خرید پیپ مرشام

در این مقاله می خوانید :

خرید پیپ مرشام

پیپ مرشام از سنگ سیلیکات مگنزیم هیدراته ساخته می شود و معنای آن در زبان آلمانی کف دریا (کف کردن) میباشد و دلیل آن رنگ سفید، خاص و صیقلی آن میباشد. این سنگ معدنی فقط در شهر اسکیسر در مرکز ترکیه یافت می شود.

پیپ مرشام که در طرح های بسیار حیرت انگیز و جالب تراشیده می شوند جز پیپ هایی هستند که اکثر کلکسیونرهای پیپ در جهان طالب آن هستند و به دلیل کمیاب بودن آن معمولا به قیمت بالایی در اروپا و آمریکا به فروش میرسند. پیپ مرشام با وجود ساخته شدن از این سنگ کمیاب بسیار سبک هستند و نظر اکثر افراد را به خود جذب می کنند.
این سنگ هنگامی که توتون پیپ در آن ریخته و روشن می شود به طور چشمگیری از نیکوتین و قطران آن کاسته و طعم توتون را لایت و ملایم می کند و جالب است بدانید که مرشام های استفاده شده که معمولا به رنگ قهوه ای طلایی در می آیند از قیمت بالاتری نسبت به مشابه نو خود برخوردارند.

پیپ به عنوان یک وسیله تدخین و آداب متفاوت پیپ کش ها و بعضا بدور از آموزش توسط استفاده کنندگان آسیب هایی می بیند که این آسیب ها عمدتا از داغ کشیدن و تدخین با دمای بالا و استفاده از توتون های معطر است که همه و همه به پیپ ها آسیب های جدی وارد می کند
لذا پیپ خریداری شده مشمول گارانتی نیست چرا که نیاز به آموزش و مراقبت و توجه خاصی دارد که شما را به مطالعه مطالب همین وب سایت و ویدیو های ماسترو رحیمی و دیگر عزیزان تیم مدیریت انجمن پیپ در کانال تلگرام و آپارات دعوت می نمائیم.خرید پیپ

بیشتر بخوانید:  پیپ و سیگار برگ
خرید پیپ مرشام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =