توتون سیگاربرگ اُمِتِپ در نیکاراگوئه

در این مقاله می خوانید :

توتون سیگاربرگ منطقه اُمِتِپ در نیکاراگوئه

اگر سیگاربرگ‌های درجه یک می‌کشید، می‌دانید که نیکاراگوئه بهترین‌ها را تولید می‌کند. از زمانی که تولیدکنندگان توتون و سیگارسازان کوبایی پس از ملی شدن تجارت آن‌ها توسط رژیم کاسترو در سال ۱۹۵۹ و اوایل دهه ۱۹۶۰، از کشور خود فرار کردند، توتون فوق العاده در آنجا کشت می‌شد.

چهار منطقه اصلی کشت توتون در نیکاراگوئه وجود دارد. Jalapa، Estelí و Condega در شمال هستند و جزیره کوچک و آتشفشانی Ometepe چهارمین جزیره است.

Ometepe Tobacco جزیره Ometepe – نام آن از کلمه آزتک به معنی دو قله گرفته شده است – از دید چشم پرنده، شبیه یک دمبل نامتعادل یا یک پای مرغ سرخ شده انتزاعی یا یک ساعت شنی است. این جزیره در دریاچه نیکاراگوئه، به سمت جنوب کشور قرار دارد. ساحل جنوبی دریاچه به مرز کاستاریکا نزدیک می‌شود.

در قسمت شمالی جزیره، آتشفشان فعال Concepción یا Conception Volcano درست در وسط قرار دارد. در قسمت جنوبی جزیره آتشفشان مادراس خاموش است. تنباکوی رشد یافته در نزدیکی آتشفشان‌ها نسبتاً قوی، به طور کلی شیرین و خاکی است و توسط خاک غنی آتشفشانی تغذیه می‌شود.

محصولات زراعی در مقایسه با سایر مناطق در حال رشد نیکاراگوئه معمولاً نسبتاً کوچک هستند.

خاک آتشفشانی اُمِتِپ در نیکاراگوئه

خاک آتشفشانی به دلیل غنای آن ارزشمند است و بسیار حاصلخیز است. برخی از مهم ترین مواد معدنی کودها مانند آهن، منیزیم و پتاسیم به وفور در خاک‌های آتشفشانی یافت می‌شوند. برخی از برترین مناطق کشت تنباکو در جهان در نزدیکی آتشفشان ها یافت می‌شوند. این شامل دره سان آندرس در مکزیک، اکوادور و سوماترا (در اندونزی) است.

بیشتر بخوانید:  درگذشت باب نوریس

توتون سیگاربرگ منطقه اُمِتِپ در نیکاراگوئه، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

سیگار معروف تولید شده

سیگار معروف تهیه شده از توتون Ometepe یکی از سیگارهای بهتری که با استفاده از تنباکو Ometepe ساخته می‌شود، Plasencia Alma de Fuego است. یک سیگاربرگ متوسط ​ است که توتون‌های پرکننده برگ کامل از Jalapa را با سویه آتشفشانی Ometepe ترکیب می‌کند.

Plasencia تنباکو Ometepe را به مدت هفت سال کهنه می‌کند تا کاملا به اوج کیفیت خود برسد. Alma de Fuego (روح آتش) در یک برگ قهوه ای مایل به قرمز از Jalapa پیچیده شده است. نت های قابل توجهی از قهوه، میخک و فلفل و پایانی شیرین و آجیلی در آن پیدا خواهید کرد.

یک سیگاربرگ برای سیگاری‌های با تجربه است که می‌تواند قدرت و گیرایی آن را تحمل کنند. Candente، یک روبوستو، ۵ در ۵۰، است.

Concepción که به خاطر آتشفشان نام‌گذاری شده است، یک Toro با ابعاد ۶ در ۵۴ است.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

توتون سیگاربرگ منطقه اُمِتِپ در نیکاراگوئه، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «توتون سیگاربرگ اُمِتِپ در نیکاراگوئه»

  1. خیلی مشتاق شدم سیگار برگ Candente رو تست کنم
    ولی جز فروشگاه شما به جایی دیگه اعتماد ندارم انقدر که فیک فروش هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *