تمیز و تیز کردن کاتر سیگار

در این مقاله می خوانید :

به گفته بزرگان دنیای سیگار :

استفاده از ناخن جهت کات کردن کلاهک سیگار بهتر است از استفاده از یک کاتر سیگار کند و بی کیفیت !

پس بهتر است برای داشتن لذت اسموکی باکیفیت ، کاتر سیگار خود را جهت انجام سرویس و تمیز و تیز کردن به ما بسپارید و یا با استفاده از چند نکته و ترفند زیر خود اقدام به انجام آن کنید :

یکی از المان هایی که شمارو به کشیدن سیگار می تواند ترغیب و تشویق کند داشتن یک کاتر سیگار با کیفیت و دیدن برق تیغه های تیز آن می باشد اما متاسفانه این براقیت می‌تواند به مرور زمان و استفاده از آن به دفعات از بین برود .

روغن و چربی و جرم ناشی از برگ توتون به مرور زمان بر روی تیغه های کاتر شما می نشیند و رنگ آن را تیره و تیزی آن را کم میکند .

پیشنهاد میشود قبل از کات کردن سیگار آن را در دهان قرار ندهید و با بزاق دهان خود آن را خیس نکنید چون این کار باعث بیشتر شدن چربی و روغن و جرم ناشی از برگ توتون سیگار بر روی تیغه کاتر شما در هنگام برش سیگار می شود .

برای تمیز کردن کاتر سیگار خود می‌توانید آن را به مدت یک ساعت درون آب داغ غوطه ور کنید تا جرم و روغن و تکه های تنباکو از روی تیغه های کاتر زدوده شوند سپس آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید .

در صورت نیاز به تمیز کاری بیشتر می توانید با پارچه آغشته به الکل تیغه های کاتر را تمیز کنید .

بیشتر بخوانید:  معرفی ابزار Perfect Draw

در صورتی که به کاتر سیگار شما تماما از فلز ساخته شده است می توانید با اسپری های تمیز کننده ای که حاوی کلر نیستند تیغه های آن را تمیز کنید ، توجه داشته باشید این کار را در فضای بسته انجام ندهید چرا که ممکن است به سیستم تنفسی شما آسیب برساند .

در صورتی که کاتر سیگار شما شامل گارانتی و خدمات بعد از فروش می باشد بهتر از انجام کلیه امور را به فروشگاه خود بسپارید .

برای تمیز کردن تیغه های کاتر در صورتی که تیغه های آن قابلیت جدا شدن از بدن را داشته باشند آنها را با دقت باز کنید و بعد از تمیز کاری به روش های گفته شده در بالا ، آنها را با استفاده از سنگ ها و ابزارهای مخصوص تیز کردن ، تیز کنید .

لازم به ذکر است که این کار مستلزم دقت ، مهارت و تخصص میباشد پس توصیه می شود جهت رسیدن به نتیجه مطلوب انجام آن را به افراد متخصص بسپارید .

روش اورژانسی و موقت دیگر استفاده از فویل آلومینیوم جهت تیز کردن تیغه های کاتر می باشد ، مقداری ورق آلومینیوم را به طول و قطر مناسب با کاتر خود ، به صورت استوانه رول کنید همانند شکل یک سیگار و سپس شروع به برش استوانه آلومینیومی کنید چیزی در حدود ۲ تا ۳ سانتی متر از آن را به طور متناوب همانند کات کردن سیگار برش بزنید ، با این کار به می‌تواند به طور موقت کاتر خود را جهت داشتن یک برش مناسب تیز کنید .

استفاده از کاتر های ارزان قیمت اما تیز بهتر است از استفاده از کاتر های گران قیمت اما کند !

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ Panter Blue | ساخت هلند

پس سعی کنید تا جای ممکن همواره ابزار مناسب و با کیفیت و تیز جهت برش و کات کردن سیگار برای داشتن یک اسموک با کیفیت در اختیار داشته باشید .

روش های تجربی دیگری نیز مانند قرار دادن تیغه های فلزی در برودت بالا هم بیان می‌شوند که ما آنها را توصیه نمی‌کنیم .

تمیز و تیز کردن کاتر سیگار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *