آداب سیگاربرگ کشیدن: بایدها و نبایدها

در این مقاله می خوانید :

آداب سیگاربرگ کشیدن: بایدها و نبایدها

آداب سیگاربرگ کشیدن یک علم و یا قانون مطلق نیست اما، قوانین ناگفته ای وجود دارد که دوستداران سیگار از آن پیروی می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه کسی باشید، دانستن بایدها و نبایدهای سیگار کشیدن مفید است، به خصوص برای تازه کارانی که نمی‌خواهند هنگام کشیدن سیگار خود را خجالت زده کنند.

آداب سیگار کشیدن صرفاً قشر اشراف یا لاکچری  را هدف قرار نمی‌دهد بلکه شامل تمام علاقه‌مندان سیگار هستند.

بایدهای سیگار کشیدن

۱. کات کردن: سیگار خود را به درستی برش دهید

کات کردن صحیح سیگاربرگ یک هنر است. خوشبختانه، می‌توانید سریع و آسان بر آن مسلط شوید. بهتر است انتهای سیگار خود را با چاقوی آشپزی یا جیبی خود اره نکنید یا آن را با قیچی خیاطی نبرید.

سیگار خود را با کاتر سیگار برش دهید. برش سیگار با کاتر مستقیم یا کاتر به سبک گیوتینی رایج‌ترین روش است. یک برش مستقیم جریان هوای بیشتر و کشیدن آسان را فراهم می‌کند.

کلاهک را بالای شانه سیگاربرگ خود ببرید – جایی که سر سیگار شروع به مخروطی شدن می‌کند. به عبارت دیگر، سیگار خود را خیلی عمیق نبرید، در غیر این صورت تنباکوی شل در دهانتان می‌افتد و برگ لفاف در حین سیگار کشیدن باز می‌شود.

در صورتی که ترجیح می‌دهید کشش محکم‌تری داشته باشید، می‌توانید از کاتر پانچ یا کاتر V استفاده کنید. شدت سیگار شما کمی افزایش می یابد زیرا دود و روغن از طریق یک دهانه کوچکتر با کاتر V یا پانچ متمرکز می‌شوند.

۲. روشن کردن: سیگار خود را برای سوختن کامل و صحیحو یکنواخت به درستی روشن کنید!

همچنین ترفندی برای روشن کردن صحیح سیگاربرگ وجود دارد. آن را برشته کنید اما زیاد تفت ندهید. می‌توانید سیگار خود را با کبریت، فندک بوتان یا چوب سدر روشن کنید.

صرف نظر از اینکه از چه نوع فندکی استفاده می‌کنید، شعله را یک یا دو اینچ از پای سیگار خود دور نگه دارید. اگر سیگار خود را در شعله غرق کنید، به طور یکنواخت نمی‌سوزد و طعم بدی از سوخت بوتان و تنباکوی زغالی را در اولین پاف‌ها خواهید چشید.

بیشتر بخوانید:  هیومیدور

صبور باشید! سیگار خود را روی شعله بچرخانید تا دور پای سیگار به طور یکنواخت روشن شود. همانطور که سیگار خود را به آرامی می‌چرخانید، چند پاف بزنید. اگر فندک اتمی بوتان با کارایی بالا دارید، می‌توانید دقیقاً هر قسمتی از پای سیگار خود را که به طور یکنواخت نمی‌سوزد، روشن کنید.

هنگامی که سیگار شما روشن شد، آن را در دست خود برگردانید و به آرامی در انتهای روشن فوت کنید. شما باید یک درخشش نارنجی قرمز را روی کل پا مشاهده کنید. هدف ایجاد یک خاکستر محکم و یکنواخت در حین کشیدن سیگار است. سیگارهای خوش ساخت مستقیم می‌سوزند در حالی که خاکستر برای چند اینچ دست نخورده باقی می‌ماند.

۳. خاکستر سیگار خود را به آرامی بتکانید

امیدواریم که مجبور نباشید خاکستر را در یک قوطی نوشیدنی خالی بگذارید، اما خالی کردن خاکستر سیگارتان مهم است. اگر در محیط داخل سیگار می‌کشید و جلوی یک زیرسیگاری شیشه‌ای یا سرامیکی خوب می‌نشینید، ساده‌ترین کار است.

زیرسیگاری سیگار دارای ظرفی عمیق برای نگهداری خاکستر زیاد است. بسیاری از آن‌ها همچنین دارای جای سیگار یا رکاب هستند که می‌توانید سیگار خود را در بین پاف‌ها قرار دهید بدون اینکه نگران باشید که از لبه آن خارج شود.

سیگار خود را به لبه زیرسیگاری نکوبید. هنگامی که سیگار خود را به شدت می‌کوبید یا تکان می‌دهید تا خاکستر آن را جدا کنید، لفاف می‌تواند ترک خورده و شروع به باز شدن کند و شما دچار سوختگی ناهمواری خواهید شد. خاکستر را به آرامی در ظرف زیرسیگاری بچرخانید. بعضی دوست دارند یک خاکستر بلند داشته باشند، اما اگر در ماشین هستید یا روی مبل راحتی نشسته‌اید مراقب باشید.

۴. اشتراک‌گذاری سیگار: به اندازه کافی سیگار برای به اشتراک گذاشتن همراه داشته باشید.

اگر با چند دوست معاشرت می‌کنید، چند سیگار در دسترس داشته باشید. شما مجبور نیستید خرج کنید، اما سیگار کشیدن با دوستان همیشه سرگرم‌کننده‌تر است، زمانی که بتوانید دوستانتان را تشویق کنید تا با شما را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ راکی ​​پاتل Sun Grown

نبایدهای دنیای سیگار

۱. سیگار خود را لیس نزنید

بعضی احساس می‌کنند باید قبل از اینکه سیگاربرگشان آتش بزند، مثل بستنی‌ با آن  رفتار کنند و گاهی طول سیگارش را لیس می‌زند یا تمام آن را مانند موز در دهانش فرو می‌کند.

اسموک سیگار سرد بعد از بریدن سیگار بسیار جالب است. شما حس واقعی طعم سیگار را از اسموک سرد دریافت خواهید کرد، اما مجبور نیستید آن را مانند یک بستنی یا آب نبات چوبی بمکید.

و بعد از اینکه سیگار خود را در دهان گذاشته‌اید، از دوستانتان کاتر سیگار نگیرید. فقط قبل از گذاشتن سیگار در دهان کاتر قرض بگیرید.

۲. سیگار خود را در نوشیدنی خود فرو نکنید!

وقتی با هم از نوشیدنی و سیگاربرگ لذت می‌برید طعم شگفت انگیزی دارند. با این حال، فرو بردن انتهای سیگار در نوشیدنی، طعم سیگار یا نوشیدنی شما را بهبود نمی‌بخشد.

با خیس کردن انتهای سیگاربرگ خود مسیر هوای را به طور بالقوه مسدود می‌کنید. کافی است یک جرعه از نوشیدنی خود را در بین پاف‌های سیگار خود بنوشید تا طعم‌ها به اندازه کافی مخلوط شوند.

۳. باندرول را در نیاورید (تا زمانی که به پایان نزدیک شوید)

بدیهی است که شما نمی‌خواهید باندرول را اسموک کنید، اما لازم نیست قبل از روشن کردن، باندرول را از روی سیگار خود بردارید. سیگار خود را تا زمانی که انتهای روشن آن تقریباً یک یا دو اینچ از باندرول فاصله داشته باشد اسموک کنید و سپس باندرول را بردارید.

حرارت ناشی از سیگار باعث شل شدن چسب داخل باند می‌شود و می‌توانید به آرامی آن را بدون پاره شدن برگ لفاف جدا کنید. بسیاری از باندهای سیگار از نظر زیبایی شناختی دلپذیر هستند و زمانی که می‌خواهید یکی دیگر را بخرید، یک آرشیو مفید از آنچه اسموک کرده‌اید را در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  بررسی مختصر سیگار davidoff_NICARAGUA . ROBOSTO

۴. سیگار خود را نصف نکنید

نصف کردن سیگار برای داشتن دو سیگار کمی افراطی است. بخشی از چیزی که برای یک سیگار ممتاز می‌پردازید، ساختار آن است. با نصف کردن سیگار، ساختار آن را خراب کرده‌اید. خوشبختانه، ما راه‌حل کاملی داریم: سیگارهای کوتاه‌تر بخرید یا Nub بکشید.

۵. سیگار نیمه اسموک شده خود را مجدد در هیومیدور قرار ندهید

همه تجربه  کرده‌ایم قبل از اینکه سیگار را تمام کنید وقت شما تمام می‌شود. هیچ کس نمی‌خواهد نیمی از سیگار را بیرون بیاندازد، به خصوص اگر قیمت بالا داشته باشد.

آیا می‌توانید یک سیگار را برای بعد ذخیره کنید؟ بله، اما بدانید که طعم آن مانند زمانی که برای اولین بار آن را روشن کردید، نخواهد داشت. بهترین کار این است که بگذارید خاموش شود، خاکستر را جدا کنید و سیگار را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید تا زمانی که بتوانید آن را تمام کنید (اما نه بیشتر از یک یا دو روز).

سیگار نیمه اسموک را در رطوبت ساز، جیب ژاکت یا جعبه گلاوباکس (داشبورد) خودروی خود قرار ندهید و خدای نکرده هرگز از همسرتان نخواهید که سیگار نیمه اسموک شما را در کیفش قرار دهد. عطر تند یک سیگار سوخته هر جایی را که آن را در آن نگهداری می‌کنید، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

۶. سیگار خود را در زیرسیگاری خرد و له نکنید!

وقتی سیگار را تمام کردید، بگذارید سیگارتان خاموش شود. آن را در زیرسیگاری خرد یا له نکنید. سیگارها اگر له شوند یا مانند ته سیگارت در زیرسیگاری خرد شوند، عطر و بویی ناخوشایند از خود متصاعد می‌کنند.

از آنجایی که سیگارهای دست‌ساز مرطوب هستند، در طول چند دقیقه، سوختنشان ادامه دارد، همیشه قبل از رفتن مطمئن شوید که سیگار شما کاملاً خاموش شده است.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

آداب سیگاربرگ کشیدن، بایدها و نبایدها، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «آداب سیگاربرگ کشیدن: بایدها و نبایدها»

  1. بسیار نکات طلایی داشت
    برای من و امثال من که به تازگی وارد دنیای بزرگ سیگار برگ شدن
    این مطالب بسیار آموزنده هستش
    ماسترو رحیمی از شما ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها