سیگاربرگ متحول می شود

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ متحول می شود

سیگار برگ لوکسترین و گرانترین نوع تدخین در جهان است. سیگار برگ از نابترین برگی که کاملا سالم است به دو روش دست پیچ و ماشین پیچ تهیه می گردد، روش دست پیچ روشی است که حتما برگ های گیاه دست چین می گردند


و معمولا برگ از کیفیت بالایی برخوردار است و در روش ماشین پیچ به دو صورت سیگار (سیگار برگ لول شده از برگ) و سیگاریلو (سیگاری که داخل آن توتون با کیفیت پر شده و دور آن کاغذ است که روی کاغذ خرده های برگ چسبیده شده است) عرضه می گردند.

سیگارت چیست؟

سیگارت تجاری ترین و نازلترین (ارزانترین و معمولا بی کیفیت ترین) نوع تدخین است. در سیگارت معمولا از فیلتر استفاده می شود و توتون در کاغذی که نوعی حلقه های گوگرد (کلراین) دارد پیچیده می شود. در حقیقت بخشی از لذت بی کیفیت سیگارت ناشی از استعمال کلراین است. (در آفریقا گوگرد میکرونیزه استعمال میگردد و در فیلم ارباب جنگ هم اشاره به آن دارد) و کلراین در بلند مدت موجب تغییر شکل مغز و عدم کارایی آن میگردد.

سیگار برگ چوبی!

تاب پایپ (TUBE PIPE) یا پیپ/سیگار با بریر سیگار وسیله ای است که سالها انسان برای تدخین سطح بالا از آن استفاده کرده است. در ابتدا انسان برای تدخین چوبی را سوراخ کرده، داخل آن را توتون می ریخت و آن را استعمال می کرد. در گذر زمان تاب پایپ جای خود را به سیگار برگ داد. یعنی برگ تنباکو پیچیده می شد و سپس تدخین می شده است.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ Cusano Short Robusto| دومنيكن

تاب پایپ می تواند از ریشه های متفاوتی تراشیده شود (نسترن، رز، عناب و …) و یکی از بهترین ریشه ها برای تاب پایپ را می توان عناب و نسترن اشاره کرد.

چوب عناب به دلیل خلل و فرج بیشتری که نسبت به سایر ریشه ها دارد امکان استفاده از توتون پیپ و توتون سیگار (هر دو با هم یا به تنهایی) را امکان پذیر ساخته و اسموک یکدست تری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. استفاده از توتون سیگار به دلیل رشته های بسیار نازکتری که نسبت به سیگار دارد این امکان را مهیا می سازد که می توان یک اسموک کوتاه و سریع نسبت به پیپ داشت.

معمولا تاب پایپ ها به صورتی تراشیده می شوند که یک درب بتوان روی آن تعبیه کرد، وجود درب مانع ریختن توتون سوخته بعد از مصرف می گردد و مصرف کننده می تواند بلافاصله پس از مصرف درب آن را گذاشته و در جیب یا کیف خود بگذارد و در نتیجه این پیپ یا سیگار اطراف خود را کثیف نخواهد کرد.

Briar Cigar یا سیگار چوبی محصولی است که شرکت مورگان پایپ آمریکا . . . آن را ساخته است. این سیگار هم بسیار شکیل است و هم اسموک بی نطیری دارد و صد البته که وزن این سیگار بسیار سبک بوده و مخاطب به راحتی می تواند زیر دندان آن را نگه دارد.
سیگار چوبی به دلیل امکان استفاده از انواع توتون ها (توتون سیگار و توتون پیپ) مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده است، در ضمن در این نوع سیگار شما میتوانید از انواع فیلتر ها هم بهره ببرید (فیلتر بالسا یا فیلتر کربن) و در عین حال در هر موقع میتواند اسموک قطع شده و در زمان دیگری ادامه یابد (مانند پیپ) با این تفاوت که در سیگار چوبی با گذاشتن درب آن می توان به راحتی از توتون موجود در سیگار نگهداری کرد و به دلیل کوچک بودن سیگار به راحتی می توان آن را حمل کرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته

سیگار چوبی یا بریر سیگار چه ویژگی هایی دارد؟

* وزن سبک (زیر دندان گیر می کند)
* اسموکی همانند پیپ کالاباش (اسموک سبکی دارد)
* تماما تراشیده شده از بلاک بریر
* تنوع در رنگ
* نوک آن به صورت سندبلاست به رنگ مشکی است (سوختن بدنه نشان داده نمی شود)
* امکان جابجایی
* امکان قطع کردن اسموک و ادامه آن در زمانی دیگر
* فیلتر ۹ میلیمتری

نکات طلایی هنگام استفاده از بریر سیگار یا سیگار چوبی:

۱- حتما قبل از استفاده سیگار را کاملا تمیز کنید تا اسموک خوب و یکدستی داشته باشید.

۲- از فیلتر بالسا استفاده کنید تا جذب مطلوب تری حاصل شود.

۳- دهنی سیگار را هنگام گرم بودن باز نکنید.

۴- توتون را قبل از پرکردن کاملا باز کنید تا توتون به صورت یکدست در سیگار بنشیند.

سیگاربرگ متحول می شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها