فوائد سیگار کشیدن!

در این مقاله می خوانید :

فوائد سیگار کشیدن!

هیچ دکتری به شما نمی‌گوید که سیگار کشیدن برای شما مفید است، بسیاری از پزشکان به شما خواهند گفت که کشیدن یک یا دو سیگار در هفته خطر کمی دارد. با این حال، می‌دانیم که کشیدن سیگار فواید بسیار واضحی برای خلق و خو و حالت کلی ما دارد و به قول معروف:

“راه حلی برای کاهش استرس است”

آرامش

خوب، فراتر از این واقعیت که سیگاربرگ خوش عطر و طعم است، به شما اجازه می‌دهد تا آرامش داشته باشید. در واقع، شما تقریباً مجبور هستید از آشفتگی روز فاصله بگیرید تا سیگار خود را بکشید. شما باید مکانی را پیدا کنید که بتوانید حداقل ۳۰ دقیقه بنشینید و سپس از چیزی که به تازگی روشن کرده‌اید لذت ببرید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، وقتی سیگار را تمام کردید، نسبت به زمانی که سیگار را شروع کردید، بسیار آرام‌تر خواهید بود. اگر تنها هستید، می‌توانید زمانی را صرف تمرکز بر مسائل مهم خود بدون احساس اجبار کنید.

رفاقت

در حالی که، اغلب، کشیدن سیگار یک کار انفرادی است، انجام این کار فرصت‌هایی را برای ملاقات با علاقه‌مندان هم‌فکر ایجاد می‌کند. شخصا در سنین بالاتری در زندگی دوستان جدیدی پیدا کردم، زیرا علاقه مشترک ما به سیگار است. سیگار همچنین به ایجاد موقعیت‌هایی برای دور هم جمع شدن و رسیدن به نتیجه کمک می‌کند. تجربه نشان داده است که تماس با دوستان و پیشنهاد یک گردهمایی برای اسموک سیگار نتیجه بسیار خوبی دارد.

همانطور که یک دوست خوب گفته است، سیگاربرگ یک “مدیوم اجتماعی” بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید:  یک آگهی قديمی در مورد سیگار برگ

شروع کننده مباحث و گفتگوها

سیگاربرگ زیر مجموعه‌ای از تجربه اجتماعی است که می‌تواند به شروع یک مکالمه کمک کند. افراد علاقه‌مند اغلب یک یا دو سیگار همراه خود دارند و مکرراً در مورد آن‌ها مورد سوال واقع می‌شوند. سیگار به احتمال قرار گرفتن در معرض افرادی که احتمالاً در غیر این صورت (نبودن سیگار) ملاقات نمی‌کردید، کمک می‌کند.

کسب تجربه و دانش

در حالی که برخی سیگار کشیدن را به سطوح تشریفاتی و لاکچری می‌رسانند، می‌توان دید که این تجربه خود باعث آموزش نیز می‌شود، مطمئناً، بیشتر در مورد سیگاربرگ، اما ذهن در هنگام یادگیری در مورد هر چیزی فعال می‌ماند. شخصاً دوست دارم بدانم تولیدکنندگان از چه تنباکوهایی استفاده می‌کنند، چه ترکیبات جدیدی در آنجا وجود دارد، چه کسانی سیگارهای عالی می‌سازند. من با افرادی در این کسب و کار آشنا شده ام که با هم دوست شده ام در حالی که پیشینه و علایق آنها با من بسیار متفاوت است اما در هر صورت من از آن‌ها یاد می‌گیرم و بالعکس.

سیگار به طور کلی روحیه و دیدگاه افراد را نسبت به زندگی افزایش داده است. به همین دلیل است که برای جشن گرفتن سیگار می‌کشیم. مشتاقانه منتظر سیگار کشیدن هستیم و وقتی این کار را انجام می دهیم حالمان بهتر می‌شود.

این مقاله هدفی بر اینکه شما را دعوت به دنیای سیگاربرگ کند ندارد ولی اگر اهل تدخین هستید حداقل بهترین تدخین رو انتخاب کنید.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوبایی پانچ
فوائد سیگار کشیدن!

2 دیدگاه دربارهٔ «فوائد سیگار کشیدن!»

  1. بسیار مطلب جالبی بود
    به نظر من هم اکثر ادم ها سیگار و پیپ رو برای کم کردن فشار های زندگیشون انجام میدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *