بازیگر عاشق سیگاربرگ!

در این مقاله می خوانید :

بازیگر عاشق سیگاربرگ!

اگر متیو مک‌کانهی(عاشق سیگاربرگ) را از نقش اولیه‌اش در کمدی دوران دبیرستان «گیج و گیج» به یاد بیاورید، جالب است بدانید که او تقریباً این نقش را نگرفت زیرا کارگردان ریچارد لینکلیتر مک‌کانهی را «بیش از حد خوش‌تیپ» می‌دانست. بازیگری او که گاهی دست کم گرفته می‌شود، همچنان در نقش‌های مختلف تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

علاوه بر یکی از ستاره‌های تنها در سال ۱۹۹۶ و بازی‌های درخشان او در هالیوود، یکی از مواردی که او در زندگی واقعی بازی می‌کند این اسن که: مک‌کانهی یک عاشق واقعی سیگار است.

سیگار مورد علاقه متیو مک کانهی

سیگار مورد علاقه مک کانهی، رومئو و جولیتا واید چرچیل کوبایی است. مرد اهل تگزاس توضیح می‌دهد که عموماً دوست دارد در زمین گلف سیگار بکشد و استراحت کند.

مک کانهی ۵۴ ساله به Cigar Aficionado گفت: خاصیتی در مورد کشیدن سیگار وجود دارد که زندگی من را آرام می‌کند. من یک مرد پرمشغله هستم – بنابراین من این شانس را دوست دارم که می‌توان در این هیاهو راهی برای رسیدن به آرمش و تامل دارم.

بازیگر عاشق سیگاربرگ، متیو مک کانهی، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

مک‌کانهی وقتی در حال کار نیست، دوست دارد نوشیدنی مورد علاقه خویش را با سیگارش بنوشد و بکشد. او از سال ۲۰۱۶ مدیر خلاقیت (و سخنگوی) بوربن Wild Turkey بوده است.

مک کانهی برنده اسکار

در سال ۲۰۱۳، مک‌کانهی در نقش یک سوارکار رودئو در Dallas Buyers Club بازی کرد. این شخصیت مبتلا به ایدز است و مک کانهی ۵۰ پوند وزن کم کرد تا همه چیز واقعی به نظر برسد. مک کانهی برای آن نقش آفرینی، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد درام و جوایز متعدد دیگر را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ تاتیانا کلاسیک Night Cap

این و سایر نقش‌های جدی، نقطه عطفی برای نقش‌های مهم‌تر در حرفه مک‌کانهی بود. برخی آن را “McConaissance” نامیده‌اند. مک کانهی در بیش از ۵۰ فیلم ظاهر شده است. البته، هر کاری که او انجام داده، موفقیت آمیز نبوده است.

تبلیغات لینکلن

در سال ۲۰۱۴، مک کانهی همکاری چند ساله‌ای را با شرکت لینکلن موتور برای تولید یک کمپین تبلیغاتی آغاز کرد. مک‌کانهی چند ماه پیش به عنوان یکی از ۱۰۰ «بانفوذترین افراد جهان» توسط مجله تایم انتخاب شده بود.

مک‌کانهی در هر مدلی که لینکلن تبلیغ می‌کند و داستانی تعریف می‌کند، پشت فرمان است. نوعی ریفینگ یک ماه پس از شروع تبلیغات، فروش لینکلن ۲۵ درصد افزایش یافت. البته، تبلیغات به قدری مک کانهی و تلطیف شده است که پس از آن، تقلید گویی به وجود آمد.

الن دی جنرس، کانن او برین، جیم کری، ساوت پارک و شنبه شب زنده همگی در اجرای شاید بیش از حد متفکر مک کانهی در تبلیغات حضور داشتند. اما همان‌طور که می‌گویند تقلید خالصانه‌ترین شکل چاپلوسی است.

باور مک کانهی

مک‌کانهی می‌گوید که با یک رویکرد ساده زندگی می‌کند: «جنتلمن باشید و دروغ نگویید».

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

بازیگر عاشق سیگاربرگ، متیو مک کانهی، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «بازیگر عاشق سیگاربرگ!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *