تاریخچه برند پیپ بیگ بن | Big Ben

در این مقاله می خوانید :

تاریخچه برند بیگ بن

پیپ های بیگ بنگ دارای تاریخچه‌ قدیمی هستند که به اوایل قرن بیستم باز می گردد که در طول این سالها به یکی از معروف ترین و شناخته ترین برند های دنیای پیپ تبدیل شده است و نسل هاست که مورد استفاده علاقه مندان به پیپ بوده است .

منشا پیدایش پیپ های Big Ben را می توان در سال ۱۹۱۹ جستجو کرد زمانی که یک پیپ ساز هلندی به نام Ben Wiener شرکت را تاسیس کرد که در آن زمان به دلیل مهارت و تخصص در زمینه ساخت پیپ های با کیفیت و استثنایی خود شهرت داشت و به سرعت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پی در اروپا به شهرت رسید .

در سال‌های اولیه پیپ های بیگ بن با ترکیبی منحصر به فرد از برایر و مرشام ساخته می شدند و هرکدام منحصربه‌فرد بودند که نشان دهنده سبک و استایل سازنده آن پیپ بود .

در دهه ۱۹۳۰ پیپ های بیگ بن در ایالات متحده آمریکا رواج پیدا کرد جایی که توسط شرکتی به نام J . Alan Pipes وارد می‌شد .

این شرکت پتانسیل بالای نهفته در تولیدات این بزتد را درک کرد و شروع به توزیع آنها در بین علاقمندان دنیای پیپ در سراسر جهان و از جمله ایالات متحده آمریکا کرد .

در طول جنگ جهانی دوم پیپ های بیگ بن همچنان در بین علاقمندان محبوب بودند اما تولید تحت تاثیر جنگ قرار گرفته بود با این وجود همچنان به دلیل کیفیت و مهارت به کار رفته شده در ساخت آنها شناخته می شد و مورد توجه علاقمندان به پیپ بود .

بیشتر بخوانید:  پیپ کاوالیر

در سال های پس از جنگ های بیگ بن به تکامل و توسعه خود ادامه داد ، این شرکت طرح ها ، رنگ ها و متریال جدیدی را در ساخت محصولات خود به کار برد تا علاقمندان راحت تر پیپ بیگ بن متناسب با سلیقه خود را انتخاب کند .

در دهه ۱۹۶۰ بیگ بن خط تولید پیپ های معروف Ben Wade را معرفی کرد که به سرعت به یکی از محبوب ترین های این برند در جهان تبدیل شد .

امروزه پیپ های بیگ بن ، هنوز هم یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیاست و علاقمندان در همه جا از آن لذت می برند .

این شرکت به نوآوری و تکامل خود ادامه داده و خطوط جدیدی از پیپ ها و لوازم جانبی را معرفی کرده و به تولید پیپ های با کیفیت و دستساز ادامه داده است تا همه سلایق را پوشش دهد .

پیپ های بیگ بن دارای تاریخچه غنی هستند که به اوایل قرن بیستم باز می گردد ، بیگ بن از منشا خود به عنوان یک تولید کننده پیپ هلندی با مطرح شدن آن در ایالات متحده و محبوبیت جهانی امروزه ، یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند ها در دنیای پیپ بوده است .

چه یک پیپ کش با تجربه باشید و چه تازه کار ، می‌توانید به بیگ بن اعتماد کنید تا پیپ با کیفیتی را به شما ارائه دهد و بتوانید سال ها از اسموک آن لذت ببرید .

معرفی محصولات برند بیگ بن

در
Estate Pipes

که ماسترو رحیمی فراهم کردند

محصولاتی از  پیپ بیگ بن موجود است.

بیشتر بخوانید:  پیپ ماسترو ژپتو

تاریخچه برند پیپ بیگ بن | Big Ben

تاریخچه برند بیگ بن | Big Ben

تاریخچه برند بیگ بن | Big Ben

1 دیدگاه دربارهٔ «تاریخچه برند پیپ بیگ بن | Big Ben»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *