سیگار برگ اچ آپمن کوبایی

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ اچ آپمن کوبایی | H. Upmann Coronas

سیگار برگی درجه یک که بیش از یک قرن است در بین علاقه مندان به سیگار محبوب بوده است . سیگاری با گیرایی متوسط با طعمی خالص و خامه ای است که مطمئناً هر دوستدار سیگاری را خوشحال می کند .

برند H. Upmann در سال ۱۸۴۴ توسط بانکدار آلمانی Hermann Upmann تأسیس شد . این برند به سرعت به دلیل تولید سیگارهای مرغوب به شهرت رسید و در سال ۱۹۳۵ ، اچ. آپمن توسط دولت کوبا خریداری شد و به یک برند دولتی تبدیل شد .

سیگار برگ اچ آپمن (H. Upmann Coronas) با استفاده از ترکیب تنباکوی با کیفیت بالا از منطقه Vuelta Abajo در کوبا ساخته می شود که به عنوان یکی از بهترین مناطق تولید تنباکو در جهان شناخته می شود . تنباکوی استفاده شده در سیگار H. Upmann Coronas برای چندین سال کهنه می شود تا طعمی ناب و ملایم داشته باشد .

خرید سیگار برگ اچ آپمن کوبایی

طول سیگار ۵ ۱/۸ اینچ و رینگ گیج ۴۲ است که آن را به یک اندازه کلاسیک “کرونا” تبدیل می کند . لفاف آن قهوه ای روشن است و بافت و ساختار سیگار عالی است . مسیر عیور هوایی مناسب است و سوختنی یکنواخت دارد و تجربه ای دلپذیر را ارائه می کند .

هنگام اسموک سیگار برگ اچ آپمن (H. Upmann Coronas) متوجه طعمی نرم و خامه‌ای با نت‌های سدر ، چرم و مقداری شیرینی می‌شوید . سیگار گیرایی و قوام متوسطی دارد ، بنابراین خیلی قوی نیست و برای افراد سیگاری تازه کار و باتجربه انتخابی عالی است .

به طور خلاصه ، سیگار برگ اچ آپمن (H. Upmann Coronas) یک سیگار کلاسیک است که مطمئناً هر فرد سیگاری را راضی نگاه می دارد . طعمی ناب و خالص و خامه‌ای ، ساختاری عالی و قوامی متوسط دارد که آن را به سیگاری مناسب برای هر موقعیتی تبدیل کرده است . اگر از طرفداران سیگارهای کلاسیک هستید ، سیگار برگ اچ آپمن (H. Upmann Coronas)قطعا ارزش امتحان کردن را دارد .

H. Upmann Coronas
H. Upmann Coronas

سیگار برگ اچ آپمن کوبایی | H.Upmann Epicures :

سیگاری است با تاریخی طولانی که در بین علاقه مندان به سیگار بسیار شناخته شده است . برند H.Upmann در سال ۱۸۴۴ توسط تاجر آلمانی هرمان آپمن در کوبا تاسیس شد و از آن زمان به دلیل تولید سیگارهای درجه یک شهرت پیدا کرد .

سیگار برگ اچ آپمن (H.Upmann Epicures) اسموکی با گیرایی متوسط دارد و برای کسانی که از سیگار ناب و متعادل لذت می برند بسیار مناسب است . با استفاده از تنباکو از منطقه Vuelta Abajo در کوبا ساخته می شود که به دلیل تولید برخی از بهترین تنباکوهای جهان شناخته شده است . لایه لفاف به رنگ قهوه ای روشن است و درخشندگی کمی روغنی دارد . طول این سیگار ۴ ۳/۸ اینچ است و دارای رینگ گیج ۳۵ است که آن را به سیگار نسبتاً کوچکی تبدیل می کند که برای اسموک سریع عالی است .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ چرچیل

وقتی برای اولین بار سیگار برگ اچ آپمن (H.Upmann Epicures) را روشن می کنید ، متوجه عطر لطیفی از سدر و ادویه خواهید شد . طعم آن نرم و خامه‌ای است و نت‌هایی از قهوه و آجیل دارد . همانطور که سیگار را می کشید ، طعم آن پیچیده تر می شود با رگه هایی از نت های چرمی و خاکی . اسموک آن صاف و بدون زحمت است و خاکستری متراکم و با قوام به رنگ سفید زیبایی به جای میگذارد .

یکی از مواردی که سیگار برگ اچ آپمن (H.Upmann Epicures) را از سایر سیگارها متمایز می کند قوام آن است . هر سیگار برگ با دقت توسط اساتید سیگار ماهر و متخصص با استفاده از بهترین تنباکو ساخته می شود و تضمین می کند که هر سیگار از بالاترین کیفیت برخوردار است . این ثبات چیزی است که برند H.Upmann را در بین علاقه مندان به سیگار در سراسر جهان محبوب کرده است .

در کل ، سیگار برگ اچ آپمن (H.Upmann Epicures) یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که از یک سیگار ناب و متعادل لذت می برند . اندازه آن ، آن را برای اسموک سریع عالی می کند ، اما طعم و پیچیدگی آن باعث می شود سیگاری باشد که می خواهید طعم آن را بچشید و از آن لذت ببرید . اگر از طرفداران سیگارهای کوبایی هستید ، سیگار :H.Upmann Epicures قطعا سیگاری است که باید به مجموعه خود اضافه کنید .

H.Upmann Epicures
H.Upmann Epicures

سیگار برگ اچ آپمن کوبایی|H. Upmann Sir Winston Cabinet

سیگار برگی درجه یک است که در بین علاقه مندان به سیگار بسیار مورد توجه است . سیگار سیگار برگ اچ آپمن (H. Upmann Sir Winston Cabinet)که توسط یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای سیگار در جهان تولید شده است ، شاهدی بر تعهد این برند به کیفیت و عالی است .

برند سیگار برگ اچ آپمن H. Upmann در سال ۱۸۴۴ توسط تاجر آلمانی هرمان آپمن در هاوانا ، کوبا تاسیس شد از آن زمان ، این برند به یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین نام ها در صنعت سیگار برگ تبدیل شده است . سیگار :H. Upmann Sir Winston Cabinet به نام یکی از مشهورترین علاقه مندان به سیگار در تمام دوران، سر وینستون چرچیل نامگذاری شده است .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ دیویدوف مینی طلایی

سر وینستون چرچیل یک سیگاری مشتاق بود که به قول معروف : با بهترین ها راضی می شد . سیگار برگ اچ آپمن H. Upmann Sir Winston Cabinet به افتخار میراث چرچیل ساخته شد و یکی از بهترین سیگارها در خط تولید H. Upmann محسوب می شود .

سیگار برگ اچ آپمن :H. Upmann Sir Winston Cabinetیک سیگار برگ با گیرایی متوسط به بالا است که به طرز ماهرانه ای با بهترین برگ های تنباکو از منطقه Vuelta Abajo در کوبا ساخته شده است . این سیگار دارای یک لایه لفاف صاف و ابریشمی است که سایه زیبایی از رنگ قهوه ای دارد . لفاف بدون عیب و نقص است و گواهی بر تخصص اساتید سیگار برگ است که این سیگارها را با دست می سازند .

سیگار برگ اچ آپمن H. Upmann Sir Winston Cabinet سیگاری است که باید به آرامی آن را اسموک کرد . طعم سیگار به آرامی در طول زمان ایجاد می شود و نت های چوب ، چرم و ادویه در هماهنگی کامل با هم مخلوط می شوند . این سیگار همچنین به دلیل سوختن و مسیر هوایی عالی خود که شاهدی بر کیفیت تنباکوی مورد استفاده است ، معروف است .

سیگار برگ اچ آپمن H. Upmann Sir Winston Cabinet در طیف وسیعی از اندازه ها ، از پتیت کرونا گرفته تا چرچیل موجود است . هر اندازه یک تجربه سیگار کشیدن منحصر به فرد را با تفاوت های ظریف و طعم های مختلف برای کشف ارائه می دهد .

سیگاری است که مطمئناً حتی وسواسی ترین سیگاری ها را نیز خوشحال می کند . با ساختاری بی عیب و نقص ، طعم های پیچیده و تاریخ غنی ، جای تعجب نیست که این سیگار در بین علاقه مندان به سیگار در سراسر جهان به محبوبیت تبدیل شده است .

H. Upmann Sir Winston Cabinet
H. Upmann Sir Winston Cabinet

سیگاربرگ اچ آپمن کوبایی |  H.upmann monarchs

اگر خواهان اسموکی ملایم و ناب هستید که در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید ، پیشنهاد ما سیگار برگ اچ آپمن Monarchs می باشد . یک سیگار کلاسیک کوبایی است که از سال ۱۸۴۴ وجود داشته و تاریخ و سنت غنی دارد .

سیگار H.upmann Monarchs یک سیگار با گیرایی متوسط است که طعمی خامه ای و آجیلی با ادویه های سدر و ادویه دارد . با ترکیبی از تنباکوهای ممتاز کوبایی ساخته شده و در یک لایه لفاف کانکتیکات پیچیده شده است .

سیگار H.upmann Monarchs دارای طول ۷ اینچ و رینگ گیج ۴۷ است که آن را به داشتن اسموکی طولانی و ظریف تبدیل کرده که حدود یک ساعت دوام می آورد .

بیشتر بخوانید:  بازیگر عاشق سیگاربرگ!

سیگار برگ اچ آپمن Monarchs  برای استراحت بعد از غذا یا ست کردن با یک فنجان قهوه یا چای عالی است . همچنین یک انتخاب عالی برای مبتدیانی است که می خواهند کیفیت و طعم سیگار کوبایی را بدون غرق شدن در قدرت آن تجربه کنند .

سیگار برگ اچ آپمن Monarchs یکی از محبوب ترین و مورد احترام ترین سیگارهای جهان است و سزاوار جایگاهی در هومیدور شخصی شماست .

سیگاربرگ اچ آپمن کوبایی |  H.upmann monarchs
سیگاربرگ اچ آپمن کوبایی |  H.upmann monarchs

سیگار برگ اچ آپمن کوبایی|H.upmann amatistas

اگر علاقه مند به سیگاری ملایم و نرم هستید که در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید ، حتما :سیگار برگ اچ آپمن (H.upmann amatistas) را امتحان کنید. یک سیگار کوبایی کلاسیک است که در یک لوله شیشه ای عرضه می شود که طراوت و عطر خود را حفظ می کند . آماتیستاس در فرمت پتیت کرونا با طول ۴ ۱/۲ اینچ و رینگ گیج ۳۶ است. دارای لفاف قهوه ای روشن است که در بافتی صاف و ابریشمی دارد . فیلر و بایندر از تنباکوی درجه یک کوبایی از منطقه Vuelta Abajo ساخته شده است.

سیگار برگ اچ آپمن (H.upmann amatistas) دارای گیرایی ملایم تا متوسط ، با طعم خامه ای و آجیلی است . رایحه‌هایی از سدر ، وانیل و عسل و همچنین برخی نت‌های گلی و گیاهی دارد . کشیدن آسان است و سوختنی یکنواخت دارد و دود غلیظ و سفیدی ایجاد می کند . سیگار حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دوام می آورد و برای یک استراحت کوتاه یا اسموک صبحگاهی ایده آل است .

تاریخچه سیگار برگ اچ آپمن (H.upmann amatistas)

برند سیگار برگ اچ آپمن (H.upmann) در سال ۱۸۴۴ توسط هرمان آپمن ، بانکدار آلمانی که به هاوانا نقل مکان کرد و تجارت سیگار برگ را راه اندازی کرد، تأسیس شد . او یکی از اولین کسانی بود که از جعبه های سرو برای نگهداری سیگار استفاده کرد که باعث افزایش طعم و کیفیت آنها شد . این برند در میان اشراف و دیپلمات های اروپایی محبوب شد و چندین مدال طلا در نمایشگاه های بین المللی دریافت کرد . امروزه H.upmann یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای سیگار کوبایی در جهان است .

سیگار برگ اچ آپمن (H.upmann) نمونه ای عالی از سنت و برتری این برند است. سیگاری است که به لطف مشخصات ملایم و ظریف آن، برای مبتدیان و علاقه مندان حرفه ای ، مناسب است . اگر می خواهید یک سیگار کوبایی کلاسیک را تجربه کنید که شیک و باکیفیت است ، حتماسیگار برگ اچ آپمن (H.upmann) را امتحان کنید.

خرید سیگار برگ کوبایی

سیگار برگ اچ آپمن|H.upmann amatistas

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *