بهترین وسیله استعمال توتون پیپ چیست؟

در این مقاله می خوانید :

بهترین وسیله استعمال توتون پیپ چیست؟

در کل دسته ۵ پیپ جهت استعمال توتون پیپ وجود دارد. پیپ بریر یا چوبی، پیپ کالاباش، پیپ آهنی، پیپ مرشام و پیپ کورن کاب. پیپ های چوبی که در حقیقت از ریشه چوب ساخته شده و بسته به نوع ریشه از نظر کیفیتی طبقه بندی می شوند. پیپ کالاباش که بدنه آن از چوب و آتشگاه آن معمولا از سنگ مرشام است. پیپ آهنی که نوع مرغوب آنها با بدنه آهنی و آتشگاه آنها چوبی می باشد.


پیپ کورن کاب که از ذرت ساخته می شود، جالب است بدانید که مارک تواین از این پیپ استفاده می کرده است، شخصیت کارتونی پاپای هم از این نوع پیپ که در حقیقت خیلی هم ارزان قیمت است استفاده می کند. پیپ مرشام که از سنگ مرشام ساخته می شود که فقط در مرکز ترکیه یافت می شود.
در بین اینها بهترین و فراگیر تر پیپ های چوبی و مرشام هستند. پیپ چوبی و مرشام دو فرق اساسی در استفاده دارند. هنگام استفاده از پیپ های چوبی توتون به تدریج به بدنه پیپ چسبیده و امکان جدا کردن توتون سوخته به مرور زمان از بین میرود و بوی توتون سوخته تا مدتها در پیپ به جا می ماند که برای بسیار از مصرف کنندگان پیپ چندان خوشایند نمی باشد ولی پیپ های مرشام که در حقیقت سنگی هستند و کاملا قابل شستشو امکان بهتری به شما داده تا کاملا تمیز شوند به گونه ای که شما میتوانید پیپ مرشام خود را با الکل ضدعفونی نموده و پس از خشک شدن استفاده کنید…

بیشتر بخوانید:  آناتومی پیپ
بهترین وسیله استعمال توتون پیپ چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =