تاریخچه کمپانی Stefano

در این مقاله می خوانید :

تاریخچه کمپانی Stefano

همه چیز در سال ۱۹۱۲ توسط استفانو سانتابروجیو بنیان گذار این کمپانی شروع شد .

وی در سال ۱۸۶۵ در شهر Meda در ناحیه Brianza  متولد شد . در حالی که هنوز خیلی جوان بود به شهر Gallerate سفر کرد . جایی که اولین شغل خود را در کارگاه پیپ سازی fratelli lana  به دست آورد .

در سال ۱۸۹۹ به کار خود در این کارخانه پایان داد و به همراه همسر خود به شهر Gavirate سفر کرد و در آنجا به عنوان مدیر یکی از بخش های کمپانی پیپ سازی Fabbrica pipe Rossi مشغول به کار شد .

با سعی و تلاش فراوان و با پشت کار و توانایی و قابلیت های فردی که داشت موفق شد در سال ۱۹۱۰ یک آسیاب آبی نزدیک مزرعه ای در ناحیه  Borghetto خریداری کند .

با تمام سختی ها و مشکلات پیشرو شروع به ساختن اولین پیپ های خود کرد ، با استفاده از آسیاب آبی خریداری شده به عنوان تنها منبع انرژی کارگاه خود .

در سال ۱۹۲۶ موتور های الکتریکی به بازار آمدند و به وی اجازه گسترش کار خود را دادند ، تعداد کارگرهای خود را اضافه کرد تا بتواند جواب گوی تقاضای روبه گسترش برایپیپ ، باشد .

این تجارت در بین سال های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ به اوج شکوفایی و تقاضای بازار رسید ، ۱۳۰ کارگر مشغول به کار بودند و در هر ماه نزدیک به ۱۰۰۰۰۰  پیپ ساخته می شد و به سراسر جهان صادر می گردید .

در سال ۱۹۵۱ بعد از مرگ بنیان گذار این کمپانی پسران وی  Renzo و Armando مسیولیت این کمپانی را تا سال ۱۹۸۱ به عهده داشتند تا این که نسل سوم این خانواده که هم نام بنیان گذار این کمپانی است یعنی استفانو سانتابروجیو مالک کنونی ای کمپانی ، بعد از مرگ پدر خود  Renzo مسیولیت را به عهده  گرفت .

بیشتر بخوانید:  نکاتی کوتاه در مورد پیپ و توتون

تاریخچه کمپانی Stefano

1 دیدگاه دربارهٔ «تاریخچه کمپانی Stefano»

  1. پشت هر برند پیپ
    یک داشتان غمگین و یا شاد و جود داره
    یک میراث خانوادگی که نسل به نسل مدیریت شده
    بسیار عالی بود ممنونم از اینکه هستید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *