سیگار برگ بربیا

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ بربیا Brebbia Riserva Speciale

اگر به دنبال سیگاری هستید که طعمی پیچیده و ناب ارائه دهد ، پیشنهاد میکنیم سیگار برگ بربیا( Brebbia Riserva Speciale) را امتحان کنید.این سیگار یک نسخه ویژه است که توسط :Brebbia یک شرکت ایتالیایی که از سال ۱۹۵۳ تولید پیپ و تنباکو را آغاز کرده است ، ساخته شده است .

سیگار برگ بربیا (Riserva Speciale) با ترکیبی از تنباکوهای ویرجینیا ، کنتاکی و اورینتال ساخته می شود که حداقل به مدت دو سال در بشکه های بلوط کهنه می شوند . لایه لفاف یک برگ تنباکوی :Connecticut Broadleaf است که بافتی صاف و کرمی به سیگار می بخشد . این سیگار دارای رینگ گیج ۵۰ و طول ۵ اینچ است که آن را به یک ویتولا با اندازه متوسط تبدیل می کند .

طعم سیگار برگ بربیا( Brebbia Riserva Speciale) غنی و متعادل است ، با نت هایی از چوب ، زمینی ، چرم و فلفل بهمراه رایحه ای دلپذیر و دلنشین ، با رایحه هایی از کاکائو ، آجیل و وانیل .

خرید سیگار برگ بربیا

سیگار به طور یکنواخت می سوزد و دود غلیظ و سفیدی تولید می کند . قدرت و گیرایی آن متوسط به بالا است ، مناسب برای سیگاری های با تجربه که از اسموکی قوی و خالص لذت می بزند .

سیگار برگ بربیا( Brebbia Riserva Speciale) سیگار برگی است که می توان آن را در هر مناسبتی استقاده کرد ، به خصوص بعد از غذا یا در کنار یک لیوان نوشیدنی. سیگاری است که با شخصیت ظریف و پیچیده خود کام و حواس شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

ساخت اولین سیگار برگ در ایران

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ کوابا
سیگار برگ بربیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *