روز جهانی پیپ کش ها

در این مقاله می خوانید :

تبریک به مناسبت روز جهانی پیپ کش ها (Feb20)

یکی از معروفترین و پرطرفدارترین جوامع دوستداران پیپ و توتون البته در دنیای مجازی :smoking Forums می باشد که در مدت پیدایش خود مرکزی جهت تبادل افکار و گفتار و ایده های گوناگون در بین دوستداران و فعالان حوزه توتون و پیپ بوده و می‌باشد و شاید بتوان گفت که بیشتر فعالان این حوزه کمتر روزی اتفاق می‌افتد که در ابتدای روز سری به این فوروم نزده و آن را مطالعه نکنند ، به جهت کسب اطلاع از اتفاقات روز و جدید در دنیای پیپ و توتون .

فضایی جهانی ، شامل : داستان ها ، اتفاقات ، اطلاعات جانبی ، نظریه های شخصی گوناگون و سوالات پرسیده شده و خلاصه تمام مواردی که در این حوزه به ذهن می تواند خطور کند ، می باشد و هر کس بسته به نیاز خود چه تخصصی و چه از روی علاقه و سرگرمی می تواند به این جامعه مجازی سری بزند و بهره ببرد .

قصد ما از بیان این موضوع رسیدن به منبع پیدایش :IPSD و یا همان : International Pipe Smoking Day می باشد .

شاید بد نباشد بدانید که این اتفاق به مناسبت تاسیس همین فوروم مجازی در جامعه دوستداران پیپ و توتون در تاریخ بیستم فوریه سال ۲۰۰۸ به نام IPSD نامگذاری شده و هر ساله این روز را جشن می گیرند .

البته در ابتدای راه همانند بسیاری از نامگذاری ها و اتفاقات ، افراد بسیار اندکی این مناسبت را یادآوری می کردند که به مرور زمان و درک اهمیت این روز و فراگیری آن در سطح جهانی و پیوستگی خانواده جهانی پیپ و توتون ، یادآوری این روز گسترده تر و باشکوه تر شد و تا به امروز ادامه یافته است و امروز حتی در ایران عزیز خودمان نیز به واسطه فعالیت انجمن پاسارگاد تاباک به مدیریت ماسترو رحیمی که نزدیک به یک دهه از تاسیس آن در ایران می گذرد ، جامعه پیپ و توتون در ایران گسترش پیدا کرده و به یادآوری و بزرگداشت این روز یعنی بیستم فوریه تحت نام : IPSD می‌پردازد .

بیشتر بخوانید:  روش صحیح پیپ کشیدن

به جرأت می‌توان گفت که آشنایی با این مناسبت در سرزمین ما مدیون تاسیس انجمن پیپ ایران پاسارگاد تاباک و فعالیت ها و زحمات شبانه‌روزی اعضای آن از بدو تاسیس تاکنون می باشد ، چه بسا اگر این انجمن بنیان نهاده نشده بود ، امروزه کسی با این نام و یاد آوری مناسبت : IPSD در ایران آشنایی نداشت و همچون گذشته تاریک خود قبل از تأسیس انجمن پیپ پاسارگاد تاباک اطلاعات جامعه ایرانی در زمینه توتون و پیپ ، محدود به پیپ و توتون های فیک و تقلبی بود.

در انجمن پیپ اساتید محترم تیم مدیریت انجمن پیپ ایران همواره همگان رو به تدخین صحیح دعوت کردند و آموزش های صحیح پیپ و آموزش های مختلف مرتبط رایگان در سایت ها قرار گرفته و اطلاعات کامل وجود دارد.
هرچند الان هم متریال غیر استاندارد پیپ که چوب رد شده کیکم است به شکلی انبوه توسط پیپ سازان ایرانی در ساخت پیپ استفاده می شود که از نظر ماسترو رحیمی و انجمن پیپ ایران و پاسارگادتاباک و جامعه پیپ کش های جهانی رد شده است .
برایر متریال اصولی ساخت پیپ است .

با تمام فراز و نشیب‌های این مدت ، زحمات و سختیها ، ناسپاسی ها ، تهمت ها و بدی ها ، مقاومت های جاهلانه با علم امروزی که برپایه یافته ها و دریافت های تاریخی و علمی گذشته میباشد ، تمام کمبودها ، پس از گذشت یک دهه قوی‌تر از گذشته ایستاده‌ایم و با امید و پشتکار به سمتی آینده روشن در حوزه توتون و پیپ در سرزمین مان ، ایران ، گام برمیداریم و به همین مناسبت ما نیز همراه با دیگر ساکنان این دهکده کوچک جهانی از غرب تا شرق ، امروز یعنی بیستم فوریه را با عنوان :IPSD جشن گرفته و به سمت آینده ای روشن بر پایه تخصص ، دانش و دوستی گام برمی‌داریم .

بیشتر بخوانید:  کارآفرین برتر

Happy International Pipe Smoking Day

سپاس از استاد کامران و تمامی اعضای محترم تیم مدیریت انجمن پیپ ایران پاسارگادتاباک
روز جهانی پیپ کش ها بر شما اعضای محترم انجمن پیپ مبارک باد


لایو ماسترو رحیمی در روز جهانی پیپ کش ها

لایو مهم ماسترو رحیمی با حدود بیش از ۷۰۰۰ نفر بازدید کننده آنلاین مورخ یک اسفند ۱۴۰۰ برابر با روز جهانی پیپ کش ها ساعت ده شب برگزار شد و مخاطبان از صحبت های ماسترو رحیمی استفاده کردند

لایو ماسترو رحیمی در روز جهانی پیپ کش ها


سایت رسمی ماسترو رحیمی

صفحه اینستاگرام ماسترو رحیمی

مقاله کامل روز جهانی پیپ کش ها مطالعه کنید

روز جهانی پیپ کش ها

10 دیدگاه دربارهٔ «روز جهانی پیپ کش ها»

  1. خوشحالم که چنین روزی تو دنیا وجود داره و به ما پیپکش ها حس خوبی میده
    پدر پیپ ایران ماسترو رحیمی عزیز ممنونم از تمام زحمت هاتون

  2. پدر پیپ ایران ماسترو رحیمی عزیز روز تون مبارک
    این روز روز شماست که با تلاشتون فرهنگ تدخین صحیح رو یادمون دادید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =