نگهدارنده سیگار برگ | Cigar Nubber

در این مقاله می خوانید :

نگهدارنده سیگار برگ یا سیگار برگ دَگِر معرف معروف به خنجر سیگار برگ که قسمت انتهای سیگار برگ داخل می‌شود تا بتوانید سیگار برگ را تا انتها بکشید.

نگهدارنده سیگار برگ وسیله‌ای کوچک است که به سیگاری‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به نگه‌داشتن مستقیم سیگار ، از اسموک سیگار خود لذت ببرند. یک وسیله جانبی مفید که برای کمک به سیگاری‌ها طراحی شده است تا به انتهای سیگار که به آن «ناب» :Nub می‌گویند ، آسیب نرسانند .ناب قسمتی از سیگار است که پس از کشیدن بیشتر سیگار توسط فرد سیگاری باقی می ماند .

این ابزار معمولاً از فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته می شود و به گونه ای طراحی شده است که جمع و جور و آسان برای استفاده باشد . معمولاً شامل یک گیره کوچک است که سیگار را در جای خود نگه می دارد و یک دسته که فرد سیگاری می تواند برای نگه داشتن ابزار آن را در دست بگیرد .

سیگار دگر یا خنجر اسم برند هست که نابر هم تولید میکند

خرید سیگار برگ دگر ساخت ماسترو رحیمی

مزیت اصلی نگهدارنده سیگار برگ :

استفاده از این ابزار سیگار برگ این است که از سوختن انگشتان یا لب های فرد سیگاری در زمانی که سیگار خیلی کوتاه می شود جلوگیری می کند . این ابزار همچنین به روشن نگه داشتن سیگار کمک می کند ، زیرا فرد سیگاری مجبور نباشد دائماً سیگار را در هنگام اسموک آن دوباره روشن کند .

یکی دیگر از مزایای استفاده از این ابزار سیگار برگ این است که می تواند به افزایش طعم سیگار کمک کند . وقتی سیگار را مستقیماً در دست بگیرید ، روغن‌های روی سطح پوست می‌توانند با روغن‌های تنباکو مخلوط شوند که این امر می‌تواند بر طعم سیگار تأثیر بگذارد .

بیشتر بخوانید:  هفت باور غلط درباره مصرف سیگارت

با استفاده از این ابزار ، فرد سیگاری می تواند از این موضوع جلوگیری کند و از طعم کامل سیگار لذت ببرد .

نحوه استفاده از نگهدارنده سیگار برگ :

برای استفاده از این ابزار ، فرد سیگاری به سادگی سیگار را داخل ابزار می‌بندد و سپس ابزار را در دست می‌گیرد . ابزار باید طوری قرار گیرد که انتهای سیگار درست خارج از گیره باشد . سپس فرد سیگاری می تواند سیگار را روشن کند و از کشیدن آن بدون نیاز به نگه داشتن مستقیم سیگار در بین انگشتان خود ، لذت ببرد .

بطور خلاصه این ابزار یک وسیله جانبی مفید برای هر فرد سیگاری است . به جلوگیری از سوزاندن انگشتان یا لب های فرد سیگاری کمک می کند ، طعم سیگار را افزایش می دهد و سیگار را روشن نگه می دارد . چه یک سیگاری باتجربه باشید و چه مبتدی ، این ابزار یک وسیله جانبی ضروری برای هر کسی است که از سیگار کشیدن لذت می برد .

 

نگهدارنده سیگار برگ | Cigar Nubber

1 دیدگاه دربارهٔ «نگهدارنده سیگار برگ | Cigar Nubber»

  1. من دیدم یکی از دوستان انتهای سیگار برگش رو خورد کرد و درون پیپش اسموک کرد. میخواستم از شما بپرسم آیا این کار حرفه ای هستش یا چیپ هستش؟ ممنون میشم اهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *