طول مدت اسموک احتمال اینکه از هم باز شود وجود دارد .

هنگام اسموک وقتی که سر سیگار در داخل دهان قرار می‌گیرد مرطوب می‌شود و چسب طبیعی که برای چسباندن کلاهک سیگار استفاده شده از بین می رود و اگر لایه بیرونی جهت نگه داشتن لایه های درونی سیگار استحکام لازم را نداشته باشد کل سیگار از هم خواهد پاشید .

پایانی بی آغاز !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها