احساس مسئولیت در کشیدن پیپ (یا به طور کلی دخانیات)

در این مقاله می خوانید :

احساس مسئولیت در کشیدن پیپ (یا به طور کلی دخانیات)

درباره خاکستر حاصله با احتیاط رفتار شود که باعث آلودگی محیط عمومی یا منزل نشود.
پیپ خود را برای خالی کردن خاکستر به جایی (از جمله زیر سیگاری یا اسباب دیگر) نکوبید. چون خود پیپ یا چیز دیگری را خواهید شکست.
پیپ خود را تا جایی که ممکن است در انظار دیگران تمیزکاری نکنید چون اصلا منظره جالبی ندارد.
جایی که علامت منع دخانیات هست نکشید. اگر در جای عمومی میکشید حواستان باشد که باعث ناراحتی کسی نشوید.اگر مهمان هستید برای پیپ کشیدن اول اجازه بگیرید. اگر مهمان خانم دارید از او اجازه بگیرید.
به کسانی که پیپ می کشند احترام بگذارید چون انتخاب آنها این بوده تدخین برتری نسبت به شما که سیگارت می کشید داشته باشند .در جمع توتون خود را حتما به دیگران بدهید و قبلش در مورد نوع توتون به ایشان اطلاعات بدید .از کبریت جهت تدخین پیپ استفاده کنید قرار نیست شما پیپ بکشی و تا شعاعی از محیط خرده توتون و یا کبریت سوخته پخش شود ! زیر دستی های توتون برای جمع و جوری کار مناسب است .هنگام پیپ کشیدن دود پیپ را سمت کسی فوت نکنید قرار نیست شما به کسی بگید من دارم پیپ می کشم از پیپ کشیدن خود لذت ببرید
اگر دیده باشید ماسترو رحیمی که از مشاهیر پیپ کش ایران می باشند همیشه اسموکی نرم دارند و دودی هم اگر بلند شود بعضا بیشتر برای عکاسی است. پیپ کش ها ممکن است تیپ و پوشش های خاصی داشته باشند ممکن است کلاه یا پالتو خاص بپوشند با نگاه سنگین آنها را از خودمان دور نکنیم.
عکس های خود در هنگام تدخین پیپ را برای ما به تلگرام ۰۹۳۵۲۲۰۰۰۷۷ارسال کنید

بیشتر بخوانید:  توتون پلام کیک

احساس مسئولیت در كشيدن پيپ (يا به طور كلی دخانيات)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *