سیگاربرگ تورنابوونی افیناتو

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ تورنابوونی افیناتو

سیگاربرگ تورنابوونی افیناتو: سیگاری برآمده از شور و شوق منطقه توسکانی برای زمین و میوه‌های آن، است. طبق سنت دیرینه منحصراً از چوب بلوط کنتاکی پخته شده در آتش در عمل آوری آن استفاده شده است. این سیگار با لایه پرکننده بلند (توتون کامل) توسط سیگارسازان متخصص که وظیفه پیچیدن این سیگار را بر عهده دارند کاملاً دستی و بدون استفاده از ابزار ماشینی ساخته شده است.

Mastro Tornabuoni Affinato برای یادآوری روح زیبای سنت توسکانی تولید  شده است.

یک سیگار عالی با کیفیت بالا و فوق‌العاده متعادل  که اسموکی قوی و گیرا ارائه می‌دهد. به لطف استفاده از برگ‌های تنباکو که قبلاً در بشکه‌های بلوط تخمیر شده‌اند، که قبلاً برای تولید سیگارهای پیری چیانتی استفاده می‌شد، کیفیتی بی‌نظیری دارند.

سیگاری است که به خاص‌ترین دوستداران تنباکوی کنتاکی تقدیم شده است.

نقاط قوت سیگار:

تولید و فرآوری شده در توسکانی: متشکل از ۱۰۰٪ تنباکوی کنتاکی ایتالیایی و انجام تمام مراحل پردازش و ساخت در توسکانی بدون جابجایی هیچ بخشی از فرآیند تولید آن.

رطوبت نسبی توصیه شده ۶۰%: برای لذت بردن بهتر، سیگار برگ Nazionale  باید در رطوبت نسبی بیش از ۶۰٪ نگهداری شود.

تولید کاملا دستی: فقط سیگارسازهای متخصص وظیفه پیچیدن این سیگار را به صورت کاملا دستی و بدون استفاده از ابزار ماشینی بر عهده دارند.

عمل آوری و پروسه کهنه شدن ۱۲ ماهه: همه سیگارهای Mastro Tornabuoni  حداقل ۱۲ ماه به طور طبیعی قبل از خروج از کارخانه‌های تولیدی برای عرضه به بازار کهنه می‌شوند.

شرکت سیگار توسکانا سیگار برگ Compagnia Toscana Cigari (CTS) محصولات جدیدی هستند اما ریشه در تاریخ بسیار عمیق‌تر از هر سیگار ایتالیایی دیگر دارد. در واقع، از Sansepolcro بود که کشت تنباکو در ایتالیا در نیمه دوم قرن شانزدهم آغاز شد.

بیشتر بخوانید:  بازار سیگار جیمز جی فاکس

Compagnia Toscana Cigari  یک شرکت مستقل است که پس از پنج سال اختصاص به توسعه پروژه، فعالیت تولید سیگاربرگ را بر عهده گرفت به منظور تولید  واریته‌های جدید توتون در مزرعه و نوسازی و تهیه تجهیزات لازم. در سال ۲۰۱۵، آنها شروع به بازاریابی سیگارهای: Mastro Tornabuoni Scorciato و چند ماه بعد:Mastro Tornabuoni Long  کردند.

 

Mastro TOR NA BUONI Affinato

Fatto totalmente a mano dalle nostre sigaraie unicamente con tabacco nero della Valtiberina, il nostro Kentucky curato a fuoco, il Mastro Tornabuoni

Affinato nasce per esaltare l’anima elegante della tradizione toscana.

COMPAGNIA TOSCANA

SIGARI

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

 

سیگاربرگ تورنابوونی افیناتو

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ تورنابوونی افیناتو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *