آیا سیگاربرگ‌های تازه رول شده بهتر هستند؟

در این مقاله می خوانید :

آیا سیگاربرگ‌های تازه رول شده بهتر هستند؟

در مورد این سوال درباره سیگاربرگ‌ها، پاسخ سریع و آسان، نه است!

اجازه دهید توضیح دهیم که چرا!؟

تماشای غلتاننده سیگاربرگ در حال چرخاندن سیگار، منظره‌ای است که باید شاهد آن باشیم. برگ‌های پرکننده در نسبت های دقیق مونتاژ می‌شوند. پرکننده به داخل برگ‌های میانی نورد می‌شود.

در نهایت، پس از اینکه غلتاننده آن را با چاوتا برش داد، کل ترکیب در یک برگ لفاف زیبا پوشانده می‌شود. سریع اتفاق می‌افتد، اما سال‌ها طول می‌کشد تا مهارت این کار کسب شود. هر مرحله در ساخت سیگار ممتاز به دقت تنظیم شده است. ناگفته نماند که تنباکو چندین ماه یا سال قبل از اینکه به نیمکت غلتاننده برسد تخمیر و کهنه شده است.

سیگاری که مستقیماً از دست غلتاننده به شما تحویل داده می‌شود، واقعاً خاص است. اما آیا سیگاربرگ تازه رول شده بهتر از سیگاری است که از یک خرده فروشی خریداری می‌کنید؟

در مورد سیگاربرگ و “تازه بودن” تصور نادرستی وجود دارد. مصرف کنندگان را می توان به راحتی گمراه کرد اگر وقتی در تعطیلات هستند از یک پسر در ساحل سیگارهای تازه نورد شده بخرند.

چند افسانه در مورد تازگی!

اگر در یک رویداد سیگاربرگ هستید که در آن غلتاننده‌ای وجود دارد، سیگار کشیدن سیگاری که به تازگی غلتانده شده است، غیر معمول نیست. با این حال، برخی از موارد جدید وجود دارد.

سیگارهای تازه نورد شده حاوی رطوبت بسیار بیشتری نسبت به سیگارهای معمولی هستند که از یک مغازه سیگارفروشی خریداری می‌کنید. به این دلیل که تنباکوهایی که غلتاننده با آن کار می‌کند مرطوب و کشسان هستند که برای ایجاد شکل سیگار و قرار دادن آن در قالب سیگار ضروری است.

بیشتر بخوانید:  حراج سیگار ۷ هزار دلاری + عکس

با این حال، رطوبت یا کشسانی بیشتر به معنای “تازه بودن” بیشتر نیست. سیگارهای دست ساز ممتاز پس از رول شدن باید برای مدت طولانی کهنه شوند. اگر تا به حال یک سیگاربرگ تازه به شما داده شد، بلافاصله آن را بکشید، مگر اینکه قصد دارید چند ماه صبر کنید.

تقریباً ۲۴ ساعت پس از چرخاندن سیگار، شروع به دفع آمونیاک می کند که منجر به طعم بسیار ناخوشایندی می‌شود. این فرآیند ۶۰ روز یا بیشتر طول می کشد. سایر ناخالصی‌های ناخواسته نیز در این دوره بحرانی کهنگی از بین می‌روند.

چرا سیگارهای کهنه بهترین هستند!؟

سیگارهایی که در یک مغازه سیگارفروشی خریداری می‌کنید به اندازه کافی قدیمی شده‌اند تا عناصر نامطلوب را دفع کنند. سیگارها در کارخانه در کابینت‌های سرو یا اتاق‌ها قبل از نواربندی و جعبه‌بندی قرار می‌گیرند.

هنگامی که زمان کافی سپری شد، سیگاربرگ‌ها را می‌توان باندل بسته و برای ارسال به خرده فروش بسته‌بندی کرد. در طول فرآیند کهنه شدن، دما و رطوبت به دقت کنترل می‌شود.

شرایط ثابت سیگاربرگ را به تعادل می‌رساند. بهترین سیگاربرگ‌های ممتاز وقتی به محیط خرده فروشی می رسند طعم و عطر مطلوبی را ارائه می‌دهند. سیگارها زمانی که آن‌ها را در مرطوب کننده شخصی خود در خانه نگهداری می‌کنید به کهنه شدن خود ادامه می‌دهند.

یک سیگار تازه نورد شده بکشید!

اگر فرصتی به شما داده شد یک سیگاربرگ تازه نورد شده بکشید. اما، فریب نخورید که فکر کنید همه سیگارها باید تازه از روی میز غلتان اسموک شوند. هدف سازنده سیگار تولید سیگاری است که پس از تکمیل فرآیند کهنه شدن، طعمی استثنایی به همراه داشته باشد. سیگار تازه رول شده‌ای که اسموک می‌کنید ممکن است خوب باشد، اما طعم آن زودگذر است و بعد از گذشت چند ماه دیگر همان سیگار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:  ويپ دشمن درجه يك جوانان

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

آیا سیگاربرگ‌های تازه رول شده بهتر هستند، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا سیگاربرگ‌های تازه رول شده بهتر هستند؟»

  1. برای منی که تشنه ی دنیای سیگاربرگ هستم
    این مطالب خیلی با ارزش هستن
    تشکر ویژه از ماسترو رحیمی و استاد کامران عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *