درباره ARDOR بیشتر بدانیم : قسمت دوم

در این مقاله می خوانید :

درباره ARDOR بیشتر بدانیم : قسمت دوم

آن ها تصمیم گرفتند برای تولیدات خود که تا آن زمان تحت نام  Rovera شناخته می شد ، اسم جدیدی انتخاب کنند به همین منظور تصمیم گرفتند حروف ابتدایی اسامی خود یعنی Angelo Rovera و Dorelio Rovera  را استفاده کنند و نام جدید Ardor  را برای تولیدات خود برگزیدند .


آنجلو در سال ۱۹۹۹ در گذشت و پسر او دورلیو به عنوان استادکار اعظم و سرپرست کمپانی مشغول به کار شد .
دامیانو پسر دورلیو نیز در حال حاضر زیر نظر پدرش به کسب علم ، مهارت و تخصص می پردازد ، پشتکار و علاقه و مهارت وی در طی این سال ها باعث جلب اعتماد و احترام دیگر سازندگان و علاقه مندان پیپ ، به وی شده است .
سری پیپ های فانتزی دامیانو نمونه ای عالی از هنر و خلاقیت و مهارت وی در زمینه ساخت پیپ می باشد .
آن ها در ساخت و تهیه مواد اولیه برای کار خود وسواس و دقت فراوانی داشتند به خصوص در انتخاب برایر های مصرفی برای ساخت پیپ های خود که اکثرا از برایر های Sardinian ، Ligurian ،Calabrian ، Tuscanian استفاده میکردند .
دورلیو هرساله برای پیدا کردن برایر های جدید به مناطق گوناگون سفر می کرد و در تهیه و آماده سازی برایر های مصرفی خود راه و روشی خاص داشتند و از برایر هایی برای ساخت پیپ های خود استفاده می کردند که حداقل ۱۰ سال از برداشت آن ها گذشته بود و به صورت کاملا طبیعی و به وسیله جریان هوا و بدون دخالت هیچ عامل مصنوعی و اضافی دیگر ، خشک شده بودند .
استم های مورد استفاده همگی به وسیله دست بریده و شکل داده شده اند و در بسیاری از محصولات این کمپانی فرم ابداعی و انحصاری قسمت دهانی در استم به کار رفته که تحت نام Pennellessa  در انحصار این شرکت است .

بیشتر بخوانید:  پیپ تقلبی،استقبال از سرطان
درباره ARDOR بیشتر بدانیم : قسمت دوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *