نکاتی درباره نگهداری بلاک برایری

در این مقاله می خوانید :

نکاتی درباره نگهداری بلاک برایری، متریال اصولی ساخت پیپ

اگر در زمینه ساخت پیپ های برایری تجربه دارید و یا علاقه به شروع این کار را در خود احساس می کنید و قصد ورود به دنیای پیپ برایری را دارید باید بدانید که یکی از اساسی ترین ابزار لازم در این زمینه در اختیار داشتن بلاکهای برایری با کیفیت و سالم می باشد .

خرید و تهیه این بلاکهای برایری یک مسئله است و نگهداری مناسب از آنها مسئله دیگر ! طرف اول مسئله به فروشنده بلاک برایری مربوط می باشد و آن سوی دیگر به شما که بتوانید بلاک های برایری خریداری شده خودتان را در شرایطی مناسب نگهداری کنید .

یکی از مهمترین چالش هایی که در نگهداری بلاک‌های برایر ای با آن مواجه خواهید شد ایجاد ترک در این بلاک ها می باشد و دلیل اصلی ایجاد این ترک ها جدا از عمل آوری اولیه نامناسب و یا کیفیت پایین و صدمات وارده در راه رسیدن به دست شما ، تغییرات شرایط محیطی و مهمترین شرط یعنی میزان رطوبت مناسب در بلاک های برایری می باشد .

برای جلوگیری و مقابله با این مشکل چند راهکار را به شما ارائه میدهیم :

۱_ اندازه گیری دقیق میزان رطوبت بلاک برایری در زمانی که به دستتان می رسد .

۲_ دور نگهداشتن بلاکهای برایری از نور مستقیم خورشید و گرما .

۳_ اگر میزان رطوبت اولیه بلاکهای برایری زیاد است ، می توانید آنها را در میان کاغذ و یا روزنامه بپیچید تا روند کم شدن رطوبت با سرعتی مناسب انجام گیرد .

بیشتر بخوانید:  عطر زیپو zippo

۴_ به بلاک های برایری تازه خریداری شده اجازه دهید تا با شرایط محیطی شما وفق پیدا کنند ، با قرار دادن آنها درون جعبه به مدت یک تا دو هفته قبل از اینکه بلاک های برایری را به طور مستقیم در محیط بیرون قرار دهید .

لازم به ذکر است که گاهی با رعایت تمام موارد ذکر شده ، متاسفانه بازهم شاهد ایجاد ترک در بلاک های برایری خواهیم بود اما با رعایت اصول نگهداری آنها می‌توان تا حد زیادی ریسک ایجاد این ترک ها را کم کرد .

نکاتی درباره نگهداری بلاک برایری، متریال اصولی ساخت پیپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها