توتون پیپ آمفورا بلک

در این مقاله می خوانید :

توتون پیپ Amphora Black Cavendish Special Reserve

توتون پیپ آمفورا بلک، یک توتون پیپ آروماتیک درجه یک است که از برگ‌های تنباکوی باکیفیت دست چین شده ، درست می‌شود . سپس تنباکو به طرز ماهرانه ای مخلوط و کهنه می شوند تا تجربه یک اسموک غنی و خوش طعم ایجاد شود .

تنباکوی مورد استفاده در این توتون در برخی از بهترین مناطق تنباکوی جهان کشت می‌شود . برگ ها به دلیل کیفیت و طعم با دقت انتخاب می شوند و در ترکیب نهایی فقط بهترین ها استفاده می شود . سپس تنباکو قبل از استفاده ، چند سال کهنه می شود ، بریده شده و به شکل کیک فشرده تبدیل می شوند . این فرآیند کهنه سازی به طعم‌ها اجازه می‌دهد تا ممزوج شوند و توسعه پیدا کنند و در نتیجه اسموکی خالص و پیچیده ایجاد شود .

طعم توتون پیپ آمفورا بلک

توتون پیپ آمفورا بلک از تنباکوهای دارک فایرد کنتاکی ، برلی ، ترکیش / اورینتال و ویرحینیا تشکیل شده است که طعمی غنی و آجیلی همراه با کمی نت دود و شیرینی ایجاد می کند . سپس تنباکو با ترکیب خاصی از طعم‌های طبیعی روی آن فرآوری می شود که طعم بی‌نظیر و لذیذی به تنباکو می‌دهد .

هنگام اسموک توتون پیپ آمفورا بلک یا Amphora Black Cavendish Special Reserve می توانید انتظار اسموکی صاف و خامه ای با شیرینی دلپذیر را داشته باشید . تنباکو به طور یکنواخت می سوزد و دود غنی و خوش طعمی تولید می کند که مطمئناً هر پیپ کشی را خوشحال می کند .

در کل توتون پیپ آمفورا بلک یک تنباکوی پیپ با کیفیت بالا است که برای کسانی که از اسموک غنی و خوش طعم لذت می برند عالی است . چه یک پیپ کش باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید ، خرید توتون پیپ آمفورا بلک مطمئناً در مجموعه شما محبوب خواهد شد .

بیشتر بخوانید:  مروری کوتاه بر توتون رتری : HAL O' THE WYND
توتون پیپ آمفورا بلک | پاسارگاد تاباک | خرید توتون پیپ مرغوب

1 دیدگاه دربارهٔ «توتون پیپ آمفورا بلک»

  1. سلام بر ماسترو رحیمی عزیز
    این توتون رو خیلی دوست داشتم عالی بود
    ولی من خیلی وقتی از توتون های شما استفاده میکنم
    هم قیمتش به صرفه تره و هم به ذائقه ایرانی ها ها میخوره
    خیلی ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *