بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته

در این مقاله می خوانید :

بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته

خلاصه‌ای از سه سیگاربرگ محبوب Arturo Fuente را در یکی از محبوب‌ترین اندازه‌هایی که کارلیتو فوئنته سازنده اصلی سیگار تا به حال ساخته است، به شما ارائه می‌دهیم.

Shark

یک سیگار چاق و قطور، با ظاهری نیم جعبه‌ای (چهارگوش) فشرده و نیمه گرد در فرنت بلیکوسو. این سیگار یعنی کوسه فوئنته که شماره ۷۷ نیز نامیده می‌شود، به دلیل شکل آن نامگذاری شده است. خطوط سیگار شبیه باله‌های یک کوسه است، همان‌طور که عدد ۷۷ شبیه به باله‌های یک کوسه است. ابعاد دقیق سیگارهای Fuente Shark بسته به ترکیب کمی متفاوت است.

مانند سایر سیگارهای افسانه‌ای فوئنته، اولین مشاهدات کوسه احتمالاً از جیب پیراهن گوایابرا کارلیتو فوئنته بیرون می‌آید – برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که در یک رویداد فوئنته وقتی یکی از این سیگارهای گریزان را در دست داشتند با او برخورد کردند و اگر حتی خوش‌شانس‌تر باشید، کارلیتو ممکن است به شما یکی را هدیه داده باشد، زیرا او به‌خاطر اشتراک‌گذاری سیگارهای کمیاب با طرفدارانش مشهور است.

امروز، کوسه‌های آرتورو فوئنته در چند ترکیب منحصر به فرد – آنیجو، دون کارلوس و اوپوس ایکس – در قفسه‌های فروشگاه‌های سیگار خود نمایی می‌کنند. باور کنید یا نه، یک مکان وجود دارد که می توانید هر سه سیگار کوسه را بخرید – زمانی که در انبار هستند: Ashton Cigar Bar در مرکز شهر فیلادلفیا.

Arturo Fuente Añejo

شماره ۷۷: کوسه اصلی!

هنگامی که خط افسانه‌ای: Arturo Fuente Añejo در سال ۲۰۰۰ عرضه شد، این ترکیب به عنوان یک مورد موقت برای جایگزینی سیگارهای Fuente Fuente Opus X در نظر گرفته شده بود، که به دلیل آسیب‌های ناشی از طوفان جورج در جمهوری دومینیکن در سال ۲۰۱۸ تولید آنها دیگر امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع سیگار برگ|قسمت چهارم

۱۹۹۸ طوفان انبارهای بسته‌بندی سیگار گرانبهای Opus X را ویران کرد و تولید اوپوس برای مدتی به حالت تعلیق درآمد. کارلیتو ذخایر خود از بایندر و تنباکو پرکننده Opus X را برای Añejo تغییر کاربری داد، سیگاری فوق‌العاده غنی که در لفاف تیره و روغنی Connecticut Broadleaf پیچیده شده بود و برای شیرینی بیشتر در بشکه مخصوص پخته شده بود.

نتیجه به خودی خود در نمای عمیقی از شکلات تلخ، انیسون، سدر، ملاس و فلفل سیاه که با رایحه‌های کره‌ای و ادویه تزیین شده است، صحبت می‌کند.

تنها پنج سایز Añejo برای شروع تولید شد، اما اولین کوسه تجاری در دسترس به زودی تولید شد و سیگار همچنان یکی از مطلوب‌ترین سیگارها در کل مجموعه Fuente امروزی است. در کشیدن کوسه مشهور Arturo Fuente Añejo شماره ۷۷ شک نکنید. گوشه‌ها و منحنی‌های دقیق آن با دقت در فرمت ۵.۸۷۵ در ۶۴ ساخته شده است که می‌توانید بیش از یک ساعت از آن لذت ببرید.

  • قدرت و گیرای: کامل
  • کشور: جمهوری دومینیکن
  • لفاف: کانکتیکات پهن برگ

بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

Arturo Fuente Don Carlos Eye of the Shark: ‘Cigar of the Year’ Shark

آرتورو فوئنته دون کارلوس Eye of the Shark با امتیاز ۹۷ و تاج “برترین سیگار سال” در سال ۲۰۱۷، بر اساس ترکیب اصلی دان کارلوس – به نام کارلوس فوئنته پدر، سازنده سیگاربرگ مشهور جهان، ساخته شده است، که این برند کوچک خانوادگی را به همراه پسرش کارلیتو طی چندین دهه به موفقیتی جهانی تبدیل کرد.

متأسفانه، کارلوس فوئنته پدر در سال ۲۰۱۶ قبل از دریافت جایزه «سیگار سال» برای Eye of the Shark درگذشت، اما این سیگار همچنان ادای احترامی مناسب برای پیشگام سیگارسازی مدرن است که اشتیاقش به تنباکو بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید:  ادوارد ساهاکیان کیست ؟

یک برگ لفاف دندانه‌دار کامرونی، بهترین توتون‌های لایه میانی و پرکننده دومینیکن را در بر می‌گیرد که با فرمت فوق العاده ۵.۷۵ در ۵۲ توسط بهترین اساتید سیگار در کارخانه Fuente ساخته شده‌اند. نت‌های پیچیده سدر، ادویه‌های آشپزی، فلفل، چرم و افرا قبل از پایان طولانی و خوش طعم، کام شما را شاداب می‌دهد.

  • قدرت و گیرایی: متوسط
  • کشور: جمهوری دومینیکن
  • لفاف: کامرون

بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

Arturo Fuente Opus X Shark

نادرترین کوسه!

کارلیتو فوئنته برخی از سخت‌ترین سیگارهای دنیا را می‌سازد، دلیل آن این است که کوسه در سخت‌ترین ترکیب خود، Fuente Fuente Opus X موجود است.

Opus X Shark No. 77 از تنباکوهای پرکننده بلند برداشت شده در خاک‌های حاصلخیز املاک Chateau de la Fuente در جمهوری دومینیکن، مزرعه‌ای که به دلیل پرورش برخی از بهترین بسته‌بندی‌های سیگار در جهان شناخته شده است.

کوسه Fuente Fuente Opus X با یک لفاف دومینیکن رشد یافته ساخته شده است که با یک دندان روغنی به شکل شیب ملایم ۵.۵ در ۵۲ می‌درخشد. گاهی اوقات، کارلیتو Opus X Shark را در نمونه‌های کمیاب Fuente Fuente Opus X قرار می‌دهد که به نفع بنیاد خیریه خانواده سیگار شرکتش تولید می‌کند.

اگر می‌توانید این سیگار را بگیرید، از دانه‌های قهوه، سدر، انجیر ترکی، چرم، ملاس و فلفل سیاه لذت خواهید برد که به تِمی خامه‌ای و خوش طعم، ختم می‌شود.

  • قدرت و گیرایی: کامل
  • کشور: جمهوری دومینیکن
  • لفاف: دومینیکن

بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین های سیگاربرگ آرتورو فوئنته»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *