هدیه روز مرد | پیپ و سیگاربرگ

هدیه روز مرد | پیپ و سیگاربرگ

ولادت امام علی (ع) هرساله در فرهنگ کشور ما به عنوان روز بزرگداشت پدر و روز مرد شناخته می‌شود.

علاوه بر اهمیت معنوی که این روز دارد، از ماه ها قبل بانوان این مرز و بوم برای تهیه کادو مناسب و هدیه مناسب به مناسبت روز بزرگداشت مرد و اهدا آن به همسران خود به فکر فرو می‌روند!

فکری عمیق و سرشار از محبت که صد البته به نتایج خوبی هم می‌رسد!

بانوان ایرانی در این مواقع با همسایه ها، دخترخاله ها، دوستان قدیمی، همکاران و همه هم جنسان دیگری که می شناسند مشورت می‌کنند!

آنها همواره به دنبال انتخاب بهترین کادو برای مردان خود هستند تا شاید گوشه ای از آن جواهراتی را که همسر محترمشان در روز زن برای آنها خریده، جبران شود!

در کشور ما تفاوت چندانی میان کادوهایی که مردان به زنان می‌دهند و بالعکس وجود ندارد! چه از لحاظ کمیت و چه کیفیت!

همگان واقف هستند که بعضی از بانوان ایرانی هیچ هدیه‌ای جز جواهر آلات و مشتقات آن را پذیرا نیستند و در ازای آن،  در روز مرد آن هدیه را جبران می‌کنند!


مقاله روز ولنتاین ایرانی مطالعه کنید

 

 

در ادامه به نمونه‌هایی از هدایای بانوان ایرانی برای همسران خود به مناسبت روز مرد، اشاره می‌شود:

۱. در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که همه هدایایی که برای روز مرد خریداری می‌شود در اکثر مواقع با برداشت مستقیم از جیب آقایان و یا عابر بانک آنها صورت می‌گیرد و هنوز ثابت نشده که آیا آقایان به این نوع کادو گرفتن رضایت دارند یا خیر؟!

البته که رضایت مردان چیز مهمی نیست و مسئله مهم و خائز اهمیت اینجاست که بانوان محترم از خرید هدیه برای همسران و پدران خود به این روش لذت برده و استحکام بینان خانواده خود را ارتقا می‌دهند.

۲. النگو، گردن آویز یا انگشتر، نمونه‌ای از هدایای روز مرد است!

برخی بانوان ایرانی در روز مرد به همراه میزان قابل توجهی وجه رایج مملکت، ابتدا بخش کوچکی از آن را صرف خرید هدیه‌ای اندک مانند انگشتری برلیان برای خود کرده و مابقی را صرف خرید پیراهن و جوراب و یا چیزی مشابه آن برای همسران خود می‌کنند.

جالب است بدانید که میزان رضایت همسران از این کادو، بسیار بالا ارزیابی شده است.

۳. دسته دیگری از بانوان ایرانی در این روز پول را برداشته و برای همسر خود! گلدان، کتری و قوری، بستنی ساز، شکلات خوری و یا ساعت دیواری می‌خرند!

این‌ها زنانی هستند که به آرامش همسر خود توجه بسیاری دارند و برای اینکه کیفیت زندگی را ارتقا دهند دست به خرید این نوع هدایا می‌زنند و اصلاً قصدشان این نیست که جلوی فامیل کلاس بگذارند و وسایل خانه را نو کرده باشند!

۴. اما آن‌ها که به معنویت اهمیت بسیاری می‌دهند و هر روز در یک ان‌جی‌اوی جدید عضو می‌شوند با لبخندی شیرین به همسر خود می‌گویند: با سپاس از اینکه روز زن برای من سنگ تمام گذاشتی اما من هزینه مراسم روز مرد را از جیب شما برداشتم و صرف امور خیریه می‌کنم و برای اینکه اجر این کار معنوی از بین نرود خواهشاً اسم خیریه را نپرس که ناراحت می‌شوم!

بیشتر بخوانید:  برداشت ، خشک کردن و تخمیر توتون

۵. روز مرد یا روز ملی جوراب!

جوراب همواره یکی از نوستالژیک‌ترین کادوهای روز مرد بوده تا جایی که این هدیه نسل به نسل و سینه به سینه گشته و به نسل امروز منتقل شده، قدمت تاریخی این هدیه خاص روز مرد به حدی بوده که مسئولان را به فکر انداخته، این روز را به عنوان روز ملی جوراب در تقویم ملی این کشور ثبت کنند!

۶. کارت های آفرین، صد آفرین، هزار و سیصد آفرین همسر خوب و نازنین! از دیگر ابتکاراتی است که مسئولان مدبر امسال به دلیل گرانی، تورم و پرش از رکود! برای مردم شریف ایران در نظر گرفته‌اند، این کارت‌ها در اندازه‌های مختلف و قیمتی مناسب در بازار موجود و سبب افزایش امید در خانواده‌ها خواهد شد. البته لازم به ذکر است تعداد آفرین کارت‌ها رابطه مستقیم با کادوی روز زن آقایان دارد.

پیشنهاد ویژه امسال، کفش آهنی و جوراب نانو!

اما گذشته از همه این موارد انتخاب هدیه روز مرد یکی از سخت‌ترین امور به شمار می‌رود که از ماه‌ها قبل ذهن خانواده‌ها را به خود درگیر کرده و در نهایت به خرید جوراب و زیرپیراهنی منتهی می‌شود، در واقع جوراب‌ها فرشتگان نجاتی هستند که در لحظات آخر به میدان می‌آیند و مشکلات را از پیش رو بر می‌دارند.

و اما به دور از دنیای طنز و شوخی (البته از نوع تلخ و درهم تنیده در واقعیت) اگر در دنیای پیپ و توتون و سیگار و دود که در حیطه تخصصی ماست به روز بزرگداشت پدر و مرد بنگریم و در جستجوی هدیه‌ای برازنده و درخور، مردان همدوش و یا پدران دلسوز خود باشیم، به احتمال بسیار زیاد، به مناسب روز مرد و پدر، نتوانیم هدیه‌ای شایسته تر از لوازم و متعلقات مربوط به پیپ و توتون، سیگار بیابیم.

پس اگر شما هم در تصمیم گیری درباره انتخاب هدیه‌ای شایسته به مناسب روز پدر و مرد، دچار شک و تردید در انتخاب شده‌اید ، به شما این مژده را می‌دهیم که ما می‌توانیم در انتخاب بهترین هدیه به مناسبت روز پدر و مرد بعنوان تشکر از آن‌ها، شما را راهنمایی کنیم.

دنیایی با طیف وسعی از انتخاب‌های گوناگون و وسیع هم از لحاظ نوع و مدل شامل: سیگار، سیگار پیچ، توتون، پیپ و متعلقات، انواع فندک‌ها مخصوصا فندک زیپو که حسی نوستالژی در تمام رنج سنی در بین آقایان ایجاد می‌کند و هم از نظر قیمت که به جرات میتوان گفت از پایین‌ترین قیمت ممکن تا بیکران… در مقابل شما قرار داده‌ایم و به شما انتخابی آسان و مناسب را نوید می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:  پرسش و پاسخ

مطمئن باشید که به طور ۱۰۰٪ تضمینی می‌توانید در انتخاب هدیه مناسب برای روز پدر و مرد، بر روی مشورت تخصصی ما در حیطه کاری‌مان، یعنی دنیای پیپ و توتون و سیگار و در نتیجه قدرانی شایسته از مردان و پدران علاقه‌مند به پیپ و سیگار خود، حساب کنید.

خرید پیپ اصل از فروشگاه پاسارگاد تاباک

دلیل نامگذاری تولد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر

۱۳ رجب مصادف با سالروز تولد حضرت علی (ع) است که به یُمن زادروز مولای متقیان، این روز مبارک را روز پدر نامیده‌اند. حضرت علی (ع) در دامان نبی مکرم اسلام پرورش یافت بنابراین نمونه کاملی از انسانیت و اسوه و الگویی کامل برای مردان مسلمان است.

تولد حضرت علی (ع) در شهر مکه معظمه و در داخل خانه خدا (کعبه) واقع گردید. قبل از حضرت علی و بعد از او فضیلت تولد در خانه کعبه، برای هیچ کسی پدید نیامد و خدای متعال تنها ایشان را به چنین امتیازی کرامت نمود.

زندگی پربرکت مولود کعبه سرشار از علم و تقوا، حماسه و جوانمردی، ایثار و احساس مسئولیت، مظلومیت و اقتدار بود و فضیلت‌های بی شمار او را در نمی‌توان توصیف کرد.

چرا روز تولد حضرت علی (ع) روز مرد نامگذاری شده است؟

امام علی (ع) بهترین همسر برای دخت نبی و بهترین پدر برای فرزندانش بود. او فرزندانی نیکو تربیت نمود، فرزندانی که هر یک اسوه و الگویی والا برای مسلمین هستند. امام علی (ع) پدر مهربانی برای یتیمان بود و شبانه برای آنان طعام می‌برد.

حضرت محمد (ص) خود و حضرت علی را پدران امت اسلام قلمداد نمود و فرمود:

أنا وعَلِیٌّ أبَوا هذِهِ الامَّه (من و علی، پدران امت هستیم – کمال‌الدین:ص ۲۶۱ ح ۷-).

زندگی و سیره حضرت علی (ع) به قدری آموزنده و جذاب است که هر مرد مسلمانی در جهان او را تحسین کرده و الگوی خود قرار می‌دهد. بنابراین انتخاب روز تولد اولین امام ما شیعیان به عنوان روز پدر بی دلیل نبوده است و در این روز شایسته است تمامی افراد از پدران خود برای تأمین معاش زندگی و نشان دادن راه و رسم زندگی تشکر و قدردانی کنند.

پدر!

آنچه ما باید در این زمان تاریخی مهم در ایران عزیز در نظر داشته باشیم این است که تهیه هدیه روز مرد، همسر و یا پدر خود وظیفه‌ای مهم است حالا چه در روز عشق و یا روز مرد، برای عزیز خود هدیه‌ای خوب و با کیفیت مثل:

  • ست پیپ روز مرد
  • ست هدیه سیگار برگ روز پدر
  • پیپ هدیه ویژه آقایان
  • سیگاربرگ هدیه خاص پدر
  • فندک زیپو zippo هدیه روز مرد

را با راهنمایی‌های ماسترو رحیمی اصلی و با کیفیت تهیه کنیم.

گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‌ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏‌ات، کودکی‏هایم را بدرقه کرد تا امروز به معنای تو برسم.

می‏خواهم بگویم ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏‌هایی را خوردی که مال تو نبودند!

بیشتر بخوانید:  نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ

ببخش اگر ناخن‌های ضرب‏ دیده‌‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم.

اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏‌ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‌ات بزنم.

آن روزها، سایه‏‌ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می‏‌ایستادی، همه چیز را فرا می‏گرفت.

اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏‌های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‌بینم.

دلم می‏خواهد به یک‏باره، تمام بغض تو را فریاد کنم.

ساعت جیبی‏‌ات را که نگاه می‏کنی، یادم می‏ آید که وقت غنچه‏‌ها تنگ شده؛ درست مثل دل من برای تو.

این، تصادف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم‏ معنی، کنار هم چیده شده‏اند.

یعنی در دائره المعارف عشق، پدر، ترجمه علی علیه ‏السلام است.

 

پدر!

می‏خواستم درباره‌ات بنویسم گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است.

گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‌های دلم هستی؛ دیدم علی است.

خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.

آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏‌ای، هستی را گرما ببخشی و این‏گونه بود که نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی.

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری.

گرچه در واقع توان جبران زحمات و جانفشانی‌های پدران خود را نداریم اما به نوبه و وسع خود شاید بد نباشد به بهانه این نامگذاری و به پاس قدرانی از مقام پدران خود، با تقدیم هدیه‌ای در هر شکل و فرم و قالبی، چه معنوی و چه مادی، نشان دهیم که قدران وجود این عزیزان هستیم.

و اگر از دید دنیای پیپ و توتون و دود که در حیطه تخصصی ماست به روز بزرگداشت پدر و مرد بنگریم و در جستجوی هدیه‌ای برازنده و درخور، مردان همدوش و یا پدران دلسوز خود باشیم، به احتمال بسیار زیاد، به مناسب روز مرد و پدر، نتوانیم هدیه‌ای شایسته‌تر از لوازم و متعلقات مربوط به پیپ و توتون، بیابیم.

پس اگر شما هم در تصمیم گیری درباره انتخاب هدیه‌ای شایسته به مناسب روز پدر و مرد، دچار شک و تردید در انتخاب شده‌اید، به شما این مژده را می‌دهیم که ما می‌توانیم در انتخاب بهترین هدیه به مناسبت روز پدر و روز مرد به عنوان تشکر از آن‌ها، شما را راهنمایی کنیم.

مطمئن باشید که به طور ۱۰۰٪ تضمینی می‌توانید در انتخاب هدیه مناسب برای روز پدر و مرد، بر روی مشورت تخصصی ما در حیطه کاری‌مان، یعنی دنیای پیپ و توتون و سیگاربرگ و در نتیجه قدرانی شایسته از مردان و پدران علاقه‌مند به پیپ و سیگار خود، حساب کنید.

 

خرید سیگار برگ از فروشگاه پاسارگاد تاباک

10 دیدگاه دربارهٔ «هدیه روز مرد | پیپ و سیگاربرگ»

  1. چه هدیه ای بهتر از یک پیپ دست ساز پاسارگادتاباکی
    من با راهنمایی های جناب رحیمی
    دیروز دوتا سفارش دادم یکی برای خودم یکی برای پدرم تا اخر هفته ها که دور هم جمع میشیم خاطره بسازیم
    پیشاپیش روز پدر بر تمام پدران سرزمینم مبارک .یاعلی

    1. یک استاد ادبیاد

      یادش بخیر پارسال این مطلبو نوشتم
      امصال هم کلی توتون و و ۲ عدد پیپ برای خودم و پدرم سفارش دادم
      ممنون از ماسترو رحیمی عزیز پدر پیپ ایران

  2. من خودم سالهاست که پدر شدم و جدا از خرید هدیه برای پدرم
    هر سال به خودمم هم یه حالی میدم و از ماسترو رحیمی برای خودم پیپ توتون سیگار برگ سفارش میدم و یکم خرج خودم میکنم

  3. نمیخوام انرژی منفی بدم فقط خواستم تلنگر بزنم تا قدر پدر هاتونو بدونید
    من سالهاست که با کشیدن و در دست گرفتن پیپ های پدرم ارامش میگیرم
    خدا همهی پدر ها رو رحمت کنه
    ماسترو رحیمی پدر همه ی پیپ های ایران
    روزتون مبارک

  4. پدر من عاشق توتون های دستساز پدر پیپ ایران جناب ماسترو رحیمی هستند
    دیگه روز پدر و غیر روز پدر نداره
    همیشه چند روز قبل از پایان توتون هاشون بهم میگن که سریع سفارش بده
    و اینکه میتونم پدرم رو خوشجال کنم حس خوبی داره
    خواستم اول از زحمات ماسترو رحیمی تشکر کنم و بعد اینکه به بقیه دوستان بگم قدر پدراتونو بدونید
    هر روزی که پدرتون زنده هستش اون روز روز پدر هستش

  5. من با راهنمایی های شما یک پیپ ایرانی برای پدرم گرفتم و چون خودم خیلی ذوق داشتم کادوشو زودتر تقدیمش کردم و خیلی خوشحال شد
    وظیفم دونستم بیام و از شما تشکر کنم

  6. پدر؛ به معنای زیبایی به تصویر کشیده شد ! به واژه روح و جانی گرفت !… وصف عشقی نه به وسعت دریا و اقیانوس بلکه به وسعت انگار بالاتر از منظومه کهکشان راه شیری جلوه پیدا کرد … 🖊💌 قلم از وصف عشق آن هم بسیار بلوری و شفاف … پدرها گاهی از جنس دیگر معنا پیدا می کنند … به تصویر محکم و درون شکننده ترین و ظریف ترین حالت تعریفی !… اما … بعضی پدرها را در قالب روز مرد باید ستود ! من به عنوان دیدن یک نظاره گر می توانم از بیان و وصف حستون به خانه ایی از جنس عشق و خلق آفرینی که در عکستون گویاست و نسبت هر بویی از هر زاویه هنرتون در ابعاد مختلف پاسارگادتاباکی و شکلی از ثبت احساسی … مخصوصا پسر اولتون وودی زیبا و قوی … بگم … روز شما و پدر محترم تبریک باد …. به شما که چنین زیبا وصف و خلق می کنید … من از طرف وودی (پیام وودی ) میگم روزت مبارک 🖊💌🐉🎋🪵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *