توتون پیپ دانمارکی قدیمی

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ دانمارکی قدیمی و معطر ۵۰ گرمی

Flying Dutchman
Aromatic

این توتون پیپ دانمارکی آروماتیک و نوستالژیک که می‌توان را از این نظر در کنار توتون هایی همچون کاپیتان بلک و هاف اند هاف قرارداد .

محصولی که عطر و رایحه آن در ذهن مصرف کننده و اطرافیان خاطرات گذشته را زنده خواهد کرد .

توتون پیپ دانمارکی مناسب برای دوستداران محصولات آروماتیک و فول آروماتیک ، با عطر و بوی فراوان که می تواند خیال شما را از بابت لذت بردن اطرافیان از رایحه ای توتون مصرفی شما ، راحت کند .

رایحه ای قوی در حد عطر و ادکلن که در آن بلک کوندیش با طعم و عطری وانیلی البته نت های وانیلی خاص در کنار کوندیش طلایی با طعم و رایحه عسلب به همراه طعم و عطر چوبی برخاسته از حضور توتون برلی در کنار نت های خاکی ، کاهی و مرکباتی ناشی از وجود ویرجینیا ، خودنمایی می‌کنند .

ترکیبی معطر و قوی در کنار بافتی ادویه و گیاهی و معطر که از میانه راه بیشتر احساس خواهد شد .توتونی آروماتیک به سبک کلاسیک و قدیمی که می‌تواند انتظار طیف وسیعی از آروماتیک دوستان را برآورده کند .

به دلیل ذات این توتون و آروماتیک بودن آن توصیه می شود حتماً اسموکی آرام داشته باشید چرا که با کوچکترین سهل انگاری این توتون با سرعت بالایی می سوزد ، تولید حرارت کرده ، پیپ شما داغ می‌شود و به احتمال فراوان دچار گزش و سوزش زبان خواهید شد و لذت اسموک آن را از دست خواهید داد .

توتونی تهیه شده از برلی ، کوندیش طلایی و قهوه‌ای ، کنتاکی ، ترکیش / اورینتال ، ویرجینیا که به صورت ریبن برش خورده است.

بیشتر بخوانید:  طعم و بوی توتون

سایت خرید توتون پیپ اروپایی

سایت بررسی انواع توتون پیپ

توتون پیپ دانمارکی قدیمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =