ساخت اولین سیگار برگ در ایران

در این مقاله می خوانید :

و سرانجام رویا به واقعیت تبدیل شد !!!

بعد از گذشت زمانی طولانی در حدود ۸ سال ، پروسه تحقیق و کسب تجربه و تهیه امکانات و مواد اولیه لازم ، بالاخره اولین سیگار برگ دست پیچ شده Handrolled در ایران توسط انجمن پاسارگاد تاباک به مدیریت جناب آقای رحیمی ( ماسترو رحیمی ) تهیه شده از بهترین برگ های توتون کوبایی ، رونمایی و روانه بازار مصرف شد .
سیگاری از خانواده سیگار های Parejo با فرمت Corona .می توان آن را بسان بچه شیری دانست ! که هم ظاهری مهربان و کوچک و دلفریب دارد و هم در عین حال درونی غرّان که نشان از شیر ژیان نهفته در آن دارد .سیگاری است مناسب تمام سلیقه ها !
هم مناسب افرادی که تازه به دنیای سیگارهای کوبایی وارد شده اند که می توانند با انتخاب این سیگار با کیفیت و سطح بالای سیگاری های کوبایی آشنا شوند !
و هم مناسب کهنه کاران این وادی ! که با انتخاب این سیگار دنیای آشنای سیگار های کوبایی با ویژگی های خاص خود ، برایشان تکرار می شود و لحظات لذت بخشی را با اسموک این سیگار تجربه خواهند کرد .
دارای قدرت و قوام و گیرایی مناسب با طعم و عطری شیرین و قندی همراه با ترکیبی از کاکائو و قهوه و بوی نمناک خاک که شما را به دنیای کودکی و بوی حیاط آب پاشی شده بعد از ظهر خانه پدری می اندازد !!!
البته این پروفایل طعمی برای دوستان حرفه ای و آشنا با روش ها و متدهای کشیدن سیگار و همچنین مطلع از دنیای توتون قابل درک و احساس است و خب برای دوستان تازه کار و کسانی که صرفا جهت داشتن تجربه مصرف سیگار برگ بدون ریزه کاری مربوط به آن وارد این دنیا شده اند ، طعمی خاکی با کمی تندی و تلخی خاص سیگارهای کوبایی بهمراه مقدار زیادی نیکوتین دریافت خواهد شد .دارای سایز و فرمتی مناسب که هم طرف داران سیگار های بزرگ را راضی نگه میدارد و هم مناسب کسانی است که سیگار های کوچک می پسندند .
نکته جالب در اینجاست که این سیگار ، جزء آن دسته از سیگارهایی است که جهت ساخت آن برگ های توتون علاوه بر گذراندن پروسه کهنه شدن در کارخانه مادر ، در کشور کوبا ، بعد از تهیه و ساخت آن در ایران نیز ، چند سالی در محیط و شرایط مناسب ، نگهداری و کهنه شده اند که این امر باعث بالا رفتن کیفیت این محصول شده است و بعنوان سیگاری ارزنده و در شان یک ایرانی روانه بازار مصرف شده .
به دلیل تراکم بالای این سیگار شاید نیاز به اسموکی با فشار بیشتر و یا استفاده از متد های خاص جهت ایجاد مسیر هوایی مناسب ، باشد .
مناسب جهت مدت زمانی در حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه اسموک .
سازنده : دست پیچ تهیه شده در ایران:
طول : ۱۲۹ میلی متر
وزن : ۸/۴۶ گرم
رینگ گیج : ۴۲
فرمت : کرونا

نحوه تولید سیگار برگ

سیگاربرگ ایرانی شماره ۷

چهار سیگار ضخیم لوکس و دو مینی سیگار لیمیتد ادیشن با جعبه چوبی توسط ماسترو رحیمی محدود عرضه شده بود
حال سیگاربرگی اقتصادی عرضه و در دسترس شماست
و باز هم محصولی دیگر از مجموعه پاسارگاد تاباک ماسترو رحیمی در زمینه تولید سیگار محدود و این بار ارائه متفاوت .

سیگاری تولید شده در فرم و ظاهری متفاوت با سیگار های مرسوم در بازار با استفاده از برگ های توتونی متفاوت از آنچه به طور معمول در ساخت سیگار از آنها استفاده می شود ، روشی متفاوت جهت عمل آوری و آماده سازی این برگ‌های توتون ، تمام این تفاوت‌ها منجر به تولید و ارائه سیگاری جدید از مجموعه پاسارگاد تاباک شده است .

بیشتر بخوانید:  ایالات مهم تولید تنباکو در آمریکا

این سیگار از برگهای توتون کنتاکی ، رشد و پرورش یافته در مناطق کنتاکی و تنسی تهیه شده است که به روش Dark Fired Curing عمل آوری شده اند که این روش عمل آوری به توتون طعمی قوی و گیرا می بخشد .

این سیگار همانند نمونه های مشابه خود در سطح بازار مصرف جهانی ، سیگاری تهیه شده از ۱۰۰٪ توتون کنتاکی میباشد پس در نتیجه تمام لایه های این سیگار یعنی لایه های بیرونی ، میانی و درونی با استفاده از توتونهای کنتاکی تهیه شده است .

لایه بیرونی آن از نوع Kentucky Maduro می باشد .

پروفایل طعمی این سیگار ترکیبی از طعم های : چوبی ، خاکی ، دودی و میوه‌ای به همراه یک شیرینی ملیح و دلچسب می باشد که از همان لحظه اولی که لبان شما بر روی سیگار قرار می‌گیرد تا انتهای اسموک ، این شیرینی شما را همراهی خواهد کرد ، پس اگر دوستدار سیگارهایی با طعم و مزه شیرین و در عین حال گیرا و قوی هستید ، حتما این سیگار را به شما پیشنهاد می کنیم .

یکی از ویژگی‌های این سیگار ظاهری زمخت و ناهموار و به اصطلاح رستیک آن است که خود باعث جلب توجه اطرافیان خواهد شد .

ویژگی دیگر آن این است که برای سادگی و سهولت و راحتی مصرف کننده و همچنین صرفه‌جویی در وقت برای دوستداران سیگاری که زمان کافی جهت کات کردن سیگار را ندارند ، تمام سیگار ها به صورت V Cut برش داده شده‌اند و آماده مصرف می باشند ، پس نگرانی بابت صرف وقت برای کات کردن سیگار و یا اشتباه در کات کردن سیگار و از دست دادن کیفیت اسموک را نخواهید داشت .

ساخت : پیچیده شده در ایران
فرمت : Parejo
طول : ۴.۵ اینچ
رینگ گیج : ۳۴

cigar irani

سیگاربرگ ده نخی مینی لیمیتد ادیشن

سیگاربرگ ده نخی مینی لیمیتد ادیشن تولید محدود
ماسترو رحیمی
در جعبه نفیس چوبی معطر
Mastro Rahimi
Limited edition
۱۰ small cigars

برای اولین بار در ایران اول سپتامبر ۲۰۲۰ تولید و عرضه شد .

cigar irani 2

First Iranian Handrolled cigar 100 % cuban Tobacco :

از سری تولیدات اولین سیگاربرگ دست پیچ ایرانی با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی
تولید بسیار محدود
توسط ماسترو رحیمی
Limited edition
Mastro Rahimi
به افتخار ۱۱۵۷

sigar 1157

ارائه ای دیگر از سری تولیدات سیگار برگ پاسارگادتاباک در فرمت :Corona

محصولی ارزنده در فرمت : Corona تهیه شده از برگ های مرغوب کوبایی متعلق به منطقه : Vuelta Abajo بهشت برگ های توتون سیگار در دنیا .لازم به ذکر است که برگهای استفاده شده در این سیگار ، حداقل به مدت ۱۰ سال پس از برداشت ، کهنه و تخمیر شده اند و بعد از ورود به ایران برای مدتی تا قبل از تبدیل شدن به سیگار در شرایط مناسب نگهداری شده‌اند سپس جهت استفاده در تهیه این محصول که الحق سیگاری با کیفیت و برازنده سلیقه و ذائقه ایرانی است مورد استفاده قرار گرفته اند .سیگار های تولید شده نیز قبل از ارائه به بازار مصرف حداقل به مدت سه سال در شرایط مناسب نگهداری و کهنه شده‌اند پس شما با سیگاری ارزشمند که از برگهای کهنه شده توتون تهیه شده و سپس به مدت سه سال بعد از تبدیل شدن به سیگار نیز کهنه شده است ، روبه‌رو هستید .محصولی بسیار ارزشمند و با کیفیتی در سطح جهانی .سیگاری است که هر آنچه در وجود خود نهفته دارد در طبق اخلاص به مصرف کننده ارائه می کند .
با ساختار و تراکم و مسیر عبور هوایی مناسب با گیرایی و طعم ملایم و مملو از طعم های خاکی و زمینی که یادآور سیگارهای با کیفیت کوبایی و ویژگی خاص آن ها می باشد .
دارای لایه بیرونی با طیف رنگی برنزه و رگه های زیبا روی آن با بافتی نرم و مخملی و روغنی می باشد .
در حالت خاموش دارای پروفایل عطری ، چای و چوب سدار و نت های زمینی و خاکی است .در ابتدای اسموک شاهد طعم های چوبی ، ادویه ای ، چای و نوت های چرمی هستید و در ادامه مسیر اسموک شاهد افزایش گیرایی سیگار و همچنین قوی‌تر شدن طعم های موجود در آن می باشید .نتهای ادویه ای و چوبی حضور پررنگ تری خواهند داشت .با نزدیک شدن به انتهای اسموک اگر از تکنیک :Retrohale بهره ببرید ، شاهد نقش‌آفرینی نت های آجیلی در کنار دیگر طعم های تشکیل‌دهنده پروفایل کلی سیگار خواهید بود .سیگاری است ملایم و باکیفیت که می تواند گزینه مناسبی برای وعده صبحگاهی به همراه یک صبحانه دلچسب در روزهای پاییزی سال برای شروع یک روز پر انرژی ، برای شما باشد .
لازم به ذکر است این سری از محصولات به صورت لیمیتد در تعداد محدود و به افتخار : ۱۱۵۷ در مجموعه پاسارگادتاباک تهیه ، تولید و روانه بازار مصرف شده است .
ساخت : دست پیچ ایران ( تهیه شده از برگ های ۱۰۰٪ کوبایی )
فرمت : Corona
وزن : ۹.۲۹ گرم
طول : ۱۴۲ میلی متر
رینگ گیج : ۴۲

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ Romeo Y Julieta Cedros De Luxe No.3 | کوبایی

sigar 1157

اولین سیگاربرگ چرچیل دست پیچ ایرانی با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی

:Pasargadtabac Churchill

عضو جدیدی از سیگار های تهیه شده توسط مجموعه پاسارگاد تاباک و این بار در سایزی بزرگ تر و از خانواده چرچیل ها .همانند عضو قبلی این سری تولیدات مجموعه ، تماما دست پیچ و از برگ های سیگار کوبایی تهیه شده است .سیگاری مناسب برای اوقات عصر و یا شاید شب هنگام که توصیه می شود بعد از مصرف یک وعده غذایی سبک و دلچسب و بهمراه یک نوشیدنی گوارا ، مصرف شود .با تراکم و انسجام و بافتی بسیار مناسب و کلاهکی که بطور کاملا استادانه پیچیده شده و نگرانی در مورد پارگی احتمالی در هنگام کات کردن سیگار را بطور کامل از بین برده است .طعمی خالص و بدون رطوبت که نشان از کهنه بودن برگ های استفاده شده در تولید این سیگار دارد .توجه داشته باشید که این سیگار از سری تولیداتی است که هم برگ های مورد استفاده در تولید آن کهنه شده است و هم خود سیگار بعد از تولید برای مدتی در مجموعه پاسارگاد ، نگهداری و کهنه شده است تا به بهترین کیفیت ممکن جهت مصرف ، برسد .پروفایل طعمی و مزه این سیگار را می توان به اینگونه توصیف کرد :
در اولین موج دریافتی در هنگام اسموک ، شاهد طعم و مزه ای از شکلات گرم و با کمی دقت و وسواس شاید از نوع سوئیسی آن بهمراه رگه ای از دان قهوه اسپرسویی و آنهم با سبک و استایل ایتالیایی ، خواهید بود .در طول مسیر ، وجود طعمی عسلی را در کنار سایر مزه ها شاهد خواهید بود که کاملا مشهود و محسوس است .طعم کهنگی مناسب برگ های استفاده شده در تولید این سیگار در هنگام اسموک آن ، برای دوستداران سیگارهای کوبایی ، کاملا قابل درک و لذت بخش ، می باشد .
توجه داشته باشید که این سیگار با توجه به سایز و اندازه و کیفیت بالای برگ های استفاده شده در تولید آن ، مناسب افرادی است که تجربه بیشتری از دنیای سیگارهای خاص کوبایی دارند و می توانند از لحظه لحظه اسموک این سیگار نهایت لذت را برده و درک کامل و درستی از آن داشته باشند .دارای لایه رپر کلورادویی با رنگی تیره با میزان روعن مناسب که درخشندگی مناسب و خاصی به ظاهر این سیگار بخشیده است که از ابتدا تا انتهای این سیگار کاملا یکدست ، سطح خارجی آن را همانند مادری مهربان ، در آغوش گرفته است و طعم و مزه خاص و منحصر بفرد این سیگار را مدیون وجود این لایه با کیفیت و زیبا ، هستیم .
ساخت : دست پیچ ایران از برگ های ۱۰۰ ٪ کوبایی
طول : ۷ اینچ
وزن : ۱۵ گرم
رینگ گیج : ۴۷
گیرایی : متوسط به بالا

بیشتر بخوانید:  15 سیگار برگ کوبایی برتر

a3

First Iranian Handrolled cigar 100 % cuban Tobacco:

ارائه ای دیگر از سری تولیدات سیگار برگ در مجموعه پاسارگادتاباک ، محصولی ارزنده در فرمت Corona تهیه شده از برگ های مرغوب کوبایی متعلق به منطقه  Vuelta Abajo بهشت برگ های توتون سیگار در دنیا .
لازم به ذکر است که برگهای استفاده شده در این سیگار ، حداقل به مدت ۱۰ سال پس از برداشت ، کهنه و تخمیر شده اند و بعد از ورود به ایران برای مدتی تا قبل از تبدیل شدن به سیگار در شرایط مناسب نگهداری شده‌اند سپس جهت استفاده در تهیه این محصول که الحق سیگاری با کیفیت و برازنده سلیقه و ذائقه ایرانی است مورد استفاده قرار گرفته اند .
سیگار های تولید شده نیز قبل از ارائه به بازار مصرف حداقل به مدت سه سال در شرایط مناسب نگهداری و کهنه شده‌اند پس شما با سیگاری ارزشمند که از برگهای کهنه شده توتون تهیه شده و سپس به مدت سه سال بعد از تبدیل شدن به سیگار نیز کهنه شده است ، روبه‌رو هستید . محصولی بسیار ارزشمند و با کیفیتی در سطح جهانی .سیگاری است که هر آنچه در وجود خود نهفته دارد در طبق اخلاص به مصرف کننده ارائه می کند .با ساختار و تراکم و مسیر عبور هوایی مناسب با گیرایی و طعم ملایم و مملو از طعم های خاکی و زمینی که یادآور سیگارهای با کیفیت کوبایی و ویژگی خاص آن ها می باشد .دارای لایه بیرونی با طیف رنگی برنزه و رگه های زیبا روی آن با بافتی نرم و مخملی و روغنی می باشد .
در حالت خاموش دارای پروفایل عطری ، چای و چوب سدار و نت های زمینی و خاکی است .در ابتدای اسموک شاهد طعم های چوبی ، ادویه ای ، چای و نوت های چرمی هستید و در ادامه مسیر اسموک شاهد افزایش گیرایی سیگار و همچنین قوی‌تر شدن طعم های موجود در آن می باشید .نتهای ادویه ای و چوبی حضور پررنگ تری خواهند داشت .با نزدیک شدن به انتهای اسموک اگر از تکنیک Retrohale بهره ببرید ، شاهد نقش‌آفرینی نت های آجیلی در کنار دیگر طعم های تشکیل‌دهنده پروفایل کلی سیگار خواهید بود .سیگاری است ملایم و باکیفیت که می تواند گزینه مناسبی برای وعده صبحگاهی به همراه یک صبحانه دلچسب در روزهای پاییزی سال برای شروع یک روز پر انرژی ، برای شما باشد .
( لازم به ذکر است این سری از محصولات به صورت لیمیتد در تعداد محدود و به افتخار #۱۱۵۷ در مجموعه پاسارگادتاباک تهیه ، تولید و روانه بازار مصرف شده است . )

ساخت : دست پیچ ایران ( تهیه شده از برگ های ۱۰۰٪ کوبایی )
فرمت : Corona
وزن : ۹.۲۹ گرم
طول : ۱۴۲ میلی متر
رینگ گیج : ۴۲
از سری تولیدات اولین سیگاربرگ دست پیچ ایرانی با ۱۰۰ درصد برگ کوبایی
تولید بسیار محدود توسط ماسترو رحیمی

سیگاربرگ ده نخی مینی لیمیتد ادیشن :

سیگاربرگ ده نخی مینی لیمیتد ادیشن

تولید محدود ماسترو رحیمی

در جعبه نفیس چوبی

معطر

برای اولین بار در ایران اول سپتامبر ۲۰۲۰ تولید و عرضه شد

Limited edition /10 small cigars

cigarbarg irani21

گالری تصاویر

4 1 4ll cigarbarg irani3 cigarbarg irani4 cigarbarg irani5 cigarbarg irani6 cigarbarg irani8 cigarbarg irani10 cigarbarg irani12 cigarbarg irani13  cigarbarg irani17 cigarbarg irani18 cigarbarg irani19 cigarbarg irani20

cigarbarg-irani19

5 دیدگاه دربارهٔ «ساخت اولین سیگار برگ در ایران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *