آنا کارینا و پیپ

در این مقاله می خوانید :

آنا کارینا و پیپ

آنا ۱۴ ساله بود که مدرسه را رها کرد، در ۱۷ سالگی وارد پاریس شد. بی پول بود و درخیابان زندگی می‌کرد و چون به زبان فرانسه آشنایی نداشت نمی‌توانست با مردم ارتباط برقرار کند.

یک روز که بر روی صندلی کافه‌ای نشسته بود، یک زن که در صنعت تبلیغات و مدلینگ فعالیت می‌کرد، از چهره‌اش خوشش آمد و او را دعوت به کار کرد. آنا به عنوان فتو مدل مشغول به کار شد، بعد از مدتی معروف شد و توانست با غول‌های صنعت مد، پیرکاردن و کوکو چنل همکاری کند.

آنا کارینا و پیپ

یکی از عکس‌های آنا که در وان حمام و برای تبلیغ یک برند صابون گرفته شده بود، توجه ژان لوک گدار، کارگردان شهیر فرانسه را به خود جلب کرد. گدار از اودعوت به همکاری کرد و درسال ۱۹۶۰ در نقش اصلی فیلم “سرباز کوچولو” به کارگردانی گدار بازی کرد. این دو بعدها عاشق هم شدند و ازدواج کردند، و به این شکل آنا تبدیل شد به یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران سینمای فرانسه و در ۷۰ فیلم بازی کرد، او همچنین جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را در کارنامه خود دارد. آنا کارینا، مدل، بازیگر و کارگردان فرانسوی، ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ در سن ۷۹ سالگی در پاریس درگذشت.

اگر آنا کارینا مدرسه را ترک نمی‌کرد، اگر شجاعانه و با دست خالی به پاریس نمی‌رفت، اگر آن خانم تبلیغاتچی او را نمی‌دید، اگر ژان لوک گدار آن تبلیغ صابون را نمی‌دید، اگر…. این اگرها تمامی ندارد، بگذریم.
این عکس کافه دو مگو (Les Deux Magots) در محله سن ژرمن پاریس است که مسیر زندگی آنا کارینا را عوض کرد!
تصویر آنا کارینا و پیپ یکی از تصاویر معروف این هنرمند می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  پیپ مرشام
آنا کارینا و پیپ

2 دیدگاه دربارهٔ «آنا کارینا و پیپ»

  1. چقدر جالب
    یه اتفاق کوچیک میتونه از یه ادم معمولی
    سلیبریتی بسازه
    ماسترو رحیمی عزیز ممنونم عالی بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *