پایانی بی آغاز ! سیگار ، سیگاربرگ ، سیگار برگ

در این مقاله می خوانید :

پایانی بی آغاز ! سیگاربرگ ، سیگار برگ

تمام افراد درگیر در دنیای سیگار ، تحت هر عنوانی ، این ماجراجویی را از جایی شروع کرده اند ، نکته قابل توجه در اینجا طول مدت این ماجراجویی است ! برای برخی طولانی و برای بعضی شاید بسیار کوتاه بوده باشد .

سعی ما در اینجا این است که بتوانیم تا حد امکان مدت زمان این ماجراجویی را برای شما طولانی تر و در عین حال لذت بخش تر کنیم .

راه های زیادی در جهت عکس این هدف وجود دارد که می تواند باعث شود که ورود به دنیای سیگار قبل از شروع ، خاتمه پیدا کند و ما در این مقاله سعی می‌کنیم به بیان تعدادی از این پیشنهادات مرگبار و نابود کننده ، بپردازیم تا از انجام آن ها پرهیز کنید :

پیشنهاد یک سیگار با گیرایی بالا Full Body Cigar یکی از رایج ترین اشتباهات در ورود به دنیای سیگار است ! اگر قصد نابودی داشتن یک تجربه لذت بخش در دنیای سیگار را برای کسی دارید این پیشنهاد می تواند مفید باشد ، به احتمال بسیار زیاد طرف مقابل ، دود حاصل از کام اول و یا دوم را داخل ریه فرو می دهد و تمام !

شروع به سرفه می‌کند و رنگ پریده می شود و حتی شاید دچار عوارض جانبی شدیدتری نیز شود !

به شما تبریک می گویم ، به همین سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن ، ماجراجویی یک نفر در دنیای سیگار را به نابودی کشاندید.

توصیه ما به شما این است که اگر قصد راهنمایی و تشویق کسی جهت ورود به دنیای سیگار دارید را ، حتماً برای شروع سیگار های ملایم با گیرایی متوسط را به وی پیشنهاد دهید مانند Hoyo de Monterrey Epicure No 2 با این کار شما به فرد مذکور اجازه درک گیرایی و لذت بردن از اسموک سیگار را در طول مدت کشیدن سیگار می دهید و باعث به وجود آمدن یک تجربه لذت بخش برای او خواهید شد .

بیشتر بخوانید:  ترک سیگارت

پیشنهاد سیگاری با فرمت Double Corona یکی دیگر از پیشنهادات اشتباه به افراد مبتدی جهت ورود به دنیای سیگار به عنوان اولین تجربه از اسموک سیگار می باشد .

پایانی بی آغاز ! سیگاربرگ ، سیگار برگ

این سایز سیگار به طور معمول ابعادی با طول ۷.۶۰ اینچ و رینگ گیج ۴۹ دارد ! مشاهده می کنید که سیگاری با این ابعاد به طور منطقی مناسب افراد مبتدی و تازه‌وارد به دنیا سیگار نمی باشد .

این سایز سیگار دربرگیرنده مقدار زیادی توتون است و شاید در برخی موارد گیرای ملایم در ابتدای اسموک داشته باشد و فرد را به اشتباه بیندازد که تا آخر اسموک همین روال را پیش رو خواهد داشت ، اما این چنین نیست ! در سیگار های با طول زیاد هرچه به میانه و آخر اسموک سیگار نزدیک شوید گیرایی افزایش می یابد .

همچنین ماهیچه های فک و صورت شما به عنوان یک تازه وارد ، آمادگی اسموک سیگاری با این رینگ گیج را ندارد و می تواند بعد از اسموک آن احساس ناخوشایندی را در ناحیه فک و دهان و صورت خود تجربه کنید .

برای شروع سیگارهایی در سایز Robusto می‌تواند مناسب باشند .

پایانی بی آغاز ! سیگار ، سیگاربرگ ، سیگار برگ

اسموک در محیطی شلوغ و هوای پر از دود :

حقیقتی که تمام دوستداران دنیای سیگار با آن آشنا هستند این است که دود سیگار را به داخل ریه ها فرو نمی دهیم ، کاملاً درست است اما توجه داشته باشید که اگر در محیط سربسته با تعداد زیادی افراد سیگاری و مشغول به اسموک حضور دارید شاید دود سیگار خود را به داخل ریه‌ها فروند دهید اما دود حاصل از اسموک دیگران ، پراکنده در محیط را حتماً در هنگام تنفس به داخل ریه ها فرو خواهید داد !

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانیلو ویژه

توجه داشته باشید که باقیمانده یک سیگار بعد از اسموک به دو حالت است :
یک قسمت جامد : Solid State که همان خاکستر حاصل از سوختن توتون است
و دیگری حالت گاز : Gas State که دود حاصل از سوختن تنباکو است .

خاکستر سیگار مشکل ما نیست اما دود پراکنده در محیط حاوی نیکوتین است و اگر شما فردی مبتدی و تازه وارد به دنیای سیگار هستید از حضور در چنین اماکنی که مملو از دود سیگار است ، خود داری کنید .

اما از طرفی تجربه اسموک در جمع نیز لذت بخش است که شاید شما را وسوسه کند !

توصیه ما به شما این است اگر وارد محیطی بسته شدید و متوجه شدید که فضای داخل ابری تر از فضای بیرون است ! سعی کنید بیرون بمانید تا تجربیات تلخ از ورود به دنیای سیگار نداشته باشید .

در آرامش کامل سیگار بکشید :

هرگز در اولین تجربه اسموک سیگار خود عجله و سرعت به خرج ندهید در تمام مراحل اسموک از ابتدا تا انتها .

در حقیقت هیچ گاه در اسموک سیگار عجله نکنید حتی اگر در این زمینه فردی با تجربه هستید .

به یاد داشته باشید که یک سیگار قرار است که زمان و خاطره ای آرامش بخش برای شما به ارمغان بیاورد و نه صرفاً حجمی از نیکوتین !

بین کام های خود صبر و ملایم داشته باشید و از هر کامی که میگیرید نهایت لذت را ببرید ، نگران خاموش شدن سیگار نباشید ، می توان آن را دوباره روشن کرد .

اگر در بین کام های خود تأمل و درنگ نداشته باشید و کام های سریع بگیرید ، سیگار با حرارت بالا می سوزد و شما قادر نخواهید بود طعم ها و مزه هایی که قرار است تجربه کنید را درک کنید ، همچنین می تواند در تنفس شما مشکل ایجاد کند و باعث ایجاد تپش قلب شود ! در این حالت ناخواسته در حین اسموک به علت نیاز بدن شما به اکسیژن ، دود حاصل را به داخل ریه ها فرو می دهید و اتفاقی که نباید بیفتد خواهد افتاد !

بیشتر بخوانید:  پنج سیگار برتر برای ورود به دنیای سیگار

اسموک سیگار با معده خالی :

اگر در اول صبح و ناشتا بعنوان یک مبتدی ، سیگار بکشید احتمال از حال رفتن شما بسیار است چرا که بدن شما در تمام مدت طول شب در حالت خاموش بوده و اگر اولین چیزی که در هنگام بیدار شدن وارد بدن می کنید دود سیگار باشد می تواند تمام آن را جذب کند و به احتمال فراوان تجربه لذت بخشی را پیش رو نخواهید داشت .

همچنین در تمام زمان های دیگری که بدن شما برای مدتی گرسنه می‌ماند نیز این احتمال وجود دارد ، پس توصیه می شود که حتماً قبل از اسموک سیگار ، عده مناسب غذایی و مقدار آب و مایعات لازم را به بدن برسانید .

در هر صورت اگر در اولین تجربه اسموک خود به دلیل خالی بودن معده دچار شوک گیرایی سیگار شدید می توانید به بدن خود مقداری قند به صورت نوشابه و … برسانید !

کات کردن نا مناسب سیگار :

اگرچه کات کردن نامناسب سیگار آسیبی به بدن شما نمی رساند اما تصور کنید که دهان شما در اولین تجربه اسموک سیگار مملو از تکه های توتون باشد !

اگر سیگار خود را بیش از اندازه کات کنید لایه بیرونی استحکام مناسب را نخواهد داشت و در طول مدت اسموک احتمال اینکه از هم باز شود وجود دارد .

هنگام اسموک وقتی که سر سیگار در داخل دهان قرار می‌گیرد مرطوب می‌شود و چسب طبیعی که برای چسباندن کلاهک سیگار استفاده شده از بین می رود و اگر لایه بیرونی جهت نگه داشتن لایه های درونی سیگار استحکام لازم را نداشته باشد کل سیگار از هم خواهد پاشید .

پایانی بی آغاز !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =