ارتباط بین انتخاب توتون با شهربازی !!!

در این مقاله می خوانید :

ارتباط بین انتخاب توتون با شهربازی

در این چند وقت اخیر خیلی از دوستان در مورد انتخاب توتون و اینکه توتون خوب چیه و کدام است سوالات متعددی پرسیده اند و


خب هربار با توجه به سوال پرسیده شده پاسخی داده شده اما به دلیل اینکه این سوال خیلی تکراری شده و گویا خیلی از دوستان راضی نشده اند تصمیم گرفتنم این بار بصورت کلی و با ذکر مثالی جوابی به این سوال تکراری اما مهم بدهم .

شهربازی !!!

تا حالا شده به شهربازی بروید و برای اینکه از کدام اسباب بازی و سرگرمی استفاده کنید از دیگران مشاوره خواسته باشید و براساس نظر دیگران و تجربه آنها از وسیله ای استفاده کرده باشید و متاسفانه نه تنها لذتی نبردید ، حتی گاهی به دلیل انتخاب نادرست ، از وسیله مورد نظر زده باشید و یا حتی بدتر ، کلا قید شهربازی رفتن را بزنید …!!

اگر به دقت نگاه کنیم متوجه میشویم که اشتباه از طرف مشاوره دهنده نبوده بلکه اشتباه از خود شماست که براساس سلیقه و نظر و احساس دیگران برای خودتان انتخابی انجام داده اید ، فرضا بر اساس سیلقه دوستتان ، از چرخ فلک استفاده کرده اید و وقتی به بالای چرخ فلک رسیده اید پشیمان شده اید در صورتی که دوست شما نهایت لذت را برده است .

منظور اینکه در دنیای توتون هم همین مسیله صدق میکند . دنیای توتون همانند همان شهربازی است و هر کدام از توتون ها یکی از وسایل این شهربازی .

پیشنهاد میکنم به جای اینکه برای استفاده از وسایل این شهر بازی به تجربیات دیگران استناد کنید ، با توجه به اینکه تنوع توتون در بازار فعلی ایران آنچنان زیاد نیست ، براحتی میتوانید طی چند ماه تقریبا از تمامی توتون های موجود یکبار استفاده کنید و در آخر نتیجه بگیرید که توتون مورد علاقه شما کدام است و از کدام توتون لذت بیشتری برده اید با این کار با یک تیر دو نشان زده اید : هم به توتون مورد علاقه خود رسیده اید و هم در طی این مرحله کوله باری از تجربه استفاده از توتون های مختلف را اندوخته اید.

بیشتر بخوانید:  توتون پیپ مک بارن اسکافرلاتی کاپورال روژ
ارتباط بین انتخاب توتون با شهربازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *