معرفی توتون plum pudding

در این مقاله می خوانید :

توتون plum pudding

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ، توتون های تولید شده در آمریکا در سال ۲۰۰۷ تا کنون از خانواده توتون های سبک انگلیش / بالکان .
شاید بتوان آن را شاهکاری در بین دیگر محصولان مشابه در میان تولیدات آمریکایی دانست که توسط :
Joe Lankford
از اساتید تهیه و تولید توتون در کمپانی :
Sutliff
تهیه شده و تحت نام برند :
Seattle Pipe Club
روانه بازار مصرف شده است .
جالب است بدانید که از طرف دوستداران این توتون به آن لقب :
Nirvana
داده شده است .
برای درک این مفهموم این موضوع بهتر است که تحقیقی در مورد معنی این لقب داشته باشید .
ترکیبی بی نظیر از لاتاکیای قبرسی ، مجموعه ای از انواع توتون های ترکیش / اورینتال ، دست چینی از بهترین های خانواده ویرجینیا با همراهی مرغوب ترین نوع پریک و با حضور بلک کوندیش انحصاری کمپانی ، محصول بی نظیری برای دوست داران توتون های سبک انگلیش ارائه داده است .

دنیایی از عطر و مزه و روایح مختلف

طعم و مزه چوبی ، دودی ، باربیکیویی بهمراه شیرینی و ملاحتی خاص و تند و تیزی و ادویه ای در کنار مزه های علفی و خاکی .
ترکیبی از توتون های خالص و مرغوب که هر یک به تنهایی برای داشتن یک محصول با کیفیت می توانند کافی باشند و در اینجا در کنار هم در چالشی بی پایان برای به نمایش گذاشتن خود در میان سایر رقبا از ابتدا تا انتها ، به سر می برند .
توتونی با طعم و مزه ای قوی و گیرایی مناسب که شاید برای استفاده هر روزه مناسب نباشد گرچه هستند کسانی که با بازکردن درب قوطی آن تا تمام نشدن آخرین تکه از این شاهکار ، نتوانستند آن را کنار بگذارند .
این محصول بصورت کیک ارائه شده است ، ترکیبی از تکه های ریز و درشت انواع توتون تشکیل دهنده آن که در کنار هم متراکم شده اند .
برای بارگذاری این توتون پیشنهاد می شود ابتدا آن را به تکه های کوچک تر خرد کنید ، هوادهی لازم را انجام دهید و سپس به یکی از روش های بارگذاری که پیشنهاد ما روش یه مرحله ای است ، طوری بارگذاری کنید که تکه های درشت تر در پایین و تکه های کوچک تر و ریزتر در بالا قرار گیرند و همچنین تراکم مناسب بعد از بارگذاری رعایت شده باشد بطوریکه خاصیت ارتجاعی حجم توتونی که در داخل آتشگاه بارگذاری شده است هنگامی که با تمپر بر روی سطح آن فشار وارد می شود ، حفظ شده باشد .
بسیار آرام و ملایم اسموک داشته باشید و سعی کنید در آرامش کامل نهایت لذت را از این محصول بی نظیر ، ببرید .

بیشتر بخوانید:  تجارت جهانی؛دنیای پیپ و توتون

معرفی توتون plum pudding

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *