خرید فندک زیپو

در این مقاله می خوانید :

فروش انواع فندک زیپو در فروشگاه پاسارگاد تاباک

فندک اصل زیپو مرگ بر آمریکا
بنزین زیپو
سنگ زیپو
فیتیله زیپو

فندک زیپو، برند شناخته شده در صنعت فندک دنیاست. شرکت زیپو با بیش از ۸۰ سال سابقه اکنون در تمام دنیا طرفداران، خریداران و کلکسیونرهای خود را دارد و صدای باز و بسته شدن آن در خیلی از جاها به گوش میرسد.
بسیاری از طرفداران فندک زیپو حتی اهل سیگار هم نیستند. شما فندک زیپو را با لایسنس نقاشان معروفی همچون مازی و لیندا پیکن هم میتوانید پیدا کنید و اثر هنری آنها را روی فندک زیپوی خود داشته باشید. زیپو با لایسنس های فورد، جنرال موتورز، شورلت، بنیاد الویس پریسلی، بیتلز، رولینگ استون، مازی، لیندا پیکن، ترانسفورمرز، پلنگ صورتی، شهرداری نیویورک، سواروزکی، کیکرز، آپولو، و بسیاری برندهای دیگر تولید و روانه بازار شده است و گارانتی آن یک شعار است “فندک شما کار می کند یا مجانا آن را تعمیر خواهیم کرد”.
در فروشگاه پاسارگادتاباک فقط فندک زیپو اصل عرضه می کند (پس کپی، های کپی یا هر چیز دیگری در این بین بی معناست) و شما کالای اصل را تهیه می کنید.
کلیه فندک زیپو های فروخته شده تا یک سال و در صورت عدم استفاده از فندک (بنزین داخل فندک ریخته نشده باشد) قابل عودت می باشد.
کلیه فندک زیپو هایی که خریداری شده باشند مجانا در تمام شعب “سنگ” زیپو به رایگان تعویض می گردد و لذا این سرویس شامل سایر فندک های فروخته شده در بازار نخواهد بود.
به وب سایت رسمی شرکت زیپو مراجعه کنید (zippo) و شماره ۵ رقمی (معمولا) کد مورد نظر را به فروشگاه اعلام کنید تا موجودی و قیمت آن اعلام شود.
ممکن است کد مورد نظر شما در فروشگاه آنلاین زیپو موجود نباشد، در این صورت نتیجه صفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  استم پیپ از چه موادی ساخته میشود ...!

به علت تنوع فندک زیپو امکان درج همه کد های آن وجود ندارد برای خرید از یکی از روشهای خرید که در ذیل درج شده استفاده کنید.

کلیه فندک زیپو ها نو هستند و استفاده نشده است، جعبه اصلی همراه آن است و مجددا چاپ نشده است.

برند زیپو یک برند لوازم جانبی (اکسسوری) است که از ابتدا شروع به ساخت و طراحی فندک های زیبا با نقش هایی منحصر به فرد کرد و دارای موزه ای برای فندک های عتیقه ی خود و نیز ماشین های به همین نام نیز است . در سال ۲۰۱۰ با تولید اولین ادکلن زیپو وارد دنیای عطریات شد. برند Zippo در بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ دارای ۸ محصول در کارنامه عطری خود می باشد. برند زیپو بیشتر از عطر زیپو به فندک های خود معروف است و به این علت محصولات خود را به صورت فندک طراحی کرده است.

zippo
zippo eau de toilette
natural spray
made in italy
Zippo Fragrances

برای مشاهده و خرید فندک زیپو کلیک کنید.

خرید فندک زیپو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =