تجربه اسموک با بریر سیگار

تجربه اسموک با بریر سیگار

با توجه به درخواست مکرر دوستان در مورد درج مطلب درباره اسموک با بریر سیگار این مطلب درج گردید. بریر سیگار را از جنبه های مختلف می توان برسی نمود که به حوصله به تک تک آنها خواهیم پرداخت:

۱- ظرفیت: ظرفیت بریر سیگار معمولا بیشتر از یک پیپ کوچک است. یعنی در بریر سیگار حدود ۳ گرم توتون جای می گیرد در حالی که در یک پیپ معمولی حدود ۲ گرم توتون جا می شود.پس بریر سیگار می تواند اسموک طولانی تری نسبت به پیپ داشته باشد.

۲- وزن: وزن یک پیپ معمولی (نه بزرگ و نه کوچک) حدود ۳۹ الی ۴۲ گرم است

در حالی که وزن بریر سیگار بدون کپ رو (موقع اسموک از کپ استفاده نمی شود) حدود ۲۷ اای ۲۹ گرم می‌باشد.

این عامل به مصرف کننده کمک می کند تا بریر سیگار را به راحتی زیر دندان خود نگه دارذ.

۳- کیفیت دهنی: کیفیت دهنی بریر سیگار از هر پیپی بالاتر است. جامپر در بریر سیگار به صورت یک تنه از دهنی تراشیده شده است (در پیپ معمولا جامپر جداست)
که همین عامل طول عمر دهنی را چند برابر کرده است.
در ضمن دهنی بریر سیگار همانند برندهای مطرح دنیا مانند بربیا و دانهیل از اکریلیک ساخته شده است که در طول مدت دچار تغییر رنگ نمی شود.

۴- کپ رو: کپ رو این امکان را به مصرف کننده بریر سیگار می دهد تا هر موقع که بخواهد اسموک خود را قطع کرده و با گذاشتن کپ مانع از ریختن توتون به بیرون از سیگار گردد.کپ را موقعی که توتون سرد شد به راحتی می توان جا گذاشت و چون کپ هم از چوب تراشیده شده باعت بد بو شدن توتون و تلخ شدن اسموک نمی شود.

بیشتر بخوانید:  وب سایت مجله پیپ

۵- توتون: توتون های بیشماری با بریر سیگار امتحان شده است ولی توتون پیپ اسموک بی نظیری دارد. (مخصوصا توتون های آروماتیک)

۶- فیلتر: فیلتر بالسا برای بریر سیگار تجربه بسیار جالب و لایتی بوده است. در ضمن فیلتر بالسا چند برابر فیلتر کربن جذب کرده وحداقل دو برابر فیلتر کربن عمر می کند و از فیلتر کربن هم ارزانتر و سالم تر (ارگانیک است، نه کاغذ، نه کربن و نه چاپ) است.

۷ – گارانتی: بریر سیگار شامل دو سال گارانتی دهنی و یک سال گارانتی قسمت چوبی آن است و تا زمان عدم استفاده می تواند مرجوع گردد.

۸ – کیف: کیف بریر سیگار از جنس ۱۰۰% چرم ساخته شده است که همین مطلب مانع از بو گرفتن آن پس از استعمال میگردد.

تجربه اسموک شخصی من با بریر سیگار: چند ماهی است که من بریر سیگار را امتحان می کنم و توتون های مختلفی هم استفاده کرده ام. اسموک با بریر سیگار تجربه جالبی است وبه دلیل قابلیت نقل و انتقال مشکلات کمتری هم به همراه داشتم. به گونه ای که به راحتی بریر سیگار را می توان در جیب و یا کیف گذاشتولی پیپ ها از قابلیت حمل و نقل کمتری برخوردارند.

تجربه اسموک با بریر سیگار

تجربه اسموک با توتون کوندیش و گروه توتون های آروماتیک (معطر) برای من بسیار دلچسب بودو در اسموک بعدی چندان خبری از بوی توتون قبلی به مشام نمی رسید ولی توتون سیگار (سیگار پیچ) به سرعت در بریر سیگار می سوزندو تجربه نشان داده که توتون پیپ گزینه مناسب تری میباشد. هر چقدر کات توتون درشتر باشد اسموک ملایم تری تجربه شده است.

بیشتر بخوانید:  تار ( قطران ) چیست؟

تمیز کردن آن هم تقریبا آسان است و به راحتی می توان آن را خالی کرد. به دلیل جنس چوب بریر سیگار به سرعت این شبه پیپ سرد و خشک می شود وطعم سوخته کمتری نسبت به پیپ به خود می گیرد. (چون هوا به صورت افقی از دو جهت می تواند وارد و خارج شود) برای کسب اطلاعات بیشتر و تاریخچه این محصول به مقاله بریر سیگار مربوطه مراجعه کنید . . .

1 دیدگاه دربارهٔ «تجربه اسموک با بریر سیگار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *