روز ملی سیگار

در این مقاله می خوانید :

روز ملی سیگار

در آمریکا ماه فوریه میزبان مناسبت‌های گوناگونی مانند روز ولنتاین و روز ریاست جمهوری است، اما این همه ماجرا نیست. ۲۷ فوریه روز ملی سیگار در این کشور است و بهانه‌ای عالی برای لذت بردن از یکی از محصولات تنباکوی مورد علاقه آمریکایی‌هاست.

روز ملی سیگار، پاسارگاد تاباک، سیگاربرگ، ماسترو رحیمی

این مناسبت به یاد اختراعات غول تجارت در آمریکا یعنی شخصی بنام  اسکار همرستین است، از جمله دستگاه رول کردن سیگار که راه را برای تولید انبوه سیگار برگ هموار کرد. (سیگارها در اصل با دست رول می‌شدند). و اگر اهل ادب و هنر و ادبیات باشید احتمالاً نام او برایتان آشنا به نظر می‌رسد، چرا که هامرشتاین غزل‌سرای بزرگ آمریکایی پدر بزرگ اسکار همرستین دوم بود.

دلایل زیادی برای کشیدن سیگار وجود دارد. که در اینجا فقط چند مورد را صرفاً جهت یادآوری این مناسبت بیان می‌کنیم:

آرامش

هنگامی که مردم سیگار می‌خرند، می‌توانند آن را به عنوان زمانی برای استراحت در نظر بگیرند. کشیدن سیگار می‌تواند بین ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت و نیم طول بکشد که می‌تواند زمان ارزشمندی برای تأمل در آرامش، به دور از آشفتگی و فشار دنیای بیرون باشد. کشیدن سیگار همچنین می‌تواند زمانی برای خواندن یک کتاب خوب یا گپ زدن با دوستان و عزیزان باشد.

یک فعالیت هنری

سیگارسازی اغلب به عنوان یک فرم و فعالیت هنری در نظر گرفته می‌شود. کشیدن سیگار به معنای قدردانی و لذت از هنر پشت آن است. فرآیند تولید سیگاربرگ یک فرآیند پیچیده با متغیرهای زیاد است. سیگار شما از مزارع تنباکو شروع می‌شود – اغلب در کوبا، نیکاراگوئه، جمهوری، دومینیکن یا هندوراس، برگ‌ها برداشت می‌شوند و سپس به آرامی فرآوری می‌شوند. (برای ساخت یک سیگار خوب عجله ای وجود ندارد).

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانو گاریبالدی

سیگار از سه قسمت ساخته شده است که در طول فرآیند رول کردن به هم می‌رسند: فیلر، بایندر و لفاف. پرکننده تنباکوی داخل آن است. بایندر، معمولاً شامل یک یا دو برگ است که لایه میانی سیگار را در کنار هم نگه می‌دارد. لفاف، مهم‌ترین جزء سیگار برگ، بیشترین طعم آن را ایجاد می‌کند.

روز ملی سیگار، پاسارگاد تاباک، سیگاربرگ، ماسترو رحیمی

طعم

بیشتر مردم به دلیل طعم متمایز سیگار برگ به سمت سیگار کشیده می‌شوند. سیگارها در طعم و مزه تنوع و تفاوت‌های ظریف متفاوتی دارند. علاقه‌مندان اغلب توسط یک طعم خاص جذب می‌شوند و به دلیل وفاداری به آن طعم، از یک برند سیگار برگ استفاده می‌کنند.

معاشرت با مردم

عشق به سیگار کشیدن می‌تواند شما را به ملاقات افراد جالب زیادی سوق دهد. خرید سیگار برگ می‌تواند تمرینی در روابط انسانی باشد، زیرا با فروشندگان و سایر سیگاری‌ها در مورد “رازهای پنهان” و توصیه‌های برند مشغول گفتگو می‌شوید. برقراری روابط خوب با علاقه مندان به سیگار می‌تواند به شما کمک کند تا به برخی از بهترین سیگار دسترسی داشته باشید.

اگر اخیراً سیگار نکشیده‌اید، این مناسبت را غنیمت بشمارید و جادوی یک لذت خاطره انگیز را برای خود به واقعیت تبدیل کنید.

روز ملی سیگار، پاسارگاد تاباک، سیگاربرگ، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «روز ملی سیگار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *