۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا

در این مقاله می خوانید :

۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا

در ابتدا یک چیز را روشن کنیم! دو سیگاربرگ به نام Cohiba وجود دارد. یکی کوبایی و دیگری دومینیکنی. یک نبرد حقوقی بزرگ وجود دارد که سال‌ها در جریان است، اما ما وارد جزئیات آن نمی‌شویم. هدف ما در اینجا این است که ویژگی‌های دو کوهیبا را متمایز کنیم.

مختصری درباره سیگار کوهیبا

کلمه “کوهیبا” کلمه بومیان Taino برای تنباکو است. تاینوها قبیله بومی کلمب هستند که در کوبا زمانی که او آن را “کشف کرد” یافت شد و آن‌ها به رنگ طلایی روی نوار سیگار نشان داده شدند. فیدل کاسترو پس از معرفی این سیگار خاص در سال ۱۹۶۶، کلمه “کوهیبا” را به آن نسبت داد.

این سیگار در ابتدا به عنوان یک ترکیب شخصی برای یکی از محافظان کاسترو ساخته شده بود که آن را با فرمانده کاسترو به اشتراک می‌گذاشت. کاسترو کوهیبا را به سیگار انحصاری حزب کمونیست کوبا تبدیل کرد که تا سال ۱۹۸۲ فقط در اختیار مقامات عالی رتبه دولتی و دیپلمات‌ها قرار گرفت. اولین کوهیبا یک پناتلا بود، سیگاری که اکنون با رینگ گیج ۲۶ ساخته می‌شود. Linea Clasica (خط کلاسیک) کوهیبا یکی از پرفروش‌ترین تولیدات کوبا است و به‌طور کلی بهترین تنباکو را دریافت می‌کند.

۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا، سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

Cohiba غیر کوبایی یک نام تجاری است که در ابتدا توسط شرکت جنرال سیگار در ایالات متحده در سال ۱۹۷۸ به ثبت رسید. “نقطه قرمز کوهیبا”، همانطور که در حال حاضر به دلیل طراحی اولیه نوار شناخته می‌شود، در دهه ۱۹۸۰ شروع به فروش کرد. در حال حاضر، در حالی که این دو سیگار یک نام مشترک دارند، تفاوت‌های قابل توجهی در طعم و قوت و گیرایی آن‌ها وجود دارد و نسخه غیر کوبایی تنوع بیشتری در انواع تنباکوی مورد استفاده دارد.

بیشتر بخوانید:  تولد قاتل شماره یک بشر

شماره ۱ – کوهیبا اسپلندیدو کوبایی در مقابل کوهیبا چرچیل دومینیکن

The Top Cohiba Cigars: Cuban vs. Dominican بسیاری طرف‌دار رینگ گیج‌های بزرگتر در کوهیبای کوبایی هستند. تقریباً به همان اندازه که اسپلندیدو دوست داشتنی است، یک چرچیل، ۷ در ۴۷ است، که عموماً طعمی متوسط ​​و کامل دارد و اخیراً یکی از بهترین‌های کوهیبا در نظر گرفته شده است. سیگارهای واقعی منعکس کننده نت‌های قدیمی چرم، میوه و قهوه هستند که این سیگار را به اسموکی پیچیده و صاف تبدیل می‌کنند. این سیگار در لندن بیش از ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. ممکن است کوهیبا کوبایی را با کمی کمتر در مکزیک پیدا کنید.

کوهیبا چرچیل دومینیکن، در ابعاد و اندازه ۷ در ۴۹، یکی از پنج کوهیبا برتر از آن کشور است، اما یک سیگار با استحکام متوسط با نت‌های سدر فراوان و پوششی است که کمی خشک‌تر از نسخه کوبایی است. یک لفاف کامرونی خوشمزه با پرکننده دومینیکن دارد و حدود ۲۰ دلار به بالا به فروش می‌رسد.

شماره ۲ – کوهیبا روبوستوی کوبا در مقابل کوهیبا نیکاراگوئه N45

بدون شک روبوستوی کلاسیک کوبایی کوهیبا یکی از تولیدات محبوب و پرطرف‌دار در این برند است. به طور مداوم در مزه‌ها امتیاز بالایی کسب می‌کند و شکل قابل‌اعتمادی در ۴ و ۷/۸ اینج در رینگ گیج ۵۰ داشته است. مدلی که اخیراً اسموک کرده‌ام سبک‌تر از اسپلندیدو بود، در محدوده متوسط، بسیار خامه‌ای و گاهی اوقات تقریباً معطر بود. قیمت در لندن حدود ۴۵ دلار به بالا است.

بهترین کوهیبا، غیرکوبایی، که می‌توان در مقابل نسخه کلاسیک کوبایی قرار داد، کوهیبا نیکاراگوئه N45 کوچک‌تر یا N54 بزرگ‌تر است. نمونه بزرگ‌تر که به قلمرو Corona Gorda می‌رسد، انتخاب خوبی با ۵ و ۱/۲ اینچ و اندازه‌ای متوسط ​​است که عمدتاً از لفاف روغنی و مایل به قرمز نیکاراگوئه Oscuro با پرکننده نیکاراگوئه می‌آید. این سیگار به زیبایی می‌سوزد. حدود ۱۵ دلار به بالا در بازارهای مصرف به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  نقاط عطف تاریخ سیگاربرگ

شماره ۳ – کوهیبا بِهیکه ۵۲ در مقابل کوهیبا نیکاراگوئه ۶۰

Cohiba Behike 52 کوبایی، یک روبوستوی چاق که ۴ و ۳/۴ اینچ طول دارد، به نظر برخی بهتر از Behike 54 یا ۵۶ است و یکی از پرطرفدارترین شکل‌ها در این خط تولید است. کلاهک دم خوکی دارد و اسموکی با گیرایی متوسط ​​با نت‌های قوی چوب و شیرینی مشخص است. توتون مرکب medio tiempo، از دو برگ بالای گیاه، که در ساخت آن استفاده می‌شود، متفاوت از سایرین است. در لندن حدود ۳۵ دلار به بالا به فروش می‌رسد و نمونه‌ای کمیاب است.

۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا، سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

در بخش غیر کوبایی باید لب‌های خود را در اطراف Cohiba Nicaragua 60، با ابعاد ۶ در ۶۰ قرار دهید. این گراندی متوسط ​​پر، حال و هوا و ظاهری روستیک و قدیمی دارد و شاید کمی خشک باشد، اما نت‌های گلی نیز دارد. سیگاری است که شما را برای مدتی در رنج قیمتی ۱۶ دلار به بالا مشغول و خوشحال خواهد کرد.

شماره ۴ – Cohiba Siglo VI

در مقابل Cohiba Crystal Corona، Siglo VI یک کوهیبا کوبایی است. یک Corona Gorda بسیار محبوب و بسیار خوب است. این کوهیبا، می‌توانم بگویم، در محدوده قدرت متوسط ​​است و گاهی اوقات بسیار آجیلی و شیرین است. ارزان نیست، در لندن، شاید حدود ۴۵ دلار به بالا، به فروش می‌رسد.

نمونه دومینیکنی، کوهیبا کریستال کرونا است که یکی از نمونه‌های محبوب است. این ۵ و ۱/۲ اینچ طول و رینگ گیج ۴۲ است و اسموک آن در هر زمانی از روز بسیار آسان است. مقداری نت چوبی و فلفل و کمی ترشی به همراه دارد. قدرت و گیرایی متوسط و ​​حدود ۱۸ دلار به بالا قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:  نحوه تولید سیگار برگ

شماره ۵ – Cohiba Medio Siglo در مقابل Cohiba Black Robusto

سیگار Cohiba Medio Siglo کوبایی، یک سیگار ۴×۵۲، بسیار پیچیده و رضایت‌بخش و با کیفیت است. این سیگار به طور کامل نظر شما را تأیید می‌کند که اندازه رینگ گیج بزرگ‌تر بهتر اسموک می‌شود. Medio Siglo به خوبی ساخته شده است و مقداری فلفل با حالت خامه‌ای زیادی دارد. در لندن تقریباً ۴۰ دلار به بالا به فروش می‌رسد.

۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا، سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

اگر به دنبال چیزی غیر کوبایی در یک کوهیبا هستید شبیه به تولیدات خط تولید Medio Siglo ، به خط تولید Cohiba Black خواهید رسید. نمونه Robusto حدود ۱۸ دلار به بالا به فروش می رسد و دارای یک لفاف زیبا و تیره کانکتیکات Broadleaf Maduro حاوی پرکننده‌های دومینیکن و مکزیکی است. نت‌های شیرین کاکائو، قهوه و مقدار زیادی نت خاکی در آن وجود دارد.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا، سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «۵ سیگاربرگ برتر با برند کوهیبا»

  1. برند کوهیبا بهترین برند دنیاست
    و انتخاب از بین بهترین ها خیلی سخته و نیاز به تبحر و دانش و تجبره ی بالایی داره
    من خیلی حرفه ای نیستم ولی همیشه میام و از دانش ماسترو رحیمی و استاد کامران استفاده میکنم
    از شما بی نهایت ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *