توتون پیپ Van Halteren

در این مقاله می خوانید :

Van Halteren Black and Bright pipe tobacco :

توتون پیپ Van Halteren یک برند شناخته شده در صنعت تنباکو است که انواع ترکیبات تنباکو پیپ با کیفیت بالا را برای علاقه مندان خوش ذوق ارائه می دهد . یکی از محبوب ترین ترکیبات آن ها تنباکوی :Black & Bright است که به دلیل طعم و عطر بی نظیرش در بین علاقه مندان به توتون پیپ شهرت پیدا کرده است .

توتون پیپ Van Halteren ترکیبی از تنباکوی دارک فایرد کنتاکی و تنباکوی روشن ویرجینیا است . تنباکوی کنتاکی طعمی عمیق و دودی با کمی شیرینی ایجاد می‌کند ، در حالی که توتون روشن ویرجینیا رایحه‌ای خاص و مرکباتی اضافه می‌کند . ترکیب این دو تنباکو طعمی متعادل و پیچیده ایجاد می کند که مطمئناً حتی سخت پسند ترین سلایق را نیز راضی می کند .

یکی از ویژگی های بارز تنباکوی پیپ بلک اند برایت رایحه آن است . این ترکیب دارای رایحه ای غنی و خاکی با رایحه هایی از مرکبات و شیرینی است که مطمئناً حواس را به وجد می آورد . این عطر مطمئناً اتاق را پر می کند و فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کند و آن را برای استراحت پس از یک روز طولانی یا لذت بردن با دوستان ، عالی می کند .

کیفیت تنباکوی به کار رفته در توتون پیپ وان هالترن بلک و برایت نیز قابل توجه است . توتون ها با دقت انتخاب و پردازش می شوند تا اطمینان حاصل شود که تنها بهترین برگ ها در ترکیب استفاده می شود . این توجه به جزئیات ، تجربه اسموک مداوم و با کیفیت را در هر کاسه توتون پیپ ، تضمین می کند .

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ اشتون |Ashton Consummate Gentleman

به طور کلی ، تنباکوی پیپ ون هالترن بلک و روشن برای هر علاقه مند پیپ که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و رضایت بخش از اسموک است ، پیشنهاد می شود . طعم پیچیده و رایحه دلپذیر آن ، آن را در میان سایر ترکیبات تنباکوی پیپ متمایز می کند ، و مواد با کیفیت بالا تضمین می کند که در هر بار پیپ کشیدن لذت واقعی نصیب شما شود .

بنابراین ، اگر به دنبال یک ترکیب تنباکو پیپ ممتاز هستید که مطمئناً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد ، حتماً توتون پیپ ون هالترن بلک و روشن را امتحان کنید .بارگذاری و هوادهی قبل از آن ، در صورت نیاز فراموش نشود .

خرید توتون پیپ مرغوب


محتوی کاوندیش سیاه محصول Planta tabak

روی آن نوشته شده:

Van Halteren
Black and Bright
Luxury Black Tobacco
Mellow delightfully aromatic

اول از همه درباره رنگ تیره و زیبای توتون؛

در اولین نگاه، رنگ قهوه‌ای سوخته به چشم میخورد. البته رنگ قهوه‌ای روشن‌تر هم وجود دارد، اما تیره، رنگ غالب است.بسته را باز که میکنی عطر میوه‌ای خوشایندی به مشام می‌رسد و بسیار مرا یاد انگور می اندازد. تا اندازه ای شیرین است و کمی غلیظ.

قطع، یکدست نیست اما به هرحال قطع ribbon یا همان روبانی به حساب می آید. آنطور که به چشم می آید بطور متوسط یک سانت طول هر قطعه است بعضی قطعات پیچ خورده‌اند و پهنای واقعی آنها بیش از آن است که به نظر میرسد. قطع زمخت تری دارد به نسبت  Original Choice  یا Captain Black به عنوان نمونه.

بیشتر بخوانید:  توتون Samuel Gawith-Balkan Flake

اول که باز میکنی به نظر کمی خشک میرسد اما در واقع رطوبت، اندازه است. نه خشک است و نه مرطوب و چسبناک.
پیپ را که با آن پر می‌کنی کمی حالت فنری دارد.
روشن می کنی و اولین پک طعم شیرین ملایمی دارد.
آن شیرینی ملایم و طبیعی، طعم غالب است و همیشه حاضر. کمی گسی و اندکی تلخی هم اوایل، در کار هست.
احساس می‌کنی که توتون غنی و ارزشمندی می‌کشی.
پایینتر که می‌روی طعمهای جدید خود را نشان می‌دهند.
من بیشتر از همه عطر چوب را حس میکنم.
هر طعمی که دریافت می‌کنی طبیعی بودنش را حس می‌کنی.

من این توتون را به صورت قوطی شده در اختیار نداشتم اما  کیسه ای بسته بندی شده آن کیفیت خوبی دارد و بعد از اتمام، بوی مزاحم و ناجوری در پیپ به جای نمی‌گذارد.کمی گرم تر از حد معمول میسوزد.
خوشبختانه حین کشیدن، عطری که به مشام خود شما می‌رسد هم دلچسب است.آن عطر چوب که گفتم را انگار در دماغ شما می‌کارد!
روی‌هم‌رفته عطر و طعم خوبی دارد اما جزء توتونهای عطری (آروماتیک) محسوب نمی‌شود.

و اما بوی محیطی؛ قطعا در اتاق یا منزل شما بوی مطلوبی به جا می‌گذارد خصوصا دو سوم اول، البته از این جهت انتظار بوی Captain Black طور نباید داشت.
به نظر من گیرایی نسبتا خوبی دارد، بیشتر از  Original choice و یا Black vanilla و از این جهت به پای مثلا  Erinmore flake نمیرسد.

پیپ مورد استفاده: Peterson Donegal Rocky 106
ابزار روشن کردن: فندک گازی
تاریخ خرید: حدود یکسال قبل

بهزاد ن.

بیشتر بخوانید:  روش های پر کردن توتون در پیپ
توتون پیپ Van Halteren

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *