سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو

سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو بهترین سیگار توسکانی است و در سال ۲۰۲۳، ۵۰ ساله می‌شود!

سیگار Antico Toscano بیش از هر چیز دیگری نشان‌دهنده سنت سیگارهای توسکانی است، به طوری که “مورد علاقه” متخصص‌ترین سیگار دوستان و علاقه‌مندان طعم ناب سیگار توسکانی است.

تاریخچه

تولد سیگار Antico Toscano در سال ۱۹۷۳ اتفاق افتاد، بیش از یکصد و پنجاه سال پس از اتفاق  “بارش تابستانی” معروف که منشأ تولید سیگارهای خاص توسکانی است.

شخصیت این سیگار به شدت تعیین کننده و خاص است و جایی برای تردید در انتخاب آن جهت اسموک باقی نمی‌گذارد.

در طی سالیان از اسموک این سیگار لذت برده‌ایم و اسرار و تفاوت‌های ظریف طعم آن را در نسخه انحصاری سری تولیدات این سیگار درک می‌کنیم.

در سال ۲۰۲۳ این شرکت پنجاهمین سالگرد سیگار Antico Toscano را با نسخه‌ای ویژه که کاملاً با دست توسط متخصص‌ترین سازندگان سیگار در لوکا ساخته شده و در یک جعبه هدیه زیبا قرار دارد، جشن گرفت.

سیگار برگ Antico Toscano نسخه لیمیتد پنجاهمین سالگرد تولید آن، از تنباکوی کنتاکی آمریکای شمالی از قلمروهای ناب کنتاکی و تنسی و برگ‌های منتخب تنباکو ایتالیایی از توسکانی تشکیل شده است.

این لایه پرکننده پر بدن که مدت‌ها تخمیر شده و به بلوغ رسیده است، به‌صورت دستی در یک برگ تنباکوی کنتاکی آمریکای شمالی از تنسی پیچیده می‌شود، در زیر نور خورشید به خوبی بالغ شده و به مدت بیش از ۳۰ روز روی آتش خشک می‌شود تا طعم‌های غنی و گیرا پیدا کند.

فرآیند کاملاً دستی نیاز به رطوبت بالاتری در مرحله پیچیدن دارد که در مرحله بلوغ سیگار، از دست دادن آب بیشتری را شامل می‌شود و در نتیجه طول آن کمی کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:  حراج سیگار ۷ هزار دلاری + عکس

این رطوبت اضافی بر فرآیندهای بلوغ و ترکیب بین لایه‌های مختلف سیگار تأثیر مستقیم دارد.

ترکیبی از تنباکوهای باکیفیت، فوق العاده معطر و خوش طعم در کنار توانایی فنی استثنایی برای رول کردن شکل دو مخروطی، این سیگار را منحصر به فرد کرده است، اما رازهای آن هنوز تمام نشده است.

Antico Toscano 50 در مقایسه با نسخه معمولی و پیوسته Antico Toscano دارای چاشنی اضافی است.

آگاهی از روند بلوغ این محصول امروزه هنوز به صورت یک راز مانده  است و در هاله‌ای از رمز و راز و محرمانه پوشانده شده است، درست مانند گذشته که در صومعه باستانی سابق لوکا نگهداری می‌شد.

با حداقل دوازده ماه فرآیند کهنه شدن، همانند فرآیندهای باستانی قرن ۱۹، این سیگار دارای بلوغ مناسبی است که قادر است یک اسموک بسیار هماهنگ و متعادل ارائه کند.

سیگاری با شخصیت قوی و گیرا و طعمی متعادل و به شدت تلخ و نت‌های چوبی و فلفلی قابل درک.

توتون آمریکای شمالی، انتخاب شده از بهترین برگ‌های با کیفیت، دودی شده به مدت بیش از ۳۰ روز با چوب‌های مختلف با عطری قوی، ترکیب مناسبی را با توتون‌های لایه پرکننده ایجاد می‌کند و رایحه مطبوع معمولی تنباکوی پخته شده را به ارمغان می‌آورد.

بلوغ بیش از ده ماه به سیگار Antico Toscano شخصیتی قوی و گیرا و مشخص می‌دهد.

رایحه‌ای اصیل و ماندگار که خود را با قدرت و اراده نشان می‌دهد. مانند یک نوشیدنی خوب که باید آن را با آرامش و تمرکز اسموک کرد، طیف طعمی کامل را با نت‌های تند و برشته و روست شده ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  کالیبره کردن دستگاه رطوبت سنج ( هومیدور )

متاسفانه تعداد تولید شده از این سیگار بسیار محدود است، فراتر از جعبه هدیه زیبا، به سختی مشابه آن را خواهد دید و علاقه‌مندان مشتاق به سختی آن را فراموش می‌کنند.

Toscano antico
۱۹۷۳
۵۰
Anniversario 2023
Fatto a mano
۱۰۰ % tabacco Kentucky
Celebriamo i 50 anni dell’Antico TOSCANO® con un’edizione speciale fatta interamente a mano
dalle più esperte sigaraie di Lucca.

IL SIGARO TOSCANO® PER ANTONOMASIA
FATTO A MANO

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ ایتالیایی توسکانو آنتیکو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *