سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی کوسپایا

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی کوسپایا

تاریخچه سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی کوسپایا: به دلیل یک اشتباه نقشه برداری در سال ۱۴۴۱، منطقه کوسپایا یک جمهوری مستقل شناخته شده بود که توسط ساکنان خود اداره می‌شد و تحت شعار “perpetua et firma libertas”  متحد شده بود.

توتون و تنباکو در سال ۱۵۷۰ به سان سپولکرو رسید و به زودی زمین‌های حاصلخیز در کوسپایا منطقه ای مناسب برای پرورش تنباکو شد. امروزه جمهوری و کشور مستقل دیگر وجود ندارد، اما تنباکو هنوز در آن زمین ها رشد می‌کند.

برای تجلیل از تاریخ جذاب این منطقه، کمپانیCompagnia Toscana Cigari با همکاری شهرداری این منطقه، سیگارSan Giustino Tornabuoni Cospaia را ارائه می‌کنند: محصولی با لایه پرکننده توتون کامل (فیلر بلند)  ویژه که کاملاً با دست ساخته شده است، تنها با استفاده از مجموعه‌ای از تنباکوی کنتاکی، از گونه‌های تاریخی، که در زمین‌های اطراف Cospaia رشد می‌کند. یک سیگار با کیفیت، غنی از رایحه‌های باستانی و فوق العاده متعادل، به لطف عمل‌آوری و کهنه شدن ۲۴ ماهه.

سفری در تاریخ کشت تنباکو توسکانی

تولید و فرآوری شده در توسکانی متشکل از ۱۰۰٪ تنباکوی کنتاکی ایتالیایی که تمام مراحل ساخت و پردازش در توسکانی بدون جابجایی هیچ بخشی از فرآیند تولید انجام می‌شود.

رطوبت نسبی توصیه شده ۶۰% برای لذت بردن بهتر، سیگاربرگ Nazionale  باید در رطوبت نسبی بیش از ۶۰٪ نگهداری شود.

تولید و ساخت کاملا دستی

فقط سیگارسازهای متخصص وظیفه پیچیدن این سیگار را به صورت کاملا دستی و بدون استفاده از ابزار ماشینی بر عهده دارند.

کهنه شدن ۱۲ ماهه

همه سیگارهای Mastro Tornabuoni حداقل ۱۲ ماه به طور طبیعی قبل از خروج از کارخانه‌های تولیدی برای عرضه به بازار کهنه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ مونته کریستو

شرکت سیگار توسکانا سیگاربرگ Compagnia Toscana Cigari (CTS) محصولات جدیدی هستند. اما که ریشه در تاریخ بسیار عمیق‌تر از هر سیگار ایتالیایی دیگر دارد. در واقع، از Sansepolcro بود که کشت تنباکو در ایتالیا در نیمه دوم قرن شانزدهم آغاز شد.

Compagnia Toscana Cigari  یک شرکت مستقل است که پس از پنج سال اختصاص به توسعه پروژه، فعالیت تولید سیگاربرگ را بر عهده گرفت. به منظور پرورش واریته های مختلف در مزرعه و نوسازی و تهیه تجهیزات لازم. در سال ۲۰۱۵، آن‌ها شروع به بازاریابی سیگارهای Mastro Tornabuoni Scorciato و چند ماه بعد Mastro Tornabuoni Long  کردند.

 

Mastro TOR NA BUONI

Republica di cospaia

۱۴۴۱-۱۸۲۶

I Cospaia è un Grand Cru, fatto totalmente a mano impiegando un’unica varietà antica di tabacco nero, Kentucky da noi coltivato su un singolo appezzamento di terreno appositamente selezionato. È il nostro omaggio alla Repubblica di Cospaia, alla sua storia di autonomia e intraprendenza.

۲ SIGARI

Produzione speciale

COMPAGNIA TOSCANA

SIGARI

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی کوسپایا

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی کوسپایا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *