‌‌سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو 

در این مقاله می خوانید :

‌‌سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو 

این سیگاربرگ‌ها در شکل و فرمی بی نظیر و خاص با قسمت میانی بزرگ خود حاوی توتون‌هایی از بهترین تنباکوهای کنتاکی ایتالیا و آمریکای شمالی است که در یک برگ تنباکوی لفاف تخمیر شده انتخاب شده از تنباکوی کنتاکی ایتالیایی پیچیده شده است.

شاهکاری بین ظرافت و سنت !

مناسب برای کسانی که به دنبال یک تجربه واقعی و باکیفیت هستند، که نشان‌دهنده جنون غریزی ظریفی است که آن را متمایز می‌کند، طیف جدیدی از سیگار برگ‌های ایتالیایی.

فرمتی با ابعاد منحصر به فرد در قسمت میانی و نوک سیگار که ظاهر آن را خاص می‌کند. ۳ عدد سیگار برگ با ظاهری زیبا و شخصیتی مغرور مانند نامشان.

سیگار برگ TOSCANO BRACCO – Robusto  با ابعادی خاص تولید شده‌اند: طول ۱۲۷ میلی متر، تقریباً ۱۹ میلی متر در قسمت میانی و تقریباً ۱۵ میلی‌متر در دو انتهای سیگار که با این نسبت‌ها، امکان داشتن اسموکی غلیظ و شدید را فراهم می‌کند.

این سیگار در یک لایه لفاف تیره از توتون کنتاکی ایتالیایی تخمیر شده در طی یک پروسه دو مرحله‌ای، پیچیده شده است.

این محصول نتیجه ترکیبی از تنباکوهای کنتاکی آمریکای شمالی و ایتالیایی است که فقط از قسمت‌های بالای گیاه به دست می‌آید و بنابراین سرشار از روغن است که در نتیجه اسموکی با طعمی قوی و رضایت‌بخش را ارائه می‌دهد.

عمل آوری و پروسه کهنه کردن طولانی ۱۲ ماهه در دمای ثابت (حدود ۲۵ درجه رطوبت) به این سیگار اجازه می‌دهد تا در طول زمان برای داشتن اسموکی مطلوب آماده شود.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانلو سیاه

انتهای بزرگ‌تر سیگار برگ TOSCANO BRACCO – Robusto  تاثیر فوری بر سوختن و جریان بیشتر اسموک می‌گذارد.

پاف‌های مناسب و اسموکی گرم و لذت بخش در سراسر طول مدت کشیدن سیگار با ظرافت های ظریف نت‌های چوب معطر همراه شما خواهند بود.

Toscano Bracco

Fascia Kentucky Italiana fermentata

Formato

Robusto

۴ sigari

Questo sigaro racchiude nella sua forma inammezzabile un ripieno dei migliori tabacchi Kentuckv italiani e nordamericani , avvolti  in una fascia fermentata selezionata

di tabacco Kentucky italiano.

Ferihentazione | Lunga

Pancia Extralarga

۱۰۰% TABACCO KENTUCKY

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

‌‌سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو 

1 دیدگاه دربارهٔ «‌‌سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو »

  1. مهندس ابراهیمی

    ‌‌سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو
    درود بر ماسترو رحیمی عزیز
    خیلی جذابه برای من که قبل از سفارش میان اینجا و این مقالات رو میخونم
    این سیگار خیلی توجه منو به خودش جلب کرده امروز سفارشش میدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *