تفاوت سیگار ( سیگار برگ ) با سیگارت !

در این مقاله می خوانید :

تفاوت سیگار ( سیگار برگ ) با سیگارت

باید عرض کنم فرق بین سیگار ( سیگار برگ ) و سیگارت مثل فرق بین موتور سنگین و دوچرخه زمان بچگی با چرخ یدک و یا مثل فرق بین آب میوه طبیعی با آب میوه بسته بندی در فروشگاه می باشد !!!


اگر از نظر شما موتور و دوچرخه و یا آب میوه طبیعی و آب میوه بسته بندی باهم فرقی ندارن پس سیگار ( سیگار برگ ) و سیگارت هم باهم فرقی ندارند !
اما اگر به تفاوت بین موتور و دوچرخه و یا آب میوه طبیعی و آب میوه بسته بندی پی بردید پس متوجه فرق بین سیگار ( سیگار برگ ) و سیگارت هم خواهید شد و این تفاوت براتون ملومس خواهد شد !
در مورد طرز کشیدن سیگار که شبیه پیپ هست و نباید دود آن را داخل ریه ها داد هم باید عرض کنم برخلاف سیگارت برای درک و احساس طعم و مزه توتون بکار رفته در سیگار ( چون واقعا طعم و مزه داره و هر سیگاری بنا به برگ توتون بکار رفته در آن طعم و مزه متفاوت و خاص خودش رو داره ) باید دود را در دهان بچرخانید و طعم و مزه رو حس کنید  ,حالا اگر شما توانایی حس طعم و مزه از طریق ریه ها رو دارید که ….?
در مورد جذب نیکوتین هم , جذب آن از طریق زبان و دهان بهتر انجام میشه و مطمئن باشید در کشیدن سیگار به هیچ عنوان از نظر نیکوتین کم نخواهید آورد !

امیدوارم مطلب برای دوستان ملموس شده باشه !

لینک های مفید:

فندک زیپو

پیپ

توتون

بیشتر بخوانید:  سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

قهوه جوش

انجمن قهوه

سیگار برگ جعبه ای چوبی لوکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پانزده =