خرید پیپ اسپانو

در این مقاله می خوانید :

خرید پیپ اسپانو

توماس اسپانو { Tommaso Spanu } در سال ۱۹۶۳  برای رسیدن به آرزوی خود که تبدیل شدن به یک پیپ ساز حرفه ای بود، زادگاه خود منطقه Sardinia را ترک کرد و به شمال ایتالیا که مهد پیپ و پیپ سازی بود سفر کرد.
عموی وی مقدمات کار را برای او فراهم آورد.
اسپنو به مدت ۱۶ سال به تحصیل و ساخت پیپ در شمال ایتالیا در کنار افراد مشهوری مانند Ascorti و Radice پرداخت و سرانجام در سال ۱۹۷۹ زمان آن فرارسید تا آنجا را ترک کند و بطور مستقل شروع به فعالیت کند.
کارهای آن ها به معنای واقعی دست ساز هستند حتی ابزارهای کارگاهی آن ها نیز دست ساز است و خبری از دستگاه های تراشکاری و خراطی و دریل های برقی در کارگاه آن ها نیست.
در کنار ساخت پیپ های برایری ، اسپنو علاقه خاصی به استفاده از چوب های دیگر مانند راش، بلوط، زیتون، سرو کوهی، لیمو و … برای ساخت پیپ داشت.

پیپ به عنوان یک وسیله تدخین و آداب متفاوت پیپ کش ها و بعضا بدور از آموزش توسط استفاده کنندگان آسیب هایی می بیند که این آسیب ها عمدتا از داغ کشیدن و تدخین با دمای بالا و استفاده از توتون های معطر است که همه و همه به پیپ ها آسیب های جدی وارد می کند
لذا پیپ خریداری شده مشمول گارانتی نیست چرا که نیاز به آموزش و مراقبت و توجه خاصی دارد که شما را به مطالعه مطالب همین وب سایت و ویدیو های ماسترو رحیمی و دیگر عزیزان تیم مدیریت انجمن پیپ در کانال تلگرام و آپارات دعوت می نمائیم.

بیشتر بخوانید:  دروغی بزرگ در مورد نماينده زيپو در ايران

جهت خرید پیپ اسپانو روی بنر زیر کلیک کنید

خرید پیپ

خرید پیپ اسپانو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها