تنباکوی آراپاریکا Araparica Tobacco

در این مقاله می خوانید :

تنباکوی آراپاریکا Araparica Tobacco

تنباکوی آراپاریکا: از زمان انقلاب کاسترو در کوبا، سیگارسازها و تولیدکنندگان تنباکو به دنبال زمین‌های جدیدی بوده‌اند تا برگ‌های تنباکوی ارزشمند را در آن رشد و پرورش دهند. از جمله مکان‌هایی که در ابتدا توسط مهاجران کوبایی پیدا شد، نیکاراگوئه، جمهوری دومینیکن و هندوراس بودند. با توسعه مزارع در آنجا، پرورش دهندگان به دنبال فرصت‌های دیگر و منابع دیگر تنباکوی سیگار بودند. بخشی از انگیزه انجام این کاوش، کاهش هزینه رشد بود، اما فرصت‌های جدید جذابیت خود را داشت. به همین دلیل است که امروزه ما تنباکوی عالی اکوادور را در بسیاری از سیگارها داریم. در میان آخرین کشورهای محبوب مبدا، اگرچه به سختی جدید است، برزیل است. به ویژه، لفاف آراپیراکا برزیلی.

تنباکو آراپیراکا چیست؟

آراپیراکا یک تنباکوی تیره و روغنی است که در برزیل رشد می‌کند و بیشتر برای لایه لفاف سیگار استفاده می‌شود. برزیل عمدتاً سه نوع تنباکو برای فیلر تولید می‌کند. دو نوع دیگر عمدتاً برای برگ لفاف کشت می‌شوند و تنباکو آراپیراکا یکی از آن‌ها است.

گونه‌ای است که در اطراف شهر آراپیراکا در ایالت آلاگواس برزیل، در ساحل اقیانوس اطلس در شمال شرقی این کشور بزرگ رشد کرده است. (بعضی از آنها اکنون در اکوادور رشد می کنند).

آراپیراکا خود در داخل کشور است و دارای خاک بسیار حاصلخیز است که از اواسط قرن نوزدهم غلات رشد کرده است و کاساوا محصول شاخص آن است. در اواخر قرن نوزدهم تنباکو در آنجا کاشته شد. حدود ۵۰ سال طول کشید تا فرهنگ پایدار کشت تنباکو ایجاد شود. امروزه شهر آراپیراکا به عنوان “پایتخت تنباکوی برزیل” شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:  معرفی توتون Three Nuns

روزهای اولیه آراپیراکای برزیلی

در میان اولین کسانی که از تنباکوهای برزیلی از جمله آراپیراکا استفاده کردند، تبعیدیان کوبایی بودند. آراپیراکای برزیلی و سایر پرکننده های برزیلی به طور گسترده در سیگارهای ساخته شده در اوایل دهه ۱۹۶۰ در جزایر قناری استفاده شد. تنباکوهای برزیلی و دومینیکن برای ساختن ترکیب خوش طعمی که توسط استادان سیگار کوبایی تازه نقل مکان شده ترجیح داده شد، ترکیب شدند.

لفاف آراپیراکا برزیلی

در حالی که برخی از تنباکوی آراپیراکا به عنوان پرکننده بلند استفاده می‌شود، برنده واقعی، برگ لفاف آراپیراکا برزیلی است. بسیاری از لفاف‌های آراپیراکا آن سیگارهای اولیه ساخته شده توسط مهاجران کوبایی را پوشانده بودند.

امروزه آراپیراکا تقریباً منحصراً به عنوان لفاف استفاده می‌شود. یک برگ تنباکوی رشد یافته در خورشید است که در برخی موارد از قهوه‌ای تیره تا بسیار تیره می‌شود و شبیه یک مادورو بسیار تیره به نظر می‌رسد. جالب اینجاست که برگ تیره یک خاکستر سفید قابل توجه تولید می‌کند.

نمونه سیگارهای تولید شده با استفاده از تنباکوی آراپیراکا برزیلی

از جمله اولین تولیدکنندگان سیگار که به طور آشکار تنباکوی برزیلی را در سیگارهای خود به فروش رساند، CAO بود. CAO Brazilia در هندوراس ساخته شده است، اما یک لفاف فوق‌العاده تیره آراپیراکا برزیلی را در اطراف ترکیبی از پرکننده‌های نیکاراگوئه دارد.

سامبا، یک تروپدو با ابعاد ۶.۲۵ در ۵۴، اندازه خوبی برای امتحان کردن و لذت بردن از ترکیب متوسط ​​ادویه و خاکی بودن این سیگار است. همچنین مقداری شیرینی و نت‌های شیرین بیان و چرم را خواهید یافت.

Nicaraguan brick house Toro Maduro با ابعاد ۶ در ۵۲، یک سیگاربرگ تیره و دندانه دار برزیلی با لفاف آراپیراکا بسیار مقرون به صرفه است. بدن متوسطی دارد و نت‌هایی از کهور، سدر، چرم و فلفل را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ دیویدوف اسکوریو روبوستو توبوس

Villiger شرکتی است که مدت‌ها با تنباکوهای برزیلی کار کرده است. در میان پیشنهادات جدیدتر Villiger Do Brasil Maduro  Toro با ابعاد ۶ در ۵۰، جعبه ۲۰ عددی حدود ۱۰۹ دلار است. یک پورو برزیلی کمیاب است که قدرت و گیرایی متوسطی دارد. طعم قوی کراکر گراهام، قهوه با نت‌های نان تست زمین و کهور وجود دارد. سیگاری به شدت با کیفیت.

شما می‌توانید برای تهیه انواع توتون به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگادتاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

تنباکوی آراپاریکا Araparica Tobacco

3 دیدگاه دربارهٔ «تنباکوی آراپاریکا Araparica Tobacco»

  1. اولا فکر میکردم برزیل محد فوتبال و قهوه هستش
    با خوندن این مقاله فهمیدم که چه نقش مهم و حیاتی در سیگارعای برگ ایفا میکنه
    ماسترو رحیمی عزیز و استاد کامران عزیز از شما ممنونم

  2. بسیار مقاله ی جذابی بود
    ممنونم از ماسترو رحیمی عزیز و استاد کامران عزیز که زحمت های زیادی برای آگاهی ما می کشند
    شما اولین . تنها ترین و بی رغیب ترین هستید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *