ایالات مهم تولید تنباکو در آمریکا

در این مقاله می خوانید :

ایالات مهم تولید تنباکو در آمریکا

قبل از تأسیس ایالات متحده آمریکا، عمده تنباکویی که برای تولید سیگاربرگ استفاده می‌شد، در دره رودخانه کانکتیکات رشد و پرورش تنباکو می‌یافت. اولین قدم در ایجاد چیزی که بعداً تبدیل به تنباکوی کانکتیکات شید، شد در حدود سال ۱۹۰۰ توسط یک افسر نیروی دریایی بریتانیا برداشته شد که دانه‌های تنباکوی سیگار کوبایی را پس از تهاجم بریتانیا به هاوانا در سال ۱۷۶۲ به خانه خود در کانکتیکات آورد. سایر ایالت‌های این کشور که در آن تنباکو برای سیگاربرگ کشت می‌شود عمدتا پنسیلوانیا، کنتاکی و فلوریدا هستند. تعیین اینکه کدام ایالت بیشترین تنباکو را برای سیگاربرگ تولید می‌کند دشوار است.

کانکتیکات

حدود ۲۰۰۰ هکتار در کانکتیکات، یا کمتر از ۳۰۰ هکتار، با کانتیکت شید کشت شده است. در دوران اوج خود، این ایالت بیش از ۲۰۰۰۰ هکتار زیر کشت تنباکو داشت. درست همان‌طور که دانه‌های کوبایی تنباکوی کانکتیکات را ایجاد کردند، دانه کانکتیکات نیز منجر به تولد کانکتیکات شید Conneticut Shade کاشته شده در اکوادور شد و نیاز و هزینه کاشت در ایالات متحده را کاهش داد. در حالی که کانکتیکات شید با طعم خاصی آغشته نیست، به دلیل ویژگی‌های ترکیبی آن ارزشمند است.

پرز-کاریلو، رئیس شرکت E.P. سیگاربرگ Carrillo در خصوص این تنباکو می‌گوید: اگرچه بیشتر مردم فکر می‌کنند که چیزی به ترکیب اضافه نمی‌کند، اما اسموک را کاملاً تکمیل و با کیفیت می‌کند. من می‌بینم که برندهای زیادی با لفاف کانتیکت عرضه می‌شوند، زیرا تقاضا برای اسموک ملایم‌تر وجود دارد و سیگاری‌های امروزی می‌خواهند ترکیب‌های مختلفی را تجربه کنند.

نوع دیگری از کانکتیکات نیز تولید می‌شود که در زیر نور آفتاب رشد می‌کند.

ایالت کانکتیکات همچنین یک تنباکوی سیگار به نام Connecticut Broadleaf تولید می‌کند که عمدتاً به عنوان لفاف استفاده می‌شود. این سویه احتمالاً در دهه ۱۶۰۰ سرچشمه گرفته است و امروزه در سیگارهای مادورو ارزشمند دیده می‌شود. پهن برگ است و به طور مستقیم در معرض نور خورشید رشد می‌کند. این گیاه کوتاه و بوته‌ای با برگ‌های بسیار پهن – پهن برگ – است و پس از فرآوری، کاملاً تیره می‌شود. در مورد پهن برگ، گیاهان “ساقه بریده” هستند، به این معنی که کل گیاه در یک زمان برداشت می‌شود. چیزی که معمولاً شناخته شده نیست این است که Broadleaf، همراه با تنباکوی سوماترا و دانه کوبایی، چیزی است که باعث ایجاد کانتیکت شید شد.

بیشتر بخوانید:  معرفی توتون خوب

برخی از سیگارهای باکیفیت با تنباکوی کانکتیکات که می‌توانید امتحان کنید عبارتند از Ashton Cabinet Selection با لفاف زیبای Shade یا Ashton Aged Maduro با لفاف پهن برگ و Arturo Fuente Chateau Fuente که در لفاف های روشن و تیره کانکتیکات عرضه می‌شود.

پنسیلوانیا

کلمه “stogie” در پنسیلوانیا سرچشمه گرفته است. به طور خاص، از Conestoga، پنسیلوانیا، در شهرستان لنکستر، محل زندگی آمیش‌ها و همچنین واگن Conestoga که خانواده‌ها را در دهه ۱۸۰۰ به غرب می‌برد، می‌آید. رهبران قطارهای واگن اغلب سیگارهای بلند و خانگی را با استفاده از برگ‌های نسبتاً روستایی که بوی بسیار قوی می‌داد می‌کشیدند که این سیگارها به نام استوگی شناخته شدند.

توتون سیگار برای مدت طولانی در شهرستان لنکستر کشت می‌شده است، اما به دلیل هزینه‌های کارگر و سختی کار در برداشت آن، محصول کاهش یافته است. بیشتر تنباکوی کشت شده در آنجا در سیگارهای غیر ممتاز و کوتاه پرکننده مانند Phillies و Garcia y Vega استفاده می‌شد. در دهه ۱۹۹۰، با شروع رونق سیگاربرگ، این شهرستان شاهد افزایش علاقه به تنباکوی پنسیلوانیا، به ویژه Broadleaf بود. همانطور که در دهه ۱۷۰۰ انجام می‌شد، امروزه نیز تنباکوی سیگار عمدتاً توسط آمیش‌ها کشت می‌شود.

ژورنال تجاری سنترال پن در سال ۲۰۱۹ گزارش داد که “طبق گزارش وزارت کشاورزی پنسیلوانیا، شهرستان لنکستر دارای ۹۴۶ واحد فعال دخانیات است و با ۷۰ درصد از ۱۰۰۰۰ هکتار تنباکوی ایالت، پنسیلوانیا را پیشرو کرده است . این شهرستان بیش از ۱۶ میلیون پوند رشد کرد و فروش حدود ۳۰ میلیون دلار را به ثبت رساند.

اگر می‌خواهید سیگارهایی را که از تنباکو پنسیلوانیا استفاده می‌کنند، بررسی کنید AJ Fernandez Last Call Maduro را امتحان کنید. این سیگارساز ماهر نشان می‌دهد که برگ پهن از ایالت کیستون چقدر می تواند ترکیب شود تا مقداری ادویه شیرین و خاکی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:  توتون پلام کیک

Camacho American Barrel-Aged سیگار دیگری است که از پنسیلوانیا Broadleaf در بشکه‌های بوربن استفاده می‌کند، این بار به عنوان یک لایه میانی در اطراف لایه پرکننده هندوراس.

کنتاکی

کارولینای شمالی بیشترین تولید تنباکو را دارد و کنتاکی در رتبه دوم قرار دارد. (پنسیلوانیا پنجمین است) واضح است که بیشتر آن در سیگاربرگ استفاده می‌شود. تنباکوی کشت شده در کنتاکی که در نهایت در سیگاربرگ استفاده می‌شود، معمولاً با آتش پخته می‌شود، که اساساً به این معنی است که برگ‌ها در محیطی با حرارت بالا فرآوری می‌شوند که طعم خاص را به ارمغان می‌آورد و آن‌ها را از شر رطوبت خلاص می‌کند. برخی آن را تنباکوی کبابی نامیده‌اند. شما به طور سنتی این تنباکو را، اغلب به عنوان برگ لفاف دار، در سیگارهای ایتالیایی مانند Toscano و همتایان آمریکایی آن De Nobili و Parodi خواهید یافت. با این حال، امروزه، سازندگان سیگارهای ممتاز به طرز ماهرانه‌ای از مقداری – واقعاً، فقط کمی – از تنباکوی فایرد کیورد برای ترکیب کردن به عنوان پرکننده استفاده می‌کنند. سازندگان می‌گویند تنباکوی فایرد کیورد به سیگارهایشان کمی عطر دودی می‌دهد.

فلوریدا

تصور می‌شود که تنباکوی سیگار برای اولین بار در دهه ۱۸۲۰ در فلوریدا، درست در جنوب مرز با جورجیا در شهرستان گاددن، کشت شد. اولین دانه‌هایی که کاشته شدند کوبایی بودند و به برگ‌های لفاف باکیفیت تبدیل شدند. تا سال ۱۸۴۵، شهرستان گاددن ۱.۲ میلیون پوند تنباکو تولید می‌کرد و عمدتاً به صنعت رو به رشد سیگاربرگ در ایالات متحده و خارج از کشور ارسال می‌کرد. جنگ داخلی اقتصاد تنباکو را در جنوب از بین برد، اما در دهه ۱۸۸۰ با تنباکو سوماترا به فلوریدا بازگشت.

بیشتر بخوانید:  Home Blending

تا سال ۱۸۹۰، فلوریدا حدود ۱.۵ میلیون پوند تولید می‌کرد. نه تنها این، بلکه ایالت همچنین شاهد اولین رشد سوماترا در سایه نیز بود، شاید سال‌ها قبل از توسعه کانکتیکات شید. تمام صنعت تنباکو فلوریدا تحت تأثیر رقابت کشورهای آمریکای مرکزی و کارائیب قرار گرفت که می‌توانستند تنباکو را ارزان تر تولید کنند.

امروزه، فلوریدا شاهد بازگشت متوسط ​​تنباکو به مزارع خود است. پرورش دهندگان امیدوارند که مصرف‌کنندگان با پرداخت اندکی بیشتر برای سیگارهای حاوی تنباکو ایالات متحده مشکلی نداشته باشند. اکنون یافتن سیگارهای ممتاز با تنباکو از فلوریدا در آن‌ها آسان‌تر است، برخی از آن‌ها کاملاً با تنباکوی تولید شده در ایالات متحده ساخته شده‌اند و فلوریدا دارای سابقه‌ای عمیق در تولید سیگار در کی وست، لیتل هاوانا و Ybor است، و این ایالت جایی است که مقر بسیاری از سیگارسازهای ممتاز در ایالات متحده است، از جمله:

  • Arturo Fuente
  • Padrón
  • My Father
  • Oliva
  • Rocky
  • پاتل و پردومو.

شما می‌توانید برای تهیه انواع توتون به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

ایالات مهم تولید تنباکو در آمریکا، سیگاربرگ، ماسترو رحیمی، پاسارگاد تاباک

2 دیدگاه دربارهٔ «ایالات مهم تولید تنباکو در آمریکا»

  1. اگه یه یه روز تصمیم به مهاجرت بگیرم قطعا میرم به بهشت کنتاکی . ایالت کارولینای شمالی
    بسیار مطلب جالبی بود و برای من کلی حرف های تازه داشت

  2. بسیار مطلبم جذابی بود
    چقدر جالب که هر ایالت روی نوعی خاصی از توتون تخصصی کشت میکنه
    دست مریزاد میگم به شما ماسترو رحیمی عزیز و استاد کامران که انقدر مطالب جدید ارائه میدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *