روکش پلاستیکی سیگار

در این مقاله می خوانید :

روکش پلاستیکی سیگار را بعد از خرید ، برای نگهداری سیگار ، باز کنیم یا خیر !؟

اگر از تولیدکنندگانی که سیگارهای خود را در غلاف نایلونی و پلاستیکی به بازار مصرف ارائه می‌کنند دلیل این کارشان را بپرسید به شما خواهند گفت :

اولاً برای محافظت بهتر از لایه بیرونی سیگار در برابر صدمات ناشی از ضربه در هنگام انبار کردن ، حمل و نقل و انتقال و بسته بندی آنها .

دوماً میزان از دست رفتن رطوبت در مواقعی که به طور تصادفی همیدور ، کار نکند ، کمتر خواهد بود .

سوم اینکه در مواقعی که به مدت طولانی سیگار نگهداری می‌شود میزان کمتری از رایحه اصلی سیگار در محیط پراکنده شده و از عطر و رایحه اولیه آن کمتر کاسته می شود .

در واقعیت نیز شما به ندرت به سیگار آسیب دیده‌ای بر خورد میکنید که توسط روکش نایلونی و پلاستیکی محافظت شده است ، پس می‌توان گفت که در این مورد استفاده از روکش پلاستیکی کار آمده است ، مخصوصاً در مواقعی که در ساخت سیگار ، لایه بیرونی با کیفیت و خوش عطر و طعمی استفاده شده باشد .

همچنین اگر دیده باشید در برخی فروشگاه ها سیگار را در شرایط و وضعیت مناسبی ارائه نمیکنند ! پس به اهمیت وجود روکش پلاستیکی در سیگار ها بیشتر پی می برید .

در مواقعی که سیگار ها جهت ارائه و معرفی در جعبه‌های در باز در معرض دید قرار می گیرند ، مثلاً در هومیدورهای کمدی و اتاقی ، استفاده از این روکش پلاستیکی در حفظ عطر و رایحه اولیه و اصلی سیگار می تواند مفید باشد .

بیشتر بخوانید:  لوکس ترین تدخین جهان

اما اگر شما سیگاری با روکش پلاستیکی را در محیط بیرون و بدون رطوبت قرار دهید ، خشک خواهد شد ، شاید اندکی آهسته تر از سیگاری که فاقد روکش پلاستیکی است اما در هر صورت خشک شده و رطوبت لازم را از دست خواهد داد ، به خاطر اینکه این پوشش پلاستیکی عایق رطوبت نیست و به همین خاطر است که شما می توانید عطر و رایحه سیگار را از بیرون از روکش پلاستیکی استشمام کنید .

می توان گفت که بودن این روکش پلاستیکی همانطور که نمی‌تواند از خروج رطوبت به بیرون جلوگیری کند از ورود هوای مرطوب به داخل ، در محیط‌های شرجی و رطوبت بالا نیز نمی‌تواند جلوگیری کند ، پس در این زمینه کارایی خاصی ندارد .

خیلی از مواقع شاید دیده باشید که در برخی فروشگاه ها و یا توسط افراد ، سیگارها در هومیدورهای ۵۰ تایی یک ردیفه در کنار هم و بدون روکش محافظ نگهداری می‌شوند و برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا !؟

پاسخ به این پرسش ساده است : برای ترکیب و ممزوج شدن سیگارها در کنار یکدیگر در طول زمان ، از لحاظ عطر و طعم رایحه و بالا رفتن کیفیت آنها ، البته در مورد سیگار های یکسان و در بیشتر مواقع کوبایی و گرانقیمت این کار صورت می گیرد .

برای این چنین هدفی استفاده از هومیدور های یک ردیفه بازدهی بیشتر و مناسب‌تری نسبت به هومیدورهای دو طبقه و یا با ظرفیت کمتر را دارند و در چنین مواقعی استفاده از روکش پلاستیکی هستند توصیه نمی‌شود چرا که ارزش کار را از بین خواهد برد .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ Cohiba Club 10 | کوهیبا

در پایان :

توصیه می‌شود اگر قصد نگهداری سیگار برای مدت طولانی به جهت کهنه کردن آن را دارید البته در هومیدور و تحت شرایط مناسب ، بهتر است که روکش پلاستیکی آن را باز کنید تا نتیجه بهتری به دست بیاورید در غیر اینصورت و اگر با بودن این روکش پلاستیکی بر روی سیگار از لحاظ ظاهری مشکلی ندارید از کاری با آن نداشته باشید .

روکش پلاستیکی سیگار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =