انواع سیگار برگ های نیکاراگوئه

در این مقاله می خوانید :

۱ – Perdomo Reserve Epicure Noir ( 10th Anniversary )

یکی از برترین های تولیدات سیگارهای نیکاراگوئه ای در دنیای سیگار .نمونه‌های ارزنده و لاکچری که به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این برند تولید شده است اما برای رسیدن به نتیجه نهایی راهی طولانی و سخت طی شده است .برگهای توتون استفاده شده در لایه بیرونی این سیگار از نوع :Maduro می‌باشند . برگ‌های توتونی که در نیکاراگوئه پرورش داده شده اند اما نکته مهم درباره این برگ‌های توتون این است که بذر این توتون ها در اصل از انواع بذر توتون باکیفیت کوبایی می باشد که در نیکاراگوئه پرورش داده شده‌اند .بعد از برداشت ، برگ های توتون به صورت استوانه ای به دور هم پیچیده شده و در یک روکش پلاستیکی قرار می‌گیرند و جهت عمل آوری و رسیدن به کیفیت مطلوب به مدت ۱۴ ماه به همین صورت نگهداری می شود سپس ، بعد از این مرحله به مدت شش ماه دیگر نیز طی یک فرایند متفاوت ، کهنه و عمل آوری می‌شوند که در نتیجه آن ، رنگ منحصر به فرد این برگ توتون به عنوان لایه بیرونی بر روی سیگار و همچنین پروفایل طعمی خاص آن ، حاصل می‌شود .سیگاری که در شروع بسیار ملایم و دلنشین است با نت های ادویه ای و در ادامه با طعم های آجیلی ، میوه آکاژو و بادام مواجه خواهید شد ، پس از آن طعم خامه ای و کرمی به عنوان حسن ختامی دلنشین برای این اسموک این سیگار ارزشمند شما را همراهی خواهند کرد ‌.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوبایی کوهیبا سیگلو 5

ساخت : دست پیچ نیکاراگوئه
فرمت : Epicure
طول : ۶ اینچ
رینگ گیج : ۵۴
امتیاز : ۹

perdomo reserve epicure noir

۲ -Perdomo Lot 23 Gordito Connecticut

محصولی دیگر از برند فاخر نیکاراگوئه ای:Perdomo که در اصل ، حاصل یک پروژه بلند پروازانه توسط بنیان‌گذاران این برند یعنی : Nicolas Perdomo . Sr و پسرش : Nocolas Perdomo . Jr می باشد . نام این محصول برگرفته از نام منطقه پرورش برگ های این توتون یعنی منطقه ۲۳ که از مزارع مرغوب و باکیفیت کشت و پرورش توتون در نیکاراگوئه می‌باشد آمده است .
ترکیبی از برگ های توتون با بذر کوبایی که در نیکاراگوئه پرورش یافتند به همراه لایه بیرونی اکوادوری از نوع : Connecticut . سری محصولاتی با کیفیت و ارزنده با پروفایل طعمی کامل پیچیده و دلنشین .بنا به گفته پسر بنیانگذار این برند ، داستان تولید این سری از محصولات به شرح زیر می باشد ، به نقل از وی : سری محصولات : Lot 23 برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است به خاطر اینکه تولید آن ، پروژه ای بوده که توسط پدر من بنیان نهاده شده است .
در سال ۲۰۰۰ من و پدرم تصمیم به راه اندازی این پروژه به منظور پرورش بذره‌ای کوبایی توتون گرفتم ، به همین منظور در میان مزارع و کشتزارهای توتون به منطقه‌ای دست نخورده و بکر به نام منطقه ۲۳ رسیدیم که برای اجرای این پروژه آن را مناسب دیدیم پس شروع به آماده سازی آن جا کرده و در سال ۲۰۰۰ ، بذرهای تون را در آنجا کشت و پرورش دادیم و به این صورت این پروژه بلند پروازان شروع و نتیجه آن تولید سری سیگارهای با کیفیت : Perdomo Lot 23 شده است .
سیگار مورد بحث ، تلفیق استادانه از لایه بیرونی اکوادوری از نوع : Connecticut کهنه شده به همراه لایه های میانی و درونی از بذرهای کوبای پرورش یافته در نیکاراگوئه می باشد که در نهایت یک سیگار با پروفایل طعمی پیچید و دلچسب با پایانی خامه‌ای و کرمی که خاطره ای دلنشین و فراموش نشدنی در ذهن و بر روی زبان شما به جا خواهد گذاشت به وجود آمده است .
برگهای توتون سیگار موجود بر اساس اطلاعات ارائه شده از طرف تولید کننده در سپتامبر ۲۰۰۲ کاشته شده اند ، در ژانویه ۲۰۰۳ برداشت و در بین ماه‌های ژانویه ۲۰۰۳ تا ژانویه ۲۰۰۴ به مدت یکسال عمل آوری شده و سپس به مدت ۴ سالیعنی تا سال ۲۰۰۸ فرآیند کهن سازی آن ادامه پیدا کرده و سپس به عنوان سیگاری ارزنده و با کیفیت روانه بازار مصرف شده است .

بیشتر بخوانید:  انواع کلاهک سیگار

ساخت : دست پیچ نیکاراگوئه
فرمت : Gordito
طول : ۴.۵ اینچ
رینگ گیج : ۶۰
امتیاز : ۹

perdomo lot 23 gordito connecticut

Perdomo Reserve Robusto Noir ( 10th Anniversary ).3 :

یکی از برترین های تولیدات سیگارهای نیکاراگوئه ای در دنیای سیگار .نمونه‌های ارزنده و لاکچری که به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این برند تولید شده است اما برای رسیدن به نتیجه نهایی راهی طولانی و سخت طی شده است .برگهای توتون استفاده شده در لایه بیرونی این سیگار از نوع :Maduroمی‌باشند .
برگ‌های توتونی که در نیکاراگوئه پرورش داده شده اند اما نکته مهم درباره این برگ‌های توتون این است که بذر این توتون ها در اصل از انواع بذر توتون باکیفیت کوبایی می باشد که در نیکاراگوئه پرورش داده شده‌اند .بعد از برداشت ، برگ های توتون به صورت استوانه ای به دور هم پیچیده شده و در یک روکش پلاستیکی قرار می‌گیرند و جهت عمل آوری و رسیدن به کیفیت مطلوب به مدت ۱۴ ماه به همین صورت نگهداری می شود سپس ، بعد از این مرحله به مدت شش ماه دیگر نیز طی یک فرایند متفاوت ، کهنه و عمل آوری می‌شوند که در نتیجه آن ، رنگ منحصر به فرد این برگ توتون به عنوان لایه بیرونی بر روی سیگار و همچنین پروفایل طعمی خاص آن ، حاصل می‌شود .سیگاری با لایه بیرونی روغنی و نسبتا تیره نسبت به هم خانواده های دیگر خود که در شروع بسیار ملایم و دلنشین است و در ادامه با نت های ادویه ای و آجیلی ، قهوه ، کاکائو و اسپرسو و نت های شیرین ، همراه خواهید بود .
ساخت : دست پیچ نیکاراگوئه
فرمت : Robusto
طول : ۵ اینچ
رینگ گیج : ۵۴
امتیاز : ۹.۲

بیشتر بخوانید:  ۱۰ سیگار برگ قوی و گیرا در بازار مصرف

photo perdomo reserve robusto noir 10th anniversary

انواع سیگار برگ های نیکاراگوئه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *