سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان

در این مقاله می خوانید :

سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان

افراد گوناگون، مهارت‌های ظریف و کار سخت در روند ساخت یک سیگاربرگ عالی وجود همکاری می‌کنند.

در بیشتر تورهای کارخانه سیگاربرگ، می‌توانید فرآیند را از انتخاب و شکل‌دهی برگ‌های خشک شده تنباکو تا پیچیدن، تطبیق رنگ، نوار و باندل بندی و بسته بندی سیگاربرگ‌ها را مشاهده کنید.

سیگار پیلوتو، نیکاراگوئه (کارخانه سیگار پادرون)

یکی از بهترین تولیدکنندگان این صنعت، پادرون رسماً سیگار پیلوتو نامیده می‌شود که به خاطر شهر کوبا در منطقه تنباکوی پینار دل ریو، جایی که اولین کارخانه خانواده در دهه ۱۸۰۰ توسط داماسو پادرون، پدربزرگ خوزه اورلاندو پادرون، تأسیس شد، نامگذاری شده است.

امروزه سیگار داماسو توسط کارخانه پادرون در استلی، نیکاراگوئه، شهر سیگار خود آن کشور، ساخته شده است. پادرون استفاده از تنباکوی نیکاراگوئه را در سال ۱۹۶۷ آغاز کرد. خوزه اورلاندو زمانی نیکاراگوئه را “کوبای دوم” نامید. کارخانه در استلی در سال ۱۹۷۰ افتتاح شد و اکنون انباری برای تنباکوهای قدیمی این شرکت است.

سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان، نیکاراگوئه، دومینیکن، کوبا، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

سوراخ‌های گلوله‌های انقلاب ساندینیستا هنوز روی دیوارهای بیرونی دیده می‌شود و گواهی بر استحکام شرکت و شهر است. یک کارخانه جدید به مساحت ۱۲۰۰۰ فوت مربع، با رنگ زرد مشخص خود، در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد تا تقاضای فزاینده برای سیگار را برآورده کند.

کارخانه My father، نیکاراگوئه

خوزه پپین گارسیا، در سن ۱۱ سالگی در کوبا شروع به پیچیدن سیگاربرگ کرد. او ۳۰ سال به عنوان یک مخلوط کن اصلی (برای برندهای Cohiba و Montecristo) و به عنوان “torcedor” گذراند و یک بار ۳۲۰ “Julietas” پیچید تنها در چهار ساعت.

در سال ۲۰۰۱، پپین کوبا را به مقصد نیکاراگوئه و سپس میامی ترک کرد. اولین سیگاری که پپین به تنهایی ساخت، برند Tatuaje برای پیت جانسون در یک فضای کوچک میامی بود. موفقیت حیاتی اولین حضور پپین در بازار ممتاز ایالات متحده منجر به سرپرستی آنها بر برندهای La Aroma de Cuba و San Cristobal شد، علاوه بر آن، مجموعه My Father را گسترش داد.

بیشتر بخوانید:  هفته ملی بدون دخانیات

افزایش تصاعدی تقاضا برای سیگارهای مخلوط شده توسط Pepin منجر به نیاز به یک کارخانه بزرگتر شد. این باعث شد که خانواده گارسیا به نیکاراگوئه بازگردند. Estelí در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک مرکز مدرن ساخته شد تا کلاسیک به نظر برسد و مناظر روستایی بر روی دیوارهای منتخب نقاشی شده باشد.

پپین و پسرش، جیمی گارسیا، بر تولید یک مجموعه عظیم با تعداد زیادی سیگاربرگ با رتبه بالا و برنده جایزه نظارت می‌کنند. این خانواده در سال‌های اخیر با نتایج الهام بخش رشد شگفت انگیزی داشته است.

Tabacalera A. Fuente Factory در جمهوری دومینیکن

Tabacalera A. Fuente Factory در جمهوری دومینیکن نام تجاری Fuente به روشی آشنا شروع شد. آرتورو فوئنته کوبا را به مقصد ایالات متحده ترک کرد. او در سال ۱۹۱۲ یک کارخانه سیگاربرگ در تامپا راه اندازی کرد.

پس از نقل مکان به نیکاراگوئه در دهه ۱۹۷۰ که در آن کارخانه در آتش سوخت، شرکت در سانتیاگو، جمهوری دومینیکن مستقر شد. آتش سوزی در آنجا در سال ۲۰۱۱، در طی طوفان آیرین، دو انبار پر از تنباکوی اصلی را در خاکستر به جا گذاشت.

در سال ۲۰۱۶، پسر آرتورو، کارلوس فوئنته، پدر، پدرسالار شرکت، درگذشت. آشفتگی‌ای که این شرکت تجربه کرده است در تضاد با آن چیزی است که می‌توان گفت زیباترین کارخانه سیگاربرگ در جهان است. از یک آلاچیق، می‌توانید از سیگاربرگ لذت ببرید و از بالا به چیدمان‌های گل‌های سرسبز نگاه کنید که برچسب و سیگار Fuente Fuente Opus X را به تصویر می‌کشند.

امروزه کارخانه Fuente نه تنها سیگارهای مخصوص خود را تولید می‌کند، بلکه برند مشهور جهانی اشتون و همچنین سیگارهای قفسه بالایی را برای J.C. Newman تولید می‌کند، از جمله Diamond Crown. شکل گرفتن “Vitolas” مورد علاقه خود را در سالن همینگوی یا سالن کوبانو می‌توانید ببینید.

بیشتر بخوانید:  آناتومی سیگار برگ | Anatomy Of Cigar

سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان، نیکاراگوئه، دومینیکن، کوبا، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

کارخانه La Flor Dominicana، جمهوری دومینیکن مالک La Flor Dominicana، لیتو گومز، در میان این گروه بی‌نظیر است. گومز کوبایی نیست. او در اسپانیا به دنیا آمد و در اروگوئه بزرگ شد و خانواده‌اش هرگز در تجارت سیگاربرگ نبودند.

گومز جواهر فروش بود، اما پس از سرقت بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار جواهرات در میامی، به سمت سیگاربرگ رفت. نام اول شرکت سیگاربرگ او “Los Libertadores” بود، اما در سال ۱۹۹۶، گومز از شریک زندگی خود جدا شد و بسیاری از موفقیت های La Flor Dominicana را به همسرش، اینس لورنزو نسبت داد.

این دو افراد خارجی ظریفی هستند که مورد استقبال صنعتی قرار گرفته اند که در آن پدران به هر نسل جدید این تجارت را آموزش می‌دهند. گومز که برندی «بوتیک» می‌سازد، از سیگارهای ملایم‌تر به برخی از جسورانه‌ترین سیگارهای موجود تبدیل شده است.

Cigar Aficionado La Flor، Dominicana Andalusian Bull، را به عنوان سیگار سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد. در کارخانه La Flor Dominicana در سانتیاگو، بازدیدکنندگان می‌توانند در یک قسمت نشیمن بلند در میان پیچیدنگان سیگار استراحت کنند و اغلب با پیوستن گومز، از اسموک سیگاربرگ لذت ببرند.

کارخانه پارتاگاس کوبا

اگر به کوبا سفر می‌کنید، کارخانه جدید پارتاگاس مقصد ارزشمندی است. قدیمی که عمدتاً در حال زوال است، قرار است بازسازی شود و به موزه تبدیل شود، اما La Casa del Habano (فروشگاه سیگاربرگ) در آنجا باز است. پارتاگاس حدود ۲۰۰ سیگار پیچ دارد که حدود ۲۰۰۰۰ سیگاربرگ در روز تولید می‌کند.

سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان، نیکاراگوئه، دومینیکن، کوبا، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

این ساختمان بزرگ و سفید گچبری قبلاً کارخانه «ری دل موندو» بوده است. نکته برجسته این بازدید ممکن است اتاق کنترل کیفیت باشد که در آن ماشین‌ها کشش سیگار را آزمایش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ دیویدوف اسکوریو روبوستو توبوس

کارخانه جدید پنجره‌های بلندی دارد و «لکتورها» (خوانندگان) که صبح‌ها اخبار را برای «تورکدورها» می‌خوانند، سپس بعدازظهر موضوع به رمان تبدیل می‌شود. این کارخانه برندهای Partagás، La Gloria Cubana، Ramon Allones، Quai d’Orsay و Bolivar را تولید می‌کند.

سیگارهای عالی امروزه از کشورهای مختلف می‌آیند. انتخاب کشوری که بهترین سیگاربرگ‌ها را تولید می‌کند دشوار است زیرا متوجه خواهید شد که محصولات لفاف، بایندر و پرکننده در یک یا چند کشور رشد می‌کنند در حالی که سیگار ممکن است کلاً در کشور دیگری تولید شود. نکته اصلی این است که سیگارسازهای بزرگ، صرف نظر از اینکه در کجا قرار دارند، به دنبال تنباکوی عالی هستند، صرف نظر از اینکه از کجا آمده است و سیگارهایی که امروز می‌کشید نشان دهنده وسواس آن‌ها در ساختن سیگار از بهترین تنباکوهایی است که در دستشان است.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان، نیکاراگوئه، دومینیکن، کوبا، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

3 دیدگاه دربارهٔ «سازندگان و کارخانه‌های مطرح سیگاربرگ در جهان»

  1. بعد از خوندن این مطلب آرزو کردم که فرصتی پیش میومد
    به تمام این کارخانه ها سر میزدم و بازدید می کردم
    ماسترو جان ممنونم از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *