استفانو سانتابروجیو – stefano santambrogio

در این مقاله می خوانید :

استفانو سانتابروجیو – stefano santambrogio

یکی از معدود کمپانی های دارای سابقه تاریخی و طولانی است که در سال ۱۹۱۲ بنیان گذارده شده است و اکنون توسط نسل سوم این خانواده بنا به گفته خودشان بر اثر تلاش ها و فداکاری های بسیار هنوز پابرجاست و با سابقه صد ساله پشت سر خود ، به کار خود ادامه میدهد و در راه کسب و کار و تجارت خود به عنوان الگویی بی نظیر و غیر قابل رقابت پیشرفت کرده است .


تمامی مراحل کار در این کمپانی به طور هنرمندانه و صنعتگرانه و تماما با دست صورت می گرد .

به نقل از خود این کمپانی تمامی پیپ های ساخته شده ترکیبی از علاقه و اشتیاق ، مهارت و تخصص و درنهایت کیفیتی بی نظیر ، هستند .

تمام قطعات لازم در ساخت هر پیپ در تمام طول مسیر ساخت با دقت فراوان مراقبت و نگهداری می شوند . کار با رسیدن برایر های ایتالیایی که تماما به صورت طبیعی رشد کرده و پس از گذراندن مدت زمان لازم ، آماده سازی شده اند و بهترین و با کیفیت ترین و اساسی ترین عامل برای ساختن یک پیپ عالی هستند ، شروع می شود .

تمامی پیپ ها با فرم ها و خطوطی هماهنگ و در شکل هایی بسیار زیبا و با هارمونی در حد کمال ساخته می شوند و هیچ چیز به دست تقدیر و تصادف واگذار نمی شود ، تمامی مراحل کار با محاسباتی دقیق و هنر مندانه انجام می گیرد .

دقت و وسواسی که در ساخت و رسیدن به فرم ایده آل هر پیپ به ویژه پیپ هایی با فرم کلاسیک که عمده تولیدات این کمپانی را تشکیل می دهند ، به کار گرفته می شود چیزیست که به طور ذاتی از نسلی به نسل دیگر در این کمپانی به ارث رسیده است .

بیشتر بخوانید:  زیپو، ۸۰ سال تجربه

علم و آگاهی در کنار شور و اشتیاق درونی منجر به نهایت کمال در تولیدات این کارخانه شده است چیزی که حاصل یک قرن تجربه در این خانواده می باشد . تعداد اندکی از سازندگان پیپ امروزی دارای چنین سابقه و پشتوانه ای از علم و آگاهی و تجربه صد ساله که از نسلی به نسل دیگر و از پدر به پسر به یادگار گذاشته شده است ، می باشند .

سه نسل از یک خانواده که خود را وقف این صنعت و هنر زیبا کردند و در این راه از هیچ چیز فروگذار نکرده اند .

استفانو سانتابروجیو - stefano santambrogio

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *